Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,405 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er den fiiin! Må indrømme at jeg heller ikke er så vild med draperingen, eller i hvert fald blomsten der i siden, men ellers er den super fin :):thumbsupsmileyanim:

Kan jeg godt sætte mig ind i. :) købte den for skørtet og korsetettet, så skal lige se om jeg kan få det væk nænsomt :)

0

Ved ikke hvad der lige gik af mig, her i julemåneden har jeg købt en kjole til bryllupet. :o Vil stadig have min grønne middelalderkjole, men med de lange ærmer kender jeg mig selv godt nok til at vide at den bliver tonser varm når jeg skal danse, (hvilket jeg planlægger at gøre den halve nat. :7himmel: ) så har nu købt en dansekjole og har købt den som en hvid kjole, så det mindsker min nervøsitet med om jeg kommer til at savne hvidt på dagen :c166: synes stadig ikke den er så traditionel, men nu glæder jeg mig til at se resultatet, man hører jo alt muligt forfærdeligt om kinakjoler, så prøver ikke at være for spændt. Der skulle gå ca en måned så har jeg den.. Men lad os nu se. :rolleyes:

det er underligt for jeg har virkeligt kigget efter brudekjoler på nettet og bare ikke kunne finde en der sagde mig noget, men denne her, den synes jeg ser ret så magisk ud. Nej jeg må ikke blive for forventningsfyldt! Men er svært at lade være :fløjt: sikke det kilder i maven

post-44861-0-10091800-1323086052.jpg

Og bare lige for at understrege, det er en dansekjole. Jeg skal stadig lave kjolen jeg skal have på det meste af aftnen sammen med min mor :)

Den svarer også overens med den på billedet, hvor jeg må indrømme at jeg slet ikke lagde mærke til draperingen..

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Argh, hvor er det irriterende at være på mobilen, når der er fantastiske billeder! Billederne er alt for små! Men ikke desto mindre synes jeg kjolen ser FANTASTISK ud - ingen tvivl om, at jeg absolut ikke på nogen måde selv kunne bære den. Men jeg er også en fedling, og det er du jo overhovedet ikke! :biggrin: du er dødlækker, også med eksamensstress :biggrin: Jeg synes den passer perfekt, og selvom det er en hvid brudekjole, så synes jeg stadig den passer perfekt til temaet :thumbsupsmileyanim:

0

Super flot dansekjole :c166: Surt med at den blev fanget i tolden. Jag kan fortælle at jeg har været lige så heldig som dig. Mine 2 blomsterpige kjoler blev også fanget, så der kom lige 372 kr oveni :sm: Men kjolerne er flotte og det er det vigtigste :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Tak alle sammen :lol: man føler sig så smuk i sin kjole og det bliver kun bedre af at få lidt ros.

Argh, hvor er det irriterende at være på mobilen, når der er fantastiske billeder! Billederne er alt for små! Men ikke desto mindre synes jeg kjolen ser FANTASTISK ud - ingen tvivl om, at jeg absolut ikke på nogen måde selv kunne bære den. Men jeg er også en fedling, og det er du jo overhovedet ikke! :biggrin: du er dødlækker, også med eksamensstress :biggrin: Jeg synes den passer perfekt, og selvom det er en hvid brudekjole, så synes jeg stadig den passer perfekt til temaet :thumbsupsmileyanim:

Ih hvor er du sød :loveshower: ved godt jeg går en smule udenfor temaet, men altså jeg skal jo også have lov at gøre det som man selv har lyst :)

Super flot dansekjole :c166: Surt med at den blev fanget i tolden. Jag kan fortælle at jeg har været lige så heldig som dig. Mine 2 blomsterpige kjoler blev også fanget, så der kom lige 372 kr oveni :sm: Men kjolerne er flotte og det er det vigtigste :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Ja det er jo lidt en chance man tager :) var nok mere øv over at det var i julemåneden hvor kontoen i forvejen var godt revset :fløjt:

Hvad kom du af med for den ?

Tror det blev 800 kr og så kom tolden oven i :td: men hej det er en helt i orden pris, jeg kunne jo næsten bruge den som brudekjole hvis jeg ville

0

Annonce ♥

Hehe du er så sød Fønix :) og tak,ja jeg er endnu ikke sådan at jeg har hvad du kalder r*vballegardiner :tunge: selvom jeg har været 10 kilo lettere.

Bliver fint når mit hår bliver afbleget af solen igen til sommer, og mit hår krøller :) så skal du se alfepige :rolleyes:

0

Annonce ♥

Hehe i har jo næsten fyldt en hel side i min planlægning med jeres søde kommentarer :BKSTREET: I er da ved gud alle nogle dejlige kvindfolk :loveflag::wink:

Eksamen blev forresten veloverstået igår, jeg kom ud med et 10-tal, selvom jeg nok ku have gjort det bedre, men læreren blev ved med at snakke over mig - Det skal siges at han er stok døv. :tunge: Men er glad og lettet og helt klar på lidt ferie indtil næste semester.

Det betyder også fornyet overskud til bryllups dimse dutten :loveshower: og går i gang i dag med den bordplan, der skal vise folk hvor de skal sidde, som jeg jo har skrevet om før her i planlægningen, :) bliver et større arbejde for det er jo i princippet et helt kort jeg skal tegne, men nu starter jeg i dag og så må vi se hvor det fører henad.

Havde også en forfærdelig drøm om Robert i nat, hvor jeg vågnede og var både sur og såret på ham. Hvilket jo ikke er helt fair :fløjt: men til mit forsvar så har jeg meget livagtige drømme, der tit og ofte er overmåde ekstreme :blink:

1