Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,405 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Gæsterne er jo også så småt begyndt at melde tilbage og indtil videre har kun en sagt at hun ikke kunne komme :thumbsupsmileyanim: det er jo en god start. Min søde kusine ringede og sagde at hun virkeligt glædede sig og at de havde overvejet at det kunne være super sjovt at klæde sig lidt ud, hvilket jo ville være fantastisk :biggrin:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg lavet lidt prototype af bordkortene. Synes faktisk de er ret søde og enkle og inden i er så det lille digt jeg skrev herinde tidligere: overvejer om jeg skal droppe det midterste vers.

Til et festligt gilde var jeg gæst

hvor dansen gik som vinden fra vest

En frøken så fin blev givet som brud

Til den ridder af styrke og af mod

Det gilde varede den ganske nat

og bruden fik nøglen til ridderens skat

Jeg åd således jeg næsten sprak

For mit muntre selskab de skylder mig tak

Vin og mjød flød lifligt fra kanden

mens råd blev givet om ægtestanden

om at elske og ære når først man får ringen

og hvorledes hun skal klares i brudesengen

Jeg er også lidt i tvivl om båndet er det rigtige, havde overvejet noget velour i stedet, men farven er ikke så skarp som den ser ud på fotoet. Papiret er groft og lidt brungråt. De er ca 8 cm lange.

post-44861-0-42224400-1318518766.jpg

post-44861-0-02559600-1318518834.jpg

Redigeret af Sunspirit
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :) med stempel regner jeg med du mener lak seglet ? Jeg fandt det på ebay til 200 kr, men butikken står ikke længere som at de har det jeg købte: custom wax seal, men de sælger stadig segl, så jeg synes du skulle skrive til dem og høre :)http://stores.ebay.com/Wax-Seal-and-Stationery-REDCOMMA?_trksid=p4340.l2563 det er linket til deres butik på ebay, hvis du er interesseret. Bare spørg om de kan lave et segl med dit eget design. Jeg lavede mit selv i paint og så lavede de det om så det passede til seglet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :) med stempel regner jeg med du mener lak seglet ? Jeg fandt det på ebay til 200 kr, men butikken står ikke længere som at de har det jeg købte: custom wax seal, men de sælger stadig segl, så jeg synes du skulle skrive til dem og høre :)http://stores.ebay.c...sid=p4340.l2563 det er linket til deres butik på ebay, hvis du er interesseret. Bare spørg om de kan lave et segl med dit eget design. Jeg lavede mit selv i paint og så lavede de det om så det passede til seglet :)

Hold da op, det var da egentlig billigt. De steder jeg har kigget har det kostet mellem 500 - 1000 kr, så droppede ideén igen men det kan da godt være jeg skal kigge lidt mere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg var helt sikker på at jeg gerne ville have et, men alle steder jeg kiggede var det i samme prisklasse som du nævner. Virkeligt dyrt for sådan en lille detalje til bryllupet. Men for den pris, måtte jeg have et. :) thank you ebay

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fiiiiine bordkort-scrolls :BKSTREET: Og jeg synes der er så megen humor i det midterste vers at du absolut skal beholde det :wink:

Jeg synes ikke båndene er helt "i skabet" - de er lidt for "akryl-moderne" til stilen..

Guld kunne være fedt, men bast - som Mighti foreslår - ville altså være ret gennemført :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt være satin bliver for moderne, men man havde silke og den slags, og det ligner jo lidt. Synes også farven er en smule for heftig til at virke rigtig tidsvarende så kan godt være jeg skal overveje bast, men ville nu helst have stof fordi det er hvad jeg forbinder med de der ruller. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke helt hvad du mener med blå :) er det genskæret? Men ja det var mere den dybrøde farve jeg gerne ville have, men de havde ikke noget der hvor jeg købte ind :td: Havde også overvejet en flot grøn men de var alle sammen så hidsige i farven dem de havde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen må jeg bare sige WOW. SÅ fint med runerne og liste, der kan aktivere folk. Gad virkeligt godt være en flue på væggen til jeres bryllup :cheerleader3:

:blush: Hehe jeg må jo bare lave en mega god beretning så I kan fornemme stemningen :tunge: Folk har jo efterhånden meldt tilbage (selvom halvdelen faktisk stadig mangler) og flere har sagt at de gerne vil kigge efter noget middelaldertøj til dagen. Ville jo være fedt at gæsterne også bidragede til alle mine små detaljer. Vi har sagt at udklædning ikke er et krav. Synes ikke vi kunne lægge den ekstra udgift og potentielle ubehag ved at være klædt ud ned over folk.

Men håber da alligevel at nogen af dem "leger med"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare spændende at følge din tråd - I har virkelig styr på meget og hold fast hvor jeres tema bare er gennemført og flot!! (kæmpe BK-smiley over mobilen :) )

IIIH TAK, elsker ros for resultatet af mine sved og tårer :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer