Sign in to follow this  
Followers 0
DitteWisti

Morgen gave idéer

13 posts in this topic

Min mand er et af dem der ikke rigtig ønsker sig noget. Han går ikke med smykker, og har ikke rigtig nogen stil om sådan..

Min plan indtil videre er at han får to gaver, en sjov og en personlig.

Den ene er en T-shirt med mærket game-over (den kan ses nedenfor)

Men jeg har INGEN idé om hvad han skal have som den personlige.. Han er rigtig vild med 2. verdenskrig, generelt krige, og så M*A*S*H. Han har fået alle sæssoner over de sidste jule og fødselsdage, men har endnu ikke fået selve filmen. Så det var selvfølgelig en idé. Men synes bare det er lidt tamt at give ham en film og en t-shirt, men så igen når han ikke rigtig ønsker sig noget, tror jeg nu nok han bliver tilfreds....

Jeg tror også at mit problem ligger i at han har fødselsdag 3 dage efter vores bryllup, men der regner jeg med at han skal have en DVD med "The Umbilical Brothers" (noget standup vi ser)

Men er der nogle af jer derude der har en rigtig god idé? :thumbsupsmileyanim:

post-43013-1284968032.png

Edited by DitteWisti
0

Annonce ♥

Jeg gav min mand nogle smukke guldmanchetknapper, som han er rigtig glad for og tit har på på arbejde. - Men hvis din mand ikke er vild med smykker, så er det jo nok ikke et hit.

Hvis han er vild med krig, så er der jo mange muligheder. En tur til Normandiet for at se slagmarken fra invasionen på D dag fx. en forlænget weekend? En tur på Teknisk Museum i Helsingør og se på gamle fly kombineret med en god middag? Eller Tøjhusmuseet i Kbh, hvis det bare skal være her i Dk.

- eller prøv at kigge efter om der er nogen muligheder for at komme på en skydebane og skyde med gamle våben fra fx 2. verdenskrig? Eller en dag på en paintball skydebane med nogle af jeres venner? Check veteranbil klubberne om nogen har gamle militærkøretøjer han kan prøve at køre i. Eller en tur til Nakskov på Lolland hvor de har en rigtig russisk u båd liggende nede i havnen som man kan komme ned i. Det er en SUPER fed oplevelse hvis man er interesseret i det - den er indrettet som da den var i funktion og man føler virkelig at man er mange hundrede meter under overfladen med de andre soldater. Kan varmt anbefales hvis man er bare lidt interesseret i krigførelse.

I kan også tage på weekend til Berlin - det er billigt med airberlin og der er bare SÅ meget at se der relaterer sig til både 2. verdenskrig og den kolde krig.

Mange hilsner

Louise

0

Jeg lavede "et år med oplevelser" til min mand; vi skal fx på bryllupsrejse i denne måned. Det kan du jo gøre super personligt ved at vælge nogle ting, der lige er ham...

Viser lige eksempel på en af de dyre måneder og en af de nærmest gratis :thumbsupsmileyanim:

post-37330-1285005976.jpg

post-37330-1285005780.jpg

Edited by pilgrim
0

De er SÅ seje dine gavekort, Pilgrim!!!

Nå, :thumbsupsmileyanim:

Jeg overvejer faktisk helt seriøst at give min htb computerspil i morgengave. Så jeg synes ikke at DVD nødvendigvis er kedeligt. Hvis det er dét han ville blive glad for, så er der jo ingen idé i at give ham superlækre manchetknapper eller en ekslusiv kuglepen. ;)

Har du overvejet boudoirfotos? Det er i hvert fald personligt, og jeg er sikker på, at han ville blive glad for dem ;)

0

Annonce ♥

Jeg gav min mand nogle smukke guldmanchetknapper, som han er rigtig glad for og tit har på på arbejde. - Men hvis din mand ikke er vild med smykker, så er det jo nok ikke et hit.

Hvis han er vild med krig, så er der jo mange muligheder. En tur til Normandiet for at se slagmarken fra invasionen på D dag fx. en forlænget weekend? En tur på Teknisk Museum i Helsingør og se på gamle fly kombineret med en god middag? Eller Tøjhusmuseet i Kbh, hvis det bare skal være her i Dk.

- eller prøv at kigge efter om der er nogen muligheder for at komme på en skydebane og skyde med gamle våben fra fx 2. verdenskrig? Eller en dag på en paintball skydebane med nogle af jeres venner? Check veteranbil klubberne om nogen har gamle militærkøretøjer han kan prøve at køre i. Eller en tur til Nakskov på Lolland hvor de har en rigtig russisk u båd liggende nede i havnen som man kan komme ned i. Det er en SUPER fed oplevelse hvis man er interesseret i det - den er indrettet som da den var i funktion og man føler virkelig at man er mange hundrede meter under overfladen med de andre soldater. Kan varmt anbefales hvis man er bare lidt interesseret i krigførelse.

I kan også tage på weekend til Berlin - det er billigt med airberlin og der er bare SÅ meget at se der relaterer sig til både 2. verdenskrig og den kolde krig.

