Sign in to follow this  
Followers 0
Guest habyr

Hanne & Carsten's Bryllup 23. Juli 2011

124 posts in this topic

Annonce ♥

Stoooort tillykke med kjolen, den ser bare rigtig flot og elegant ud :)

Jeg glæder mig meget til at se billeder af dig iden. Der er intet så smukt som en brud med et helt forelsket blik i øjenene iklædt sin brudekjole :)

Det er ægte kærlighed hehe

0

Annonce ♥

:) Jamen altså!!! :) Jeg havde ikke engang set at der nu er under 300 dage til jeg skal giftes.... og det er endda snart 14 dage siden :) Tiden går bare alt for hurtigt.....

'Nå men brudekjolen er jo købt så nu er der igen sat gang i vægttabet + at jeg nu kan begynde at kigge mere seriøst efter sko og taske! Det er nu lidt nemmere når man ved hvordan kjolen ser ud LOL :rolleyes:

En ting er sikker! Det bliver FLADE sko! Vi er lige høje og jeg vil IKKE være højere end ham den dag :)

Indtil videre har jeg disse jeg godt kan lide :)

post-44633-1286695426.jpg

post-44633-1286695412.jpg

Hvad siger i tøser???? Jeg ved ihvertfald hvilken jeg hæler mest til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så har købemonsteret været igang idag :)

Jeg har købt genbrugspapir, bånd og fine hjerter... Det skal blive til invitationer :)

Når jeg engang har lavet en invitation skal jeg nok ligge et eksempel herind :)

Så er der blevet købt små og store poser... De små til ris og de store (hvide og sorte) til gaver til gæsterne...

De hvide

post-44633-1286800195.jpg

De sorte

post-44633-1286800210.jpg

Der er små hvide til ris og store hvid samt sorte til gaver (hvide til damerne og sorte til mændene) Nu skal jeg bare lige finde ud af hvad der skal i *LOL*

Nå ja jeg glemte da helt at jeg også har købt små konvolutter som jeg vil skrive INFO på og lægge ved invitationen. Heri ligger ønskeliste samt oplysninger om gavekoordinator, toastmaster osv..... Man skulle ikke tro der var 9 mdr til mit bryllup :rolleyes: Ihhh jeg kan slet ikke vente mere hehe

0

Hvor er det bare en flot kjole du har købt, den kan jeg virkelig godt lide.

Jeg bliver da helt forpustet af dit tempo, vi er jo datosøstre og jeg har selt ikke fået planlagt så meget som dig. Jeg er vildt imponeret. :)

Jeg håber virkelig også på et vægttab inden brylluppet, så det er godt at der er god tid.

Min stemme falder på ballerinaerne, syntes de er rigtig fine.

Fortsat god fornøjelse med planlægningen

0

Annonce ♥

Kariabm: Du må endelig ikke blive forpustet :) Jeg har bare en masse tid nu jeg går på barsel... om 3 mdr er det slut og så har jeg knap så meget tid.... Så jeg må udnytte mig af det :)

janni+2: Jeg er simpelthen så forelsket i denne kjole og den er bare endnu smukkere i virkligheden :)

0

Annonce ♥

Nå status siden sidst....

Jeg har valgt at melde mig ud af motionscenteret da jeg bare ikke kommer derned! Jeg vil meget hellere gå en dejlig lang tur med Christian i barnevognen :cheerleader3:

Men jeg har fået købt mig et sæt håndvægte og en voksen-hulahopring med vægte i og for fisan da det er altså sjovt... Der står godt nok at man kun skal bruge den 1-2 min om dagen i starten da man ellers kan få ømme muskler og blå mærker men skide være med det det er ALT for sjovt så jeg tror jeg tager en tur mere med den i aften :) Den skuller jo gerne kunne efterlade en god talje :)

Nå et af mine problemer er så at jeg har mega svært ved at få mine arme mindre! maven og resten synes jeg jeg nogenlunde selv har god kontrol over når først jeg spiser sundt og dyrker motion men de ")/%""#¤%&/ arme!!!!! Så nu overvejer jeg lidt om jeg måske skal prøve Bailine.... De skulle også kunne hjælpe med overarmene og så er der jo en gratis prøvetime :) For søren da jeg vil jo bare gerne kunne vise nogle (nogenlunde) slanke overarme frem når jeg skal have min kjole på :)

0

Jubiii så kom der endelig styr på kirken og fotografen - Ja altså vi havde jo haft fat på dem så de var adviceret men idag har vi været på besøg hos fotografen og aftalt hvad vi gerne vil have osv :)

Jeg har også haft fat på kirken så nu er der også styr på klokkeslættet! Lørdag d. 23 juli 2011 kl 14.30 skal vi giftes :cheerleader3:

Og jeg har også talt med Tyrstrup Kro og dem skal vi ud og besøge på søndag så vi lige kan snakke priser mm. :) Hvor er det fedt at have styr på alt det der :)

Nå det var bare lige en lille update herfra :)

0

Tak for alle de søde hilsner :rolleyes:

Og nu lige til nogle af de frisurer jeg godt kan lide :thumbsupsmileyanim:

post-44633-1285062738.jpg Min ABSOLUTTE favorit :pokey:

post-44633-1285062765.jpg Den er også fin....

post-44633-1285062836.jpg Den er nu heller ikke så ringe endda :tunge:

Først og fremmest tillykke med jeres kommende bryllup. Kan se at i kun skal giftes 5 dage efter os :cheerleader3: Den øverste frisure har jeg også blandt mine favoritter! Så high-five for den. Det skal nok blive flot.

0

Annonce ♥

Nå lidt nyt herfra :(

For det første så er der nu røget 5 kg :):cheerleader3::rolleyes::rolleyes::griner:-:hug::):)

Så har vi været på Tyrstrup og tale menu og pris AVAVAVAVAV det bliver dyrt men OK det er once in a lifetime! Men det bliver bare så godt :thumbsupsmileyanim:

Menuen bliver:

Forret: Trippel laks med sommersalat

Hovedret: Ovnbagt oksefilet med provencalsk løgtærte og tomatiseret kalvesky med duft af hvidløg (+ diverse kartofler hertil)

Dessert: Grand Marnier Issoufflé med karamelhorn og myntemarinerede bær og frugt

Natmad: Sønderjysk pølsetrug med frikadeller og leverpostej

Og Bryllupskagen ja den bager jeg selv sammen med min faster :blink:

0