Sign in to follow this  
Followers 0
Guest habyr

Hanne & Carsten's Bryllup 23. Juli 2011

124 posts in this topic

Annonce ♥

Uhhhhhhhha så er det imorgen der er den store dag :thumbsupsmileyanim: jeg kan slet ikke følge med men pyt.... kagen er lavet og afleveret og ranken er hængt op ude på vores dør :cheerleader3: og om ikke så længe vil jeg gå i seng så jeg kan være udhvilet til imorgen :loveshower: kæft hvor jeg bare ikke fatter at der lige nu er 18 timer til jeg skal giftes :loveboard:

Jeg glæder mig til at vise jer billeder fra min store dag :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil lige ønske dig et stort tillykke med dagen her kl 00.05 :rolleyes:

Lige nu ligger du sikkert i den sødeste søvn og drømmer om det der skal ske om ikke så mange timer :cheerleader3:

Glæder mig til at se billeder af dig sammen med din H2B og til at høre hvad han synes om din smukke smukke kjole, kan godt forstå du har købt et rive slør, for det ville da være ærgeligt at det fantisk flotte slør blev revet i stykker... :thumbsupsmileyanim:

Håber at I får en helt igennem fantastisk og uforglemmelig dag :bestwishes:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der billeder :thumbsupsmileyanim: Der er bare så mange og de er så store at jeg ikke lige kan ligge dem herind uden at skulle ændre en hulens masse. Så derfor vil jeg hellere give jer linket til vores hjemmeside hvor i kan se alle de billeder vi fik min svoger til at tage med vores kamera... Billeder fra fotografen kommer naturligvis senere :cheerleader3:

Link:

http://www.123hjemmeside.dk/hanneogcarsten/44638299

Nå et par enkelte kan jeg da heldigvis godt lægge herind :denmarkflag: Men resten må i se på hjemmesiden, håber det er ok

post-44633-0-75562000-1311621870.jpg

post-44633-0-00655300-1311621811.jpg

post-44633-0-64969300-1311621736.jpg

0

Annonce ♥