Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,382 posts in this topic

Aj, hvor ER det bare en fed og flot invitation du har lavet. Hatten af - du er virkelig dygtig!

Og gæstebogen er vel intet mindre end PERFEKT til hele "Middelalder - "ridder får jomfru"-temaet"! YAY!

0

Annonce ♥

Hvor er du bare fantastisk dygtig til at tegne :):respekt:

Og FED gæstebog!! :thumbsupsmileyanim:

Hehe jeg har også tegnet længe efterhånden, sys bare til sidst jeg blev helt skør af og sidde og lede efter den perfekte skabelon. Så ville jeg hellere tegne den selv og få det lige som jeg vil have det :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Gad så gerne med til jeres fest

Hvis vi holdt reception havde jeg nok sagt at folk gerne måtte komme til globryllup :) men det bliver lidt svært når det er så sent på dagen og fest og vielse foregår samme sted :)

er dog fedt at høre at du tror det bliver en god fest :balloon:

0

Aj, hvor ER det bare en fed og flot invitation du har lavet. Hatten af - du er virkelig dygtig!

Og gæstebogen er vel intet mindre end PERFEKT til hele "Middelalder - "ridder får jomfru"-temaet"! YAY!

HiHi det er ikke perfekt tegnet, men der er i hvert fald sjæl i det :)Og jaa er også selv begejestret for den bog :cheerleader3:

0

Jeg vil lige lægge det færdige resultat ind. Mange af de ufarvede felter skal være guld, men det kan jeg først farve på de færdige kopier, for man kan ikke få den der metaliske farve hvis man kopierer dem.

post-44861-0-38093900-1304783031.jpg

1

Annonce ♥

Ja for der skal bestilles værelser på et hotel, og de bliver rigtigt hurtigt booket, :) ved godt det er lidt voldsomt, men det er kun derfor :) - og tak

OK.. Ja, så giver det mening.. Tænkte ellers at det var noget voldsomt - men så er I da nok også sikker på at alle kan komme :thumbsupsmileyanim: De er jo nok de færreste der har planlagt noget et år ud i fremtiden - altså andet end bryllup ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en skøn invitation! Synes den er fantastisk og personlig...

Jeg har været inde og lure lidt på jeres hjemmeside, og synes den er for fed :thumbsupsmileyanim: Overvejer virkelig at lave en derinde til os, men er bange for om folk glipper nogle vigtige informationer, hvis de ikke lige kommer omkring alle siderne :huh:

0

Sikke en skøn invitation! Synes den er fantastisk og personlig...

Jeg har været inde og lure lidt på jeres hjemmeside, og synes den er for fed :thumbsupsmileyanim: Overvejer virkelig at lave en derinde til os, men er bange for om folk glipper nogle vigtige informationer, hvis de ikke lige kommer omkring alle siderne :huh:

Tak :D det er altid dejligt at høre.

Hjemmesiden bruges faktisk som primær informationskilde for vores gæster. Der er ikke meget information på selve invitationen, så vi regner med at efterhånden som folk svarer tilbage, pointerer vi at det er vigtigt at tjekke hjemmesiden grundigt, fordi der står ting i relation til overnatning og ønskeliste og dresscode, som vi gerne vil have at de læser. Men kan godt forstå hvad du mener :) Håber bare at gæsterne har lyst til at snuse rundt derinde for at få det hele med.

0

Ikke relateret til bryllup, men jeg tegnede lige et lille - tillykke med at du er gravid - kort til min veninde som har haft det lidt svært med den pludselige opståen af en lille baby i hende. :lol: Hun er helt vild med hello kitti og så synes jeg hun trængte til en lykønskning, og så ville jeg lige vise jer den

post-44861-0-67306900-1305212290.jpg

0

Annonce ♥

Okay skal lige dele det her med jer:

På m&m's hjemmeside kan man selv designe de motiver der skal være på ens m&m's og hvilke 3 farver man vil have. 5 l koster 500 kr. Og det er lidt ulempen ved det for det er dyrt, men det er da også helt vildt sjovt. Overvejer seriøst om vi skal få lavet nogle i blå og grøn og hvid lige som dem her. Ville da være en detalje med klasse

post-44861-0-90500400-1305220993.png

0

Jeg vil lige lægge det færdige resultat ind. Mange af de ufarvede felter skal være guld, men det kan jeg først farve på de færdige kopier, for man kan ikke få den der metaliske farve hvis man kopierer dem.

post-44861-0-38093900-1304783031.jpg

WOW :o en rigtig flot invitation. Glæder mig til at se den med guldet på.

0