Sign in to follow this  
Followers 0
Guest habyr

Hanne & Carsten's Bryllup 23. Juli 2011

124 posts in this topic

Annonce ♥

Ja ikke fordi der er sket det helt vilde men idag har jeg bedt frisøren sætte kryds i kalenderen 23. juli næste år :cheerleader3: Men ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV den bedste frisør dernede som jeg har brugt de sidste par år er selvfølgelig stoppet, for hun ville prøve noget nyt %#"#%/)=)(&/%¤""¤/((¤%%###¤%!!!!!!!! Det er jeg da lidt træt af! Men fint nok der er mange gode frisører dernede men for pokker det er ærgeligt når man lige har god kemi med en speciel :griner:-

Udover det har jeg nu fået bestilt den første tid ved hudklinikken og jeg glæder mig SÅ meget til at forkæle mit ansigt :thumbsupsmileyanim: Ja ugen inden skal jeg da også lige have reflekser i håret :(:):rolleyes: Man skal jo være god ved sig selv ;)

:rolleyes:

0

Måtte da ind og se nu du bor så tæt på. min H2B og jeg kommer også begge ude fra omkring Christiansfeld, så det bliver rigtig sjov at følge med her :thumbsupsmileyanim: . I skal jo giftes efter os men du har sørme fart på :( Øv øv med frisøren :cheerleader3: Og du kommer bare forbi d.28, jeg er selv på udkik efter nogen her nede af der skal giftes før mig :)

0

Jubiii så fik jeg endelig min topfigur og selve standeren til kagen -HAHA- Ja jeg skal jo selv lave kagen og jeg har også lavet en prøve derpå og den faldt i god jord ved dem der smagte så det bliver med nøddebunde + appelsin-passionscreme og hindbærmousse :thumbsupsmileyanim:

Nå men her er topfiguren post-44633-1289556422.jpg

Og her kagestanderen post-44633-1289556434.jpg

Nu er det snart JUUUUUUUUUUUUUUUUL :jul 14: Jeg eeeelsker jul :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jubiii så fik jeg endelig min topfigur og selve standeren til kagen :b223: Ja jeg skal jo selv lave kagen og jeg har også lavet en prøve derpå og den faldt i god jord ved dem der smagte så det bliver med nøddebunde + appelsin-passionscreme og hindbærmousse :thumbsupsmileyanim:

Nå men her er topfiguren post-44633-1289556422.jpg

Og her kagestanderen post-44633-1289556434.jpg

Nu er det snart JUUUUUUUUUUUUUUUUL :jul 14: Jeg eeeelsker jul :cheerleader3:

Super flot top figur! :) Og mums hvor lyder det lækkert med nøddebunde, appelsin/passionscreme og hindbærmousse.. -HAHA- Godt der ikke er lang tid til jeg har frokostpause! :c166:

0

Annonce ♥

Tak tak er også selv helt vild med den :thumbsupsmileyanim: Du kan købe den på kagebutikken (mener jeg) tror de tager omkring 400 kr men jeg har købt min på en hollandsk hjemmeside hvor jeg kun gav ca det halve :cheerleader3: og porto? ja den var kun 5 kr dyrere fra Holland :) hjemmesiden er www.deleukstetaartenshop.nl

0

Annonce ♥

Det er en rigtig flot, enkel og sød kyssende topfigur. :cheerleader3: . Jeg synes det er skønt med noget enkelt og romantisk..

Og så er det da et rigtig lækkert kagefad, det kommer sikkert til at se meget elegant ud på dagen.. :thumbsupsmileyanim:

0

Hold da ferie det er lang tid siden jeg har været herinde men altså jul og nytår skulle jo lige overståes :cheerleader3:

Men altså hvad er der ellers sket her? Jo jeg har da fået lavet en fin liste over dem jeg gerne vil have med til PA og den er nu sendt til min søster så nu er der ikke andet for end at vente og vente og vente de næste mange måneder :balloons:

Og så er der nu kun 2 uger til at min barsel slutter :) ÆVVVVVVV kunne godt bruge lidt længere tid men men men det bliver nu også rart at komme igang igen :o Og nu har jeg fået at vide hvornår jeg kan holde sommerferie og det er bare SÅ perfekt for min ferie ligger ugen inden bryllup, selve ugen med bryllup og ugen efter... Kunne det være bedre???? :balloons:

Nå men altså onsdag skal jeg lave indbydelser med min søster så det varer nok ikke længe før i får et eksempel herinde :cheerleader3:

0

Ihh Hanne..

Den polterabend liste har jeg jo også lavet og afleveret til dig smiler:-)

Altså min egen griner....

Jeg håber da at jeg står på din liste.. (til udefra kommende må jeg her lige indskyde at Hanne og jeg har kendt hinanden i efterhånden 12 år snart)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen så fik jeg da også lige fat på et slør :) Det er ikke 100% det på billedet men det er meget tæt på :rolleyes:

post-44633-1296235005.jpg

Jeg var lige inde i Lilly med 2 studiekammerater fordi jeg ville vise dem min kjole og så kom jeg til at snakke slør med ekspedienten og ja hun havde da ét slør tilbage med bred blondekant og så regner hun ikke med at få flere da de ikke laver dem mere :shooter: WHAT!!! Nå men om ikke hun skulle hænge det op sammen med kjolen for så kunne jeg jo bare købe det når jeg kom til fitting, hvilket jeg lige fik arrangeret til 28. maj så det er præcis 4 mdr til :cheerleader3:

Så idage er jeg et stykke slør rigere og nu mangler jeg bare rivesløret :)

0

Neeeej hvor er det dog lang tid siden jeg har været herinde :rolleyes: Men nu er der da lidt gang i den igen! Har netop bestilt underskørt og taske + jeg da lige fandt en fantastisk kjole til min veninde (minanne) 's bryllup - Vil i se???

post-44633-0-69159700-1302778331.jpg

I skal da heller ikke snydes for et billede af min taske :thumbsupsmileyanim: Den har jeg ledt efter i længe og den passer bare så godt til min brudekjole :cheerleader3:

post-44633-0-05485600-1302778436.jpg

Imorgen skal jeg ned og hente ægteskabserklæring, og helt ærligt! Jeg er så småt begyndt at have kriller i mave... Der er pludselig kun 3 mdr tilbage uhhhhhh :loveboard:

0