Posted August 9, 2011 · Report post hvis du ikke er for træt af at sende skabelonen på chokoladen, så vil jeg os super gerne bede om den sabrina_jm@msn.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Hej, jeg har tidligere fået skabelon på chokoladerne og tak for det - men sidder nu og synes jeg også kunne tænke mig at lave cd lommerne - hvis det ikke er for anmasende må jeg så bede om skabelonen til dem?? bare blank evt... Pia (storforbruger af andres ideer :-) ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 · Report post Hej Jeanette Kan jeg mon også få lov til at få en kopi af din skabelon til de personlige chokolade? Min mail adresse er jeanettepedersen@hotmail.com Mvh Jeanette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 · Report post Hej Jeanette Kan jeg mon også få lov til at få en kopi af din skabelon til de personlige chokolade? Min mail adresse er jeanettepedersen@hotmail.com Mvh Jeanette Hej Jeanette, Jeg sender ikke længere skabelonen, da jeg er begyndt at tilbyde design af dem for et mindre beløb i stedet for .. Desværre Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 · Report post Helt i orden og tak for det hurtige svar. Håber I får en fantastisk dag på lørdag. Jeanette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 (edited) · Report post Shedevil har også lavet nogen rigtig fine nogen til samme type chokolade ..... tror der ligger en skabelon derinde på hendes planlægning til download, hvis det er Edited August 30, 2011 by MariaSchmidt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2011 · Report post Shedevil har også lavet nogen rigtig fine nogen til samme type chokolade ..... tror der ligger en skabelon derinde på hendes planlægning til download, hvis det er Tak for hjælpen. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2011 · Report post Du har da smidt alle skabelonerne op HER ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2011 · Report post Ih hvor en skam du ikke sender skabelonerne længere har først opdaget din tråd nu. Kan man evt købe skabelonen af dig? Jannikv@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2011 · Report post Jeg synes det ser rigtig flot og enkelt ud! Kan godt lide at der lige er det lille hint af grøn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2011 · Report post jeg ville også meget gerne have skabelonen på chokoladen sukkermus86@ofir.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 19, 2011 (edited) · Report post Det kunne jeg også godt tænke mig (på begge dele hvis det er) Min mail er Laikaa@jubii.dk Edited October 21, 2011 by Laikaa 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2011 · Report post Hejsa! Her kommer så spørgsmål fra den total uvidende :-) Er det chokolade du har købt og så selv pakket det ind i sølvpapir og dine finde kreationer på computer? Jeg vil også meget gerne have skabelonen tilsendt (også på cd-lommen), hvis du vil det? :-) Tak for god inspiration :-) Kh Karen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2011 · Report post kan jeg også få dig til at sende skabelonerne på chokoladen til mig. kierbye200@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2011 · Report post Sikken nogle fine cd lommer. Kan jeg være heldig og få skabelonen til dem? linee@bbnpost.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2011 · Report post Jeg kunne også godt tænke mig skabelonen til både chokoladerne og CD-lommerne. De er godt nok rigtig fine! Min mail er: camillams@hotmail.com 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2011 · Report post Jeg vil rgtig gerne bede om skabelon på både cd-lommen og chokoladen. Hvor er det bar fint. Håber en vil hjælpe mig. Vh Ditte 220482ditte@ofir.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 8, 2011 · Report post Jeg vil også vildt gerne have begge skabeloner tilsendt, hvis det er muligt? Min mail er: Nanokinuk@hotmail.com Tror efterhånden min kommende mand er træt af at lave skabeloner til mig på computeren, så hvis disse kunne fri ham for chokolade og CD-lomme-skabelonerne, så gør du ham en KÆMPE tjeneste 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 · Report post Flotte chokolader, kunne også godt tænke mig en skabelon på mail - sahra_kristensen@hotmail.com. tak :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 · Report post Hejsa Er det stadig muligt at få tilsendet skarbeloner på både chokolade og cd-lommer??????????? MVH Lotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 · Report post Ja, altså til mail: Peter.lotte@cool.dk - på forhånd TaK! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 · Report post Hvis du ikke er for træt af at sende mails, kunne jeg godt tænke mig chokoladeskabelonen i pdf på laurafnp@hotmail.dk Super arbejde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 · Report post Bare som note - så ER det altså ikke noget man ligefrem behøver en skabelon til.. Lav en tekstbox i word - den skal være 6cm x 10cm - og så placerer i tekst eller billede inde i tekst boxen.. Hvis i kun vil have billede på forsiden så måler i lige hvor bred chokoladen er (kan ik lige huske det) og laver billedet den bredde.. Kopier og lav mange på en side inden i printer... Vupti... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites