Sign in to follow this  
Followers 0
MunkVerner

Chanti

10 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg har fundet en ring jeg har forelsket mig i ved det frma som hedder Chanti..... Nu vil jeg så gerne høre om der her inde måske er nogen som har købt ring eller anden smykke ved dem? -og hvis i har hvad var oplevelsen af dem?

Vi købte min ring derinde, og den kom lige på dagen 6 uger efter vi havde bestilt den, som lovet. Så dem er der ingen bøvl med, og super flotte smykker de har. Så bestil du roligt derinde fra. :-)

0

Annonce ♥

Min familie har også købt en del derinde fra - det har været super og havde vi ikke fundet ringene "live" var planen faktisk at købe dem der.

Som bonus til chanti ved jeg at da min fætter byttede sin konfirmationsgave derfra var der heller ingen problemer - men det skulle jo nok ikke være nødvendigt med jeres ringe :D

0

Vi har købt vores ringe hos Chanti og vi er rigtig glade for dem... der har ingen problemer været. Men husk at bestille en prøveboks fra dem inden i køber ringene...

Det er ikke nok at kende sin størrelse fra en anden guldsmed, man skal kende sin størrelse hos Chanti.

0

Jeg overvejer også rigtig meget at bestille derfra, har fundet disse skønne ringe som jeg er ret så vilde med, og priserne er jo ret så fantastiske. Det eneste problem er at de ikke vil indgravere i deres ringe medmindre de ligger under kategorioen forlovelse/vielsesringe, og det synes jeg er lidt øv. men man kan jo nok få en almindelig guldsmed til det.

post-39268-1285056921.jpg

0

Annonce ♥