Sunspirit

Cecilie & Roberts middelalderbryllup: Bryllupsrejse

1,405 posts in this topic

Ih dog, sikke en dag! Måske din krop simpelthen reagerede på alt det stress du har båret rundt på så længe, og nu kunne den endelig slappe lidt af.

Så godt at du nåede at blive frisk igen! Hvor ser det helt fantastisk ud - ikke mindst du :kiss:

Endnu en beretning jeg glæder mig til at læse :loveshower::biggrin: Hjertelig tillykke igen!

0

Annonce ♥

Forresten jeg har taget de første spæde skridt og startet en beretning, der kommer nok flere billeder i aften eller i morgen, tak til alle der har fulgt og stadig følger mig her det sidste stykke :)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/77944/cecilie-og-roberts-middelalderbryllup-3.html

0

Uhhhhhhhhh hvor fedt at se billeder fra jeres store dag. Så dejligt at de fleste af jeres gæster også klædte sig ud, totalt fedt helhedsbillede i jeres kongebillede. Trist at du blev syg, men skidtpyt, I havde en dejlig dag alligevel.

Og så lige STORT STORT TILLYKKE. :denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag:

0

Wow det er lang tid siden jeg har været herinde. :) Savner faktisk alle jer dejlige damer. Har det godt og vi har endlit haft tid til planlægningen af en bryllupsrejse. Tager af sted om 2 uger til et par vidunderlige dage med ski i Sverige. Håber i alle har det godt og får det bryllup i drømmer om :7himmel:

0

Annonce ♥