Sign in to follow this  
Followers 0
Frk Christiansen

Min skønne polterabend

5 posts in this topic

Jeg har ikke rigtig gang i min planlægningstråd men jeg nyder at læse Jeres og ikke mindst at læse Jeres bryllupsberetninger.

Og da der lige er en måneds tid, til jeg kan dele min - kan jeg starte med en beretning om min polterabend :cheerleader3:

Vi havde begge på fornemmelsen, at det ville blive lørdag d. 11. september. Så vi var godt spændte da vi gik tidligt i seng fredag og vågnede før fanden fik sko på... Om morgenen lå vi og talte om, at det var ret fjollet at være så spændt på noget, som meget vel slet ikke var den dag...

Men da kl. var 7.20 kom der flere biler ned af vejen, som dyttede og hvad de nu ellers havde med af larmeinstrumenter. Hurtigt ud af sengen, for at tjekke hvem af os der blev hentet og det var min kære kæreste. Han blev SÅ glad og rørt, blev iført en rød butterfly (det var så kun det første!) og så ellers afsted med ham.

Og så stod jeg ellers der - mon det også var min tur? Men op i bad med mig, det kunne jo i hvert fald ikke skade og så gik jeg ellers spændt rundt. Da kl. var over 8 - besluttede jeg mig for, at det var fjollet at gå spændt rundt og ville hoppe i seng igen. Jeg nåede kun op på 1. salen, da jeg igen hørte biler, dytten og brudevalsen og da jeg kiggede ud af vinduet blev der bare ved med at dukke biler op. Blev SÅ rørt og tudede allerede inden jeg åbnede døren. Og der stod bare alle de piger, jeg holder aller mest af. 22 stk. af veninder, kusiner og min mor og svigermor.

Jeg fik et skilt på, hvor der stod "5 kr. for et kys" og jeg forventede det værste :blink: Vi kørte i samlet flok til et forsamlingshus, hvor der var morgenmad og det eneste udklædning, jeg blev udstyret med var et "hello Kitty hårbånd", så var trods alt heldig. Hvorefter skulle jeg præsentere alle og knytte en lille historie til. Min veninde er lige uddannet zumba-træner, så det var det næste på programmet. Det var hammer sjovt og koordinationsevnen kom på sin prøve.

Dernæst kørte vi videre ud til et paintball-center, hvor vi spiste frokost og drak Verdi. Bagefter skulle vi spille med laserguns. Det samme som paintball, det gør bare ikke ondt, når man bliver ramt. Det var sindsyg sjov og alle tøser levede sig fuldt ind i rollen som soldater og kravlede rundt i græsset og råbte og skreg :lol: Efter 2 timer, var vi godt trætte men programmet fortsatte med sumobrydning, i de kæmpe dragter og det var super. Min søster og veninde, som har planlagt dagen, har bare ramt lige i øjet - for aktiviteterne var lige i min ånd og alle kunne være med.

Vi kørte tilbage til selskabslokalet, hvor vi skulle vente udenfor. Kunne høre høj mandelatter indenfra og da vi kom derind, stod alle drengene i en halvcirkel, min kæreste stod i midten med gule gamacher, ble og en meget lille og alt for kort bluse og så gik de ellers i gang med at synge "Stand by me"... Det var hylende morsomt og han klarede det nu rigtig flot :lol: Han skulle have været ude at springe i faldskærm, men vejret var desværre for dårligt. Så de var på bar bund da de kom men de havde haft en fantastisk dag, hvor de i sidste øjeblik havde arrangeret at han skulle bokse og så den sidste optræden, hvor de var blevet instrueret af en korleder. Ellers havde de rendt rundt i byen og solgt kys, han fik da skrabet 350 kr. sammen + en cd - så han har haft travlt :cheerleader3: Han har så springet til gode, så nu skal han bare have fundet en dag.

Resten af aftenen/natten gik med god mad, drinks og fantastisk selskab. Og så skulle vi selvfølgelig danse brudevals, hvilket vi overhovedet ikke har overvejet at øve på endnu. De var ikke imponerede, så vi fik et gavekort på en times danseundervisning :lol:

En FANTASTISK dag, hvor alle hyggede sig og vi glæder os endnu mere (hvis det er muligt) til vores bryllupsdag - det bliver en fest :lol:

Og hvor er vi heldige, at vi er omgivet af så skønne mennesker - jeg føler mig meget heldig i hvert fald...

Får jeg billeder, skal jeg selvfølgelig nok sætte dem ind :hug:

Edited by Frk Christiansen
0

Annonce ♥

Lyder som en helt fantastisk dag...!! :cheerleader3:

0

Det lyder bare som en rigtig dejlig dag! Jeg glæder mig SÅ meget til det bliver min tur. :cheerleader3:

Og ærgerligt med kærestens faldskærmsspring. Men den må han jo så have til gode. :cheerleader3:

0

Hold da ellers op det lyder som om du har haft gang i den hehe. Det er altid herligt når de forstår at lave en dag, hvor man virkeligt føler at de har gjort alt for at lave den fed for dig. Jeg håber at dit bryllup bliver lige så mindeværdigt :D :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

FEEED PA. LIge sådan noget jeg drømmer om. Glæder mig til at se billeder fra dagen

0