Sign in to follow this  
Followers 0
Guest habyr

Hanne & Carsten's Bryllup 23. Juli 2011

124 posts in this topic

Annonce ♥

Selvfølgelig må du da spørge :thumbsupsmileyanim: Og det er såmænd bare en Lilly :cheerleader3: Meeeen de har nu altså nogle flotte kjoler - Og så er den endda købt på tilbud.... Synes godt nok jeg har været heldig med begge kjoler som begge er fra Lilly. Min brudekjole var sat ned fra 7000 kr til 4000 kr :balloons: Festkjolen var sat ned fra 1525 kr til 500 kr wupwup :bunny_4:

0

Annonce ♥

Puha så er der næsten kun 2 mdr til den store dag.... Hvor går tiden altså bare hurtigt.... Var til bryllup hos Minanne igår (og sikke en fin fest - tak for det ;)) Så nu er det os der står for skud næste gang - jeg forstår det næsten ikke :ilovebryllupsklar:

Og så det bedste som jeg bare er så glad for.... Jeg begyndte på uddannelsen som sosu-hjælper i januar hvor jeg fandt mig en god veninde. Vi er efterhånden bare blevet så fantastisk gode venner, at jeg ikke kunne forestille mig min bryllupsfest uden hende så efter lidt overtalen fik jeg lov lige at sende en ekstra invitation ud efter fristen hehe men hun sagde jo nærmest ja inden hun overhovedet fået invitationen så det var bare så skønt :cheerleader3:

Så jeg er da sikker på at vi om 2 mdr + 1 dag :thumbsupsmileyanim: får den mest fantastiske bryllupsfest :balloons:

0

Puuuuuuha...... Der var engang at jeg lige var blevet friet til og hvor der var 11 mdr til den store dag.... nu er der pludselig kun 7 uger!!!!!!!!!!!!! tilbage :shooter: Hvor er det bare vildt :7himmel: Nå men jeg har da langt om længe fået indsendt ægteskabserklæring og navneændringsattester. Vi har også haft sidste svardato og mangler naturligvis at høre fra 2 par endnu DOH :griner:- Nå men sådan er det jo men jeg er nu ret sikker på at de kommer så det tager jeg ikke så tungt! :denmarkflag: Nej men nu kan vi snart komme igang med festprogram og når vi har talt med præsten så kan jeg også komme igang med kirkeprogrammet så det bliver jo bare dejligt :cheerleader3:

Nå men det var blot en lille updat herfra :bearhug:

0

Så fik jeg sørme også bestilt brudebuket og blomster til de kære mænd :thumbsupsmileyanim: ja beklager men den foretrak jeg selv at bestille for jeg vidste 100 % hvilken en jeg ville have og jeg ville blive så skuffet hvis det ikke blev den så jeg valgte nummer sikker hehe :rolleyes:

Nå men se her... det er næsten denne dog med roser for oven istedet.....

post-44633-0-25144700-1307215427.jpg

0

Annonce ♥

Så er der sørme snart kun 4 uger til brylluppet :cheerleader3: Jeg forstår slet ikke hvor tiden er rendt hen :denmarkflag:

Nå men en lille update herfra....

Endelig er der kommet svar fra kirken at de har modtaget alle de nødvendige papirer så det er bare såååå skønt. Præsten skrev så at det ikke var ham der skulle vie os da han havde ferie (pyt med det han er ny og jeg har aldrig mødt ham!) Tilgengæld var der ferievikar på - Domprovsten fra Haderslev Domkirke... Og det bedste af det hele så var det ham der døbte vore søn så det synes jeg altså er vildt fedt :thumbsupsmileyanim: Ham har jeg da i det mindste set og snakket med hehe

Nå og så har vi fået styr på bordplanen - ikke dårligt ikke dårligt :rolleyes:

Ogogog.... Så er det bestilt brudesko. Vil i se????? Nej vel? Ahhh så pyt da :bunny_4:

post-44633-0-43363200-1308564052.jpg

Det eneste jeg egentlig mangler af større ting nu er at lave bryllupskagen, som jeg går igang med om 3 uger (bundene skal jo bare fryses ned) og så er der jo lige vores polterabend (y) Men måske den kommer i næste uge???? :lol:

Ønsker jer alle en dejlig sommer (når den engang kommer....) :c166:

post-44633-0-79494300-1308564053.jpg

Edited by habyr
0

Puuuuha om 4 uger ved denne tid sidder vi sørme i kirken og jeg er så småt ved at få sommerfugle i hele kroppen :iloveyou:

Nå men de fine sko jeg havde bestilt sad desværre ikke godt på min fod - den var ALT for smal og ALT for høj så øvøv.... Nå men nede i byen idag fandt jeg et par sko som jeg i skrivende stund er ved at udvide :rolleyes: Sådan er det jo... de må ikke stramme på den store da :c166:

post-44633-0-96214500-1309005999.jpg

Ogogogog så har jeg da lige bestilt lækkert undertøj på nettet (det var på tilbud jaaaaaa :thumbsupsmileyanim: )

post-44633-0-65815400-1309006014.jpg post-44633-0-05236900-1309006028.jpg Synes bare det var så yndigt :loveboard: Er sikker på at H2B er enig :cheerleader3:

Nå men ellers er det bare præsten vi mangler at høre fra og hvis ikke han har meldt sig på onsdag så ringer jeg - er det ikke ok? Vi skal jo også være sikre på at valg af sange er ok så vi kan få trykt salmehæfter og festprogram :denmarkflag:

0

Så har H2B og jeg nydt en dejlig middag på vores kommende feststed og maden var FANTASTISK :thumbsupsmileyanim: nammenam!!! Og så fik vi lige bordopsætning og borddækning på plads... Regler fik vi snakket om og så fik vi kigget ordentligt på de steder hvor vi kan blive fotograferet, både inde og ude! Så nu skulle det være på plads :loveboard: Hvor er det altså bare lækkert at det hele sådan falder på plads - stille og roligt... Lige som det skal :cheerleader3: Nu er det vidst bare at vente på oræsten og på vores PA :rolleyes::bestwishes:

0

Annonce ♥

Så fik jeg endelig taget mig sammen og hvis der sidder nogen derude og er interesserede... Så værsgo billeder af mig og min brudekjole :cheerleader3:

post-44633-0-73699100-1310038739.jpg

post-44633-0-68062900-1310038882.jpg

post-44633-0-55884600-1310039006.jpg

post-44633-0-90968000-1310039240.jpg

Kjolen skulle lige lægges lidt ind ved brystpartiet da den ellers bulede lidt ud og så var den et par cm for lang men det er jo hvad det er :loveboard: Jeg elsker ihvertfald min fine kjole og lange slør :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

1

Annonce ♥

Nej - man kan ikke få for meget tyl ;)

Jeg mener tit er det jo med skrå draperinger over maven og sådan. Denne her har de der blondelag - en lille bitte smule 30'er agtigt

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