Guest jeanettejuul

Personlig chokolade OG CD lommer

173 posts in this topic

Annonce ♥

Hej,

jeg har tidligere fået skabelon på chokoladerne og tak for det - men sidder nu og synes jeg også kunne tænke mig at lave cd lommerne - hvis det ikke er for anmasende må jeg så bede om skabelonen til dem?? bare blank evt...

Pia (storforbruger af andres ideer :-) )

0

Hej Jeanette

Kan jeg mon også få lov til at få en kopi af din skabelon til de personlige chokolade?

Min mail adresse er jeanettepedersen@hotmail.com

Mvh Jeanette

Hej Jeanette,

Jeg sender ikke længere skabelonen, da jeg er begyndt at tilbyde design af dem for et mindre beløb i stedet for ..

Desværre :)

Knus

0

Annonce ♥

Shedevil har også lavet nogen rigtig fine nogen til samme type chokolade ..... tror der ligger en skabelon derinde på hendes planlægning til download, hvis det er :)

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa!

Her kommer så spørgsmål fra den total uvidende :-) Er det chokolade du har købt og så selv pakket det ind i sølvpapir og dine finde kreationer på computer?

Jeg vil også meget gerne have skabelonen tilsendt (også på cd-lommen), hvis du vil det? :-)

Tak for god inspiration :-)

Kh Karen

0

Annonce ♥

Jeg vil også vildt gerne have begge skabeloner tilsendt, hvis det er muligt?

Min mail er: Nanokinuk@hotmail.com

Tror efterhånden min kommende mand er træt af at lave skabeloner til mig på computeren, så hvis disse kunne fri ham for chokolade og CD-lomme-skabelonerne, så gør du ham en KÆMPE tjeneste :)

0

Annonce ♥

Bare som note - så ER det altså ikke noget man ligefrem behøver en skabelon til.. :) Lav en tekstbox i word - den skal være 6cm x 10cm - og så placerer i tekst eller billede inde i tekst boxen.. Hvis i kun vil have billede på forsiden så måler i lige hvor bred chokoladen er (kan ik lige huske det) og laver billedet den bredde.. :) Kopier og lav mange på en side inden i printer... :) Vupti...

0