Mange hilsner

Louise

Det er alt sammen meget gode idéer - jeg er dog på elevløn så det er begrænset hvad jeg kan planlægge selv, især af rejser.. Men jeg kan kombinere det med de gavekort som pilgrim har :D

Jeg lavede "et år med oplevelser" til min mand; vi skal fx på bryllupsrejse i denne måned. Det kan du jo gøre super personligt ved at vælge nogle ting, der lige er ham...

Viser lige eksempel på en af de dyre måneder og en af de nærmest gratis :(

EEEj hvor ser det fedt ud!! :D Det ville bare være helt vildt fedt! Kan du sende mig nogle skabeloner pr. mail?? :) Skriv mig lige en PM hvis så ^^ :thumbsupsmileyanim:

De er SÅ seje dine gavekort, Pilgrim!!!

Nå, :bearhug:

Jeg overvejer faktisk helt seriøst at give min htb computerspil i morgengave. Så jeg synes ikke at DVD nødvendigvis er kedeligt. Hvis det er dét han ville blive glad for, så er der jo ingen idé i at give ham superlækre manchetknapper eller en ekslusiv kuglepen. ;)

Har du overvejet boudoirfotos? Det er i hvert fald personligt, og jeg er sikker på, at han ville blive glad for dem ;)

Som skrevet længere oppe får jeg en elevløn, så det tror jeg desværre ikke er noget jeg har råd til.. Jeg håber selvfølgelig på at vinde konkurrencen :D hehe!

Men jeg tror han får tshirten og filmen (det er begge to ting der ikke koster voldsomt) og så laver sådan et gavekort for hver måned :P eller noget :respekt:

Du skriver i ser noget comedy så det kan være nogle billetter til et comedy-show, evt i en anden by end hvor i kommer fra og med overnatning og middag

Det var en rigtig god idé - men det comedy vi ser er fra udlandet, eks. som jeg skriver The umbilical brothers (de er så australiere) og Jeff Dunham (USA)

0

Nu har jeg fået både t-shirt og film hjem :D T-shirten havde jeg bestilt i en lys grå, men selve skriften var hvid :S:S Så det er desværre ikke særlig tydeligt :thumbsupsmileyanim:

Nu sidder jeg og roder med de dejlige gavekort Pilgrim foreslog mig (den dejlige tøs) :D og sidder og kigger på mini cruise til et af gavekortene.. Her bliver jeg virkelig i tvivl!

Min mand er typen der elsker at sparer, og hader at bruge penge.. Vi har dog tit snakket om disse mini cruise hvor han har ytret han rigtig gerne vil på en tur med jacussi..

Jeg har fundet to tilbud.. Et cruise til england (fra Esbjerg), men det er uden værelse m. jacussi.. Men det er også det billigste (5252 kr.) Og et cruise til Oslo (fra KBH) hvor vi kan få et værelse m. jacussi og endda en masse familiehygge (vi skal have hans datter med) men det koster 7500...

jeg er virkelig i tvivl....

HMMMMMMMMM

0

Nu har jeg fået både t-shirt og film hjem :D T-shirten havde jeg bestilt i en lys grå, men selve skriften var hvid :S:S Så det er desværre ikke særlig tydeligt :thumbsupsmileyanim:

Nu sidder jeg og roder med de dejlige gavekort Pilgrim foreslog mig (den dejlige tøs) :D og sidder og kigger på mini cruise til et af gavekortene.. Her bliver jeg virkelig i tvivl!

Min mand er typen der elsker at sparer, og hader at bruge penge.. Vi har dog tit snakket om disse mini cruise hvor han har ytret han rigtig gerne vil på en tur med jacussi..

Jeg har fundet to tilbud.. Et cruise til england (fra Esbjerg), men det er uden værelse m. jacussi.. Men det er også det billigste (5252 kr.) Og et cruise til Oslo (fra KBH) hvor vi kan få et værelse m. jacussi og endda en masse familiehygge (vi skal have hans datter med) men det koster 7500...

jeg er virkelig i tvivl....

HMMMMMMMMM

Jacussi er jo lidt romantisk synes jeg, og når nu i har datteren med kan i nok ikke være specielt romantiske.

Men hun vil da sikkert også elske at komme i den. Og så har i jo lidt underholdning til hende i den

0

Annonce ♥

Nå det kunne jeg ikke rigtig beslutte nu alligevel, da man skal betale med det samme og jeg har bestemt ikke beløbet!

Så jeg har lavet gavekortet, og så må vi bestille i fællesskab så snart han har fået morgengaven :thumbsupsmileyanim: Man skal bare være hurtig ude med DFDS!

0

Min mand elsker at fiske. Jeg vil gerne give ham en fisketur til norge eller noget i den stil. Skal bare lige høre hans fætter, som også er hans bedste ven, om han vil med og betale for sig selv.

Men det vil jeg gerne give min kæreste.

Knus janni

Det lyder også rigtig dejligt :D

0

Viser lige eksempel på en af de dyre måneder og en af de nærmest gratis :thumbsupsmileyanim:

Hejsa.

Helt vildt god ide med de gavekort. Har du en skabelon jeg må "låne":-)

Mvh

mette

0

Annonce ♥

Hejsa.

Helt vildt god ide med de gavekort. Har du en skabelon jeg må "låne":-)

Mvh

mette

De ligger i hendes tråd :cheerleader3: Lidt langt henne

0