Dbrix

Kender du Restaurant Kongekilden i Klampenborg?

6 indlæg i dette emne

Nogen der kender Restaurant Kongekilden i Klampenborg?

Er det et sted, det er værd at holde julefrokost?

Jeg skal arrangere firmaets julefrokost, vi er 16 ansatte og vores partnere bliver inviteret med.

Andre forslag er også velkommen, bare det er inden for en rimelig afstadn til Hillerød, hvor de fleste af os bor tæt på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt firmajulefrokost på Kongekilden. Det eneste positive var, at det var der jeg mødte min mand :thumbsupsmileyanim:

Vi havde booket hele restauranten, så det er jo et noget andet arrangement end det I er ude i. Men der var ikke styr på ret meget. Ikke nok mad, ikke nok tjenere, nogen var i gang med desserten, mens andre stadig ikke var færdige med hovedretten, der var een tjener i baren (fri bar til 200 personer).

Derudover var der en del der ikke havde noget sted at sidde til kaffen, da deres borde blev fjerne for at lave dansegulv.

Efter festen fik vi derudover en barregning - ved ikke hvordan den hænger sammen med den frie bar...

Så umiddelbart kan jeg ikke anbefale det. Men måske er det bedre til et lille selskab?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har holdt firmajulefrokost på Kongekilden. Det eneste positive var, at det var der jeg mødte min mand :thumbsupsmileyanim:

Vi havde booket hele restauranten, så det er jo et noget andet arrangement end det I er ude i. Men der var ikke styr på ret meget. Ikke nok mad, ikke nok tjenere, nogen var i gang med desserten, mens andre stadig ikke var færdige med hovedretten, der var een tjener i baren (fri bar til 200 personer).

Derudover var der en del der ikke havde noget sted at sidde til kaffen, da deres borde blev fjerne for at lave dansegulv.

Efter festen fik vi derudover en barregning - ved ikke hvordan den hænger sammen med den frie bar...

Så umiddelbart kan jeg ikke anbefale det. Men måske er det bedre til et lille selskab?

Vidste jeg kunne regne med dig Mille :cheerleader3:

Ej havde faktisk en erindring om at du muligvis havde skrvet noget om stedet tidligere, men var usikker. Hvor længe siden er det?

P.S. Har bestilt vores takkekort samme sted som jer :shooter: Er spændt på kvaliteten.

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var faktisk derude at kigge til brylluppet og de var ikke intersseret i at vise rundt og fortælle om stedet og maden og selvom vi havde aftalt tid, var der beskidt (fra aftenen før) og rodet og de sad og spiste morgenmad da vi kom derud (kl. 11, mener jeg). Det virkede ret dyrt i forhold til hvad de tilbød synes jeg.. Det var ret slidt, hvilket jo er lige meget, men det var ikke helt som på billederne..

En anden ting, der måske er relavant for jer, er at man skal være (eller betale for) 60 for at få selve restauranten (eller det skulle vi i hvert fald om sommeren, hvis der var et andet selskab også - eller kunne vi selvfølgelig få restauranten kun med det antal vi reelt kom), hvis ikke vi ville betale for de ekstra, kunne vi få en havepavillon ude på dferes terasse til 200 kr. dyrere end kuvertprisen indenfor. Og så skulle man dele 2 toiletter med et andet selskab...

Vi gik i hvert fald skuffede derfra.. Og synes ikke, at vi fik en særlig god behandling eller at de var klar på at gøre vores bryllup til en dejlig og festlig dag og aften...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har holdt firmajulefrokost på Kongekilden. Det eneste positive var, at det var der jeg mødte min mand :thumbsupsmileyanim:

Vi havde booket hele restauranten, så det er jo et noget andet arrangement end det I er ude i. Men der var ikke styr på ret meget. Ikke nok mad, ikke nok tjenere, nogen var i gang med desserten, mens andre stadig ikke var færdige med hovedretten, der var een tjener i baren (fri bar til 200 personer).

Derudover var der en del der ikke havde noget sted at sidde til kaffen, da deres borde blev fjerne for at lave dansegulv.

Efter festen fik vi derudover en barregning - ved ikke hvordan den hænger sammen med den frie bar...

Så umiddelbart kan jeg ikke anbefale det. Men måske er det bedre til et lille selskab?

Vidste jeg kunne regne med dig Mille :cheerleader3:

Ej havde faktisk en erindring om at du muligvis havde skrvet noget om stedet tidligere, men var usikker. Hvor længe siden er det?

P.S. Har bestilt vores takkekort samme sted som jer :shooter: Er spændt på kvaliteten.

Jamen når jeg alligevel tuller rundt herhjemme, hvad skal jeg så ellers lave, udover at være på BK? ;)

Til jul er det 5 år siden. Så der kan jo være sket meget i den tid. Jeg bliver bare stadig så sur når jeg tænker på den julefrokost (og alt bøvlet vi i planlægningsgruppen havde med dem bagefter vedr. barregningen...)

Vi har fået vores takkekort, og de er superfine synes jeg! Så du kan godt glæde dig :fløjt: Måske jeg skulle gå ind og skrive et par stykker??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Herudover kan der være milevid forskel på hvordan et feststed fremtræder og agerer når vi taler firmafester i forhold til bryllupsfester. Middagene varer som regel ikke særlig lang tid ved firmafesterne og ofte går det meget hurtigt og hurtigere end personalet/stedet havde regnet med. Der drikkes som regel betydeligt mere end der gør til bryllupsfesterne og personalet på feststederne bliver ikke altid behandlet lige pænt. Dette er selvfølgelig ikke kendetegnende for alle firmafester men ses af og til. Når det så er sagt så mindes jeg faktisk også at have hørt anden kritik af stedet men kan ikke huske om det er fra tidligere hvor Mille har skrevet om stedet eller det er i anden forbindelse.

Men der ligger jo andre gode steder i det område:

Aldershvile Slotspavillion

Frilandsmuseet

Hotel Frederiksdal

Taarbæk Kro

Bare for at nævne nogle eksempler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer