jeanette1990

hvor lang tid

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde været sammen 4 år, da vi blev forlovet :bearhug: Og 6 år når vi bliver gift :) Hvordan det blev taget imod er en blandet landhandel ...... Mine store piger på nu 20 og 22 år blev meget meget glade ... tror også min mor blev det ;) Resten af min familie kom der ikke rigtig nogen reaktion fra, ikke engang fra mine søskene :(

Min kærestes mor kunne ikke forstå vi vil have et stort bryllup, hun syntes vi bare skulle gå på rådhuset og bagefter kunne vi så gå ud og spise en god middag bare os to :respekt: Resten af hans familie kom der ikke rigtigt noget fra!

Men men vi bliver gift af kærlighed og er da også egentlig ligeglade med hvad andre syntes, det er det vi syntes der tæller :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende friede første gang, da vi havde været sammen i ca. 10 måneder. Vi var begge på SU og vidste, at brylluppet ikke var lige om hjørnet, men vi ville gerne vise at vi hører sammen :respekt: Han friede igen, da vi havde sat datoen for brylluppet. Da havde vi været sammen i 7 år. Vi har været sammen i lidt over 8 år, når vi bliver gift til august næste år :thumbsupsmileyanim:

Det er heldigvis kun blevet taget godt imod af venner og familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min htb friede en uge inden 4-årsdagen for vores første kys, dvs. da vi havde været kærester i et sted mellem 3½ og 4 år :respekt: Og når vi bliver gift har vi været kærester i lidt over 5 år.

Stort set alle i familien (både min og hans) reagerede med glædestårer eller i hvert fald glædes-røde-øjne, og alle uden undtagelse blev glade. Min mor fattede det ikke helt først, og var lidt paf - men stadig helt klart glad - så hun er langsomt med tiden blevet mere og mere overvældet. Min bedste veninde blev glad og sagde tillykke, og en del andre veninder blev helt hvinende og vilde i det. De få mandlige venner jeg har - primært på msn - synes stort set uden undtagelse, at det var helt sinddsygt at binde sig så tidligt, haha. Men de var da glade på mine vejne alligevel :bearhug: Brians kammerater er vist generelt glade, selvom en del af dem synes han er skør, at han "lader mig" bruge så mange penge på vores bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde været sammen i 7,5 år da jeg bestemte mig for at det var tid :thumbsupsmileyanim: Heldigvis havde han ikke noget imod det ;) Og så gik der et års tid mere før dagen kom. Vi fandt sammen da vi var 14 og 16, nu er vi lykkeligt gift og har til december været sammen i 9 år og gift i knap et halvt.. :respekt: Alle blev rigtig glade for at høre vi skulle giftes!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev forlovet da vi kun havde været sammen i et halvt år, og når vi bliver gift har vi været sammen i lidt under 2 år. Så vi spilder ikke tiden. :thumbsupsmileyanim:

Og alle vi kender har været glade og positive. Begge vores familier og vores venner. Det er skønt. :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde været sammen i ca 1,5 år da vi blev gift, men det var i al hemmelighed på rådhuset da jeg var højgravid med vores datter. vores bryllup falder på vores 3 års bryllupsdag, hvis i forstår hvad jeg mener...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde været sammen i 5 år da han friede til mig... Når vi bliver gift august 2011 har vi været sammen i 8 1/2 år.... Men har vist også prikket rigtig meget til ham både for frieriet og senere bryllupet! Hører jeg stadig for! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har været sammen i 3 år og lidt over 4 år han har friet flere gange for sjov løbene men friede for alvor da vores datter på 19 flyttede hjemme fra jeg var helt knust det var hårdt også friede han det var meget romantisk vi skal gites den 3 september 2011 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer