Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,405 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Fårk da de lorte afbud, selvom man blir ked af det lige i momentet .... kan love dig, at dagen blir helt fantastisk uden dem ;) .... selv hvis man bare er 2, er dagen helt fantastisk!! :lol:

Håber bare, at du får slappet lidt af i dagene op til og bare nyder dagen 100% uden noget stress på .... det er fuldstændig lige meget, om et par enkelte ting går i fisk, eller om du lige har glemt et el andet - altså jeg glemte mit lyselilla skørt!! haha - det er fuldstændig lige meget det hele :) Bare tag tingene som de kommer og lad i så vid mulig omfang andre styre dagen for dig/jer og bare læn jer tilbage og nyd den. Den går aaalt for hurtigt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, hvor er det bare ærgerligt med sidste øjebliks afbud - og så af nære veninder... selvom undskyldningerne er i orden, så kan jeg godt forstå at du er skuffet og ked af det - det ville jeg også have været. :bearhug: .... og, helt ærligt, jeg ville have ELSKET at deltage i jeres bryllup, for det ser ud til at blive så enestående og smukt gennemført - jeg tror det bliver den mest fantastiske dag!! Så sig endelig til, hvis du har en ekstra plads ved bordet :wink:

Har lige set dine frisurer-billeder - ih, hvor er de smukke - hun er da superdygtig! Du bliver SÅ guddommelig smuk at se på :a1221: .... din søde H2B må da nærmest synke i knæ, når han ser dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, Robert har fri i morgen og resten af ugen, og han er helt fjollet og siger han har sommerfugle i maven og at han bare har lyst til at bruge tid sammen med mig, Siger vi skal spise fin middag i morgen og bare hygge :) Er dejligt han er med til at få mig helt ned på jorden. Og rart at mærke han glæder sig. :a1221:

Og så ringede jeg til en anden sød veninde og spurgte om hun og hendes kæreste har lyst til at komme. :) Det ville hun meget gerne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey, jeg fik da lige en rigtig god ide, hvis jeg selv skal sige det: du udlodder de "frie pladser", der er dukket op, til os her :cheerleader3: :fløjt: :toot:

Min søde mand påstod i lang tid, at han ikke havde sommerfugle i maven, for der var styr på alting ;-) Men nu var det jo ikke det om der var styr på det eller ej, der gav sommerfugle :heart: På dagen måtte han da også sande, at han havde albatrosser i maven :a1221:

Tre dage :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AAAAJJJJ .... jeg var ellers gerne kørt til Falster for at deltage :lol:

Men dejligt at høre, at I får slappet lidt af. Er virkelig det bedste råd, jeg kan give jer .... bare overlad kontrollen totalt og nyd det .... var det fedeste i Vegas .... at vores chauffør og fotograf havde HELT styr på alt det der og vi fulgte bare med og nød det hele .... og hyggeligt, at I skal ud og spise altså ... ihhh :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe min mor stresser totalt og vil have styr på alting og vi bliver ved med at sige til hende at der er styr på det hele og hun ikke skal tænke på noget, vi gider nemlig ikke tænke på noget så alt er uddelegeret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det er tæt på nu.... :loveshower:

Rigtig ærgeligt med afbud :( kan godt forstå at du bliver lidt skuffet... Vi fik et afbud fra en af vores venner som pludselig skulle afsted som soldat... Blev sgu også lidt skuffet :pokey: men det må man tage med når man er tæt på ham.... Han missede også lige sin kones 30 års fødselsdag weekenden efter :td:

Når dagen kommer så tænker du slet ikke på det :loveflag: Jeg glææææder mig til at se billeder :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe min mor stresser totalt og vil have styr på alting og vi bliver ved med at sige til hende at der er styr på det hele og hun ikke skal tænke på noget, vi gider nemlig ikke tænke på noget så alt er uddelegeret :)

FORNUFTIGT :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er ØV når der er nogle der pludselig ikke kommer. Vi havde en lille fam på 3 der sendte en sms om morgenen at der var sygdom i fam så de kunne ikke komme til Bryllupet.

Vi har aldrig hørt fra dem siden :unsure:

Jeg kan love dig at i får en god fest aligevel :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forresten ville da lige flashe mine bord"numre"/dyr, der jo passer sammen med bordplanen. :)

post-44861-0-12426900-1346839169.jpg

Vil også lige vise her Roberts sværd, et gladiussværd, som vi købte i Italien, så er faktisk et romersk legionær sværd, men vi sniger det lige med til bryllupet alligevel :) Desuden minder det lidt om et middelalder Flachion sværd :)

post-44861-0-49407800-1346839314.jpg

post-44861-0-08754700-1346839352.jpg

post-44861-0-18334000-1346839372.jpg

Og lige et enkelt billede fra min polterabend med familien, hvor jeg blev klædt ud som Pocahontas :) min yndlings disney prinsesse da jeg var lille

post-44861-0-04174800-1346839493.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg håber at fotograferne har hørt efter og tager en masse detalje billeder. :)

Jeg elsker bare at tegne, har ikke gjort det i lang tid, men da bryllupet nærmede sig havde jeg en undskyldning for at tegne igen, og nydt alle de ting hvor jeg kunne udnytte det. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, vi er vist stoppet på p-piller lige samtidigt - og jeg har også hovedpine :lol: Spøjst nok har jeg prøvet at google om det er normalt, uden at finde ret meget info :) Men det vil jeg konkludere at det er :lol:

Er jeg glad for du skriver, synes simpelthen det var for underligt at jeg havde hovedpine så lang tid.. lidt klamt at man har p-pille abstinenser egentlig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wee, vi er vist stoppet på p-piller lige samtidigt - og jeg har også hovedpine :lol: Spøjst nok har jeg prøvet at google om det er normalt, uden at finde ret meget info :) Men det vil jeg konkludere at det er :lol:

Er jeg glad for du skriver, synes simpelthen det var for underligt at jeg havde hovedpine så lang tid.. lidt klamt at man har p-pille abstinenser egentlig...

Jeps, men det er er jo ikke så mærkeligt, det e r jo medicin, selvom vi ikke ser det sådan... MEN jeg har hørt alle de historier om kvalme, brystreduktion, overvægt, bumser osv., så jeg havde frygtet meget værre (siger jeg her inden der er gået en uge :lol: ). Det er heller ikke slem hovedpine, jeg har bare aldrig hovedpine, så lægger mærke til det når det endelig er :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen! :D

Da du helt sikkert ikke får tid til at komme på i morgen, vil jeg allerede nu bare ønske jer et super godt bryllup og må i få en helt uforglemmelig dag! :)

Få nu taget en masse billeder som du kan vise os andre bk-été! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay dagen har faktisk været stille og rolig, men maven er ikke stille og rolig!! Puha alle de spændninger.

Roberts brødre kommer og henter ham om en halv time og vi har pakket og printet det meste af dagen. :) Skal være alene i aften, hvilket er lidt trist, men min kusine som skulle have overnattet vidste ikke vi havde hund, og hun er åbenbart hyperallergisk, så det blev ikke til noget alligevel. Men køber mig noget junkfood ala salat og ligger mig og slapper af.

Så kommer min kusine i morgen og sætter hår :) og så er det jo bare at blive gift :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kommer nok ikke online i morgen så KÆMPE tillykke med i morgen :D håber dagen bliver fantastisk - det er jeg nu sikker på den gør med alle de fine ting du har fået lavet. Glæder mig til at høre om det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer