louisetina

Hvad bruden ikke ved

26 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor var han da sød, for en gangs skyld var det da en gom der gjorde det af oprigtigt hjerte og ikke fordi han skulle have hævn. Jeg tror virkelig han troede hun ville elske det lige så højt som ham

KH fru R

0

Jeg så at gommen havde været på bryllupsklar og kigge :cheerleader3:

Og så var det heste fra min gamle rideskole han lejede. Det er dog mange år siden jeg har reder derude, så kendte ikke hestene, men det var lidt hyggeligt :cheerleader3:

0

Syntes han var super god og gennemført (næsten).

Det var SÅ synd at der ikke var dækket borde, men han nåede det heldigvis :cheerleader3:

Tror at 99% af alle kvinder ville blive sure / kede af det hvis de skulle miste kontrollen 100% og det er jo de værste udbrud der er blevet klippet sammen af hende.

Og det virkede også som om hun var super glad til sidst - selvom det ikke var sådan hun ville have haft planlagt det.

0

Annonce ♥

jeg ser ikke hvad bruden ikke ved, men jeg skal da helt sikkert se 4 bryllupper.

er der nogen herinde fra der skal være med?

Er det det på tv3? Jeg kender nemlig en/to der skal være med... Hun har en Gudnitz kjole på til 35.000 :cheerleader3:

ja det er det, wow virkelig? 35.000 kr??

0

jeg ser ikke hvad bruden ikke ved, men jeg skal da helt sikkert se 4 bryllupper.

Er det det på tv3? Jeg kender nemlig en/to der skal være med... Hun har en Gudnitz kjole på til 35.000 :thumbsupsmileyanim:

Ja det er vildt... Den var også super flot, meeeeeeeeeeeeen!!!!!!!

0

Annonce ♥

Er det det på tv3? Jeg kender nemlig en/to der skal være med... Hun har en Gudnitz kjole på til 35.000 :thumbsupsmileyanim:

Ja det er vildt... Den var også super flot, meeeeeeeeeeeeen!!!!!!!

Min frisør fortalte mig at hun skulle giftes i en lejet kjole. Men den kostede altså 25.000 i LEJE! Det synes jeg er helt vildt!

0

Aldrig har jeg set så grundig og dygtig HTB!!!

Total respekt til Frederik, men synd for Ziff at hun ikke fik den kjole hun havde ønsket sig - men igen total respekt for Ziff, at hun siger "hvis det er sådanne en kjole han syntes jeg er pæn i, så er det den jeg har på" jeg syntes det er SÅ flot at være SÅ vild med sin HTB at hun er nærmest glemmer sine egne ønsker, og er tilfreds så længe han syntes hun er flot :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg tænkte bare øh ok er det hendes drømmekjole, den havde da ingenting med en brudekjole og gøre, men var en alm. festkjole i min øjne.

Synes hun var rigtig smuk i den kjole han havde valgt. Bortset fra gøgler og ridning tror jeg faktisk hun synes det var rigtig flot/godt.

0

Syntes det var virkelig bekræftende, at da dagen var omme- var bruden virkelig lykkelig og dagen havde været fantastisk, fordi hun var blevet gift med den mand hun elskede. Og så var det fuldstændig ligemeget om hun havde drømmekjolen på, eller om hun skulle ride til kirke på en hest og hvad hun ellers ikke var fan af i starten! Tankevækkende syntes jeg...

0

Annonce ♥

Nej men jeg syntes I skal overveje det en ekstra gang. Jeg var selv med sidste år som aktør ved en af festerne. Pågældende par har næppe fortrudt selvom de vandt - og vi har allerede fået et andet bryllup ind hos en af deltagerne fra festen. Men jeg oplevede ligesom jer andre hvordan de enkelte brude kørte på hinanden efterfølgende ikke mindst på Facebook.

0