mrssicilia

Mine tanker om en uundgåelig årstid -

7 posts in this topic

Jeg nyder efterår/vinter fordi:

På studiet/arbejdet planlægges årets brag af en julefrokost - og vi tænker på julegaverne til vores kære!

Vi rykker tættere sammen indendørs med dem vi elsker.

Udenfor stråler solen og giver et gyldent efterårslys, der understreger de smukke kulører på træernes blade og efterårsblomsterne - en gåtur med vores elskede i den efterårssmukke skov giver kulør i kinderne, og intet er bedre end at tage en tumletur i de smukke blade, der falder fra træerne :cheerleader3:

Vi tænder op i brændeovnen med det træ, vores mand har kløvet og stablet i de lune sommeraftener, suppegryden kommer frem fra det inderste af skabet og vi laver gammeldaws suppe, som vi kender den fra vores barndom.

Vi laver de lækreste gryderetter, der spreder en skøn duft i hele huset. Ungerne kan lokkes til at hygge med et spil, hvor de forsøger at lammetæve far og mor UDEN at snyde :thumbsupsmileyanim:

Vi finder de gode film frem og nyder en varm kop te/kaffe/kakao - måske suppleres der med en lækker hjemmebagt kage - æblerne er perfekte til at bruge til en dejlig kage.

I fjernsynet sendes der gode udsendelser - gamle danske film støves af og sendes i primetime - dokumentarudsendelser giver stof til eftertanke.

Kort sagt: Jeg er VILD med efterår/vinter!

0

Annonce ♥

ihh hvor godt skrevet - vi er også fuldstændig vilde med alle efterårets farver, som den kønne efterårssol spreder sine stråler på.

Vil I ikke krydse fingere at det bliver sådan en flot efterårsdag her næste lørdag d. 02.10.2010 for der skal vi nemlig giftes :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg nyder efterår/vinter fordi:

På studiet/arbejdet planlægges årets brag af en julefrokost - og vi tænker på julegaverne til vores kære!

Vi rykker tættere sammen indendørs med dem vi elsker.

Udenfor stråler solen og giver et gyldent efterårslys, der understreger de smukke kulører på træernes blade og efterårsblomsterne - en gåtur med vores elskede i den efterårssmukke skov giver kulør i kinderne, og intet er bedre end at tage en tumletur i de smukke blade, der falder fra træerne :denmarkflag:

Vi tænder op i brændeovnen med det træ, vores mand har kløvet og stablet i de lune sommeraftener, suppegryden kommer frem fra det inderste af skabet og vi laver gammeldaws suppe, som vi kender den fra vores barndom.

Vi laver de lækreste gryderetter, der spreder en skøn duft i hele huset. Ungerne kan lokkes til at hygge med et spil, hvor de forsøger at lammetæve far og mor UDEN at snyde :)

Vi finder de gode film frem og nyder en varm kop te/kaffe/kakao - måske suppleres der med en lækker hjemmebagt kage - æblerne er perfekte til at bruge til en dejlig kage.

I fjernsynet sendes der gode udsendelser - gamle danske film støves af og sendes i primetime - dokumentarudsendelser giver stof til eftertanke.

Kort sagt: Jeg er VILD med efterår/vinter!

Hvor er det bare dejligt skrevet :) Det er en skøn årstid vi går i møde, helt enig!

0