Jimmi og Ditte

Aflyst bryllup :(

49 posts in this topic

Hej Piger

Ja så endte jeg med at blive forladt lige inden vi skulle op ad kirkegulvet... Det havde jeg nu alligevel aldrig troet skulle overgå mig... :huh:

Han er stukket af med en anden pige, huset er sat til salg... Ja det kunne vel næppe være meget være... Nå jo, han har tømt vores konto for alle vores surt opsparede bryllupspenge... :shopping:

Øv hvor jeg synes det er noget lort alt sammen....

tak tøser... Det har nu været hyggeligt at være en del af det herinde....

0

Annonce ♥

Jeg har ikke ord som kan trøste.. Det gør mig så ondt på dine vegne.. Jeg bliver så ond i sulet på dine vegne sådan en biiip biiiip biiiip. Sender dig en masse tanker og håber du kommer dig hurtigt oven på den biiiiip biiip biiiip.

:shopping::huh::)

0

Wow... Jeg har slet ikke noget fornuftigt at sige... :shopping: Det er jo helt vanvittigt! Jeg håber du har nogle søde mennesker omkring dig, der kan give dig en krammer og være der?

0

Annonce ♥

Hold da op - fik en knude i maven, da jeg læste overskriften.

Ved ikke hvad jeg skal skrive.

Håber du har nogle omkring dig, som kan være der for dig.

0

Det er jeg ked af at læse :shopping: kan huske du skrev om hans sygdom tidligere og tænker om det er en del af det? Uanset hvad kan og skal du ikke stå model til alt. Jeg tror virkelig du vil komme ud af det her som endnu stærkere. Men lige nu er det nok kun en dag ad gangen, du kan tænke på...

Stort klem herfra

0

Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal skrive, for intet kan hele de sår det fjols har givet dig.

Men et eller andet sted er det vel godt, at I ikke nåede at blive gift, dor når han vil behnadle dig sådan, så er han tydeligvis ikke værd at samle på.

Håber at du en dag får dine penge (som han har stjålet!) og at dit hjerte heler.

Mange knus, Mette

0

Annonce ♥

Puha ved slet ikke hvad jeg skal sige :shopping: Andet end stort kram til dig, håber du har en masse gode venner og familie der kan støtte dig i denne tid.

0

Pas.... jeg har lyst til at sige en hel masse, men ordene er væk..... jeg sidder og forsøger at holde munden lukket, hvor er det bare synd for dig :huh::shopping: Jeg håber virkelig du kommer hurtigt igennem det. -Jeg ønsker dig alt det bedste.

0

Det er jeg virkelig ked af atlæse. Hvad f****n bilder han sig ind.

Stort kram herfra :shopping:

0

Det er jeg Ked af at læse. Han er noget af en R.. :shopping:

0

Annonce ♥

Så skammer man sig over sit eget køn. Ét er han forlader dig til fordel for en anden pige. Det er umiddelbart ikke ok men vi kender ikke de nærmere omstændigheder, men at han så også tømmer jeres fælles konto/opsparing er helt uhørt. Sådan som du skriver det er det jo næppe sket efter gensidig overenskomst. Vil du bare acceptere det ?

Edited by diskobil
0

Uhhh hvor jeg føler med dig - håber alt det bedste for dig.

Knus herfra :shopping:

0

nej, nej, nej! Hvordan kan mænd dog være sådan?! Jeg skammer mig over at være mand i dette tilfælde. Tænkt at vi mænd kan være sådanne nogle svin. :shopping: Hvis det var mig ville jeg aldrig kunne se mig selv i øjene uden at skamme mig. Hvor er det dog sølle af ham :huh:

Venlig Hilsen

Dennis

0

Annonce ♥

sender bare et kæmpe :shopping:

0

Ejjjjjjjjjjjjjj for filan da også sådan en en en ja der er masser af ord jeg kunne sige, men som fornuften siger jeg skal lade være med....

Jeg håber du har familie og venner der tager hånd om dig i denne stund....

Knus og kram fra Marianne

0

Ej en idiot, hvordan kan man gøre sådan noget. Ved godt det ikke er nogen trøst nu, men hellere nu end efter i var blevet gift. Sender et kæmpe knus og varme tanker

0

Hej

Hvor er jeg bare virkelig ked af at høre hvad der er sket.. Føler virkelig med dig.

Man kan vende det om og sige det er godt at du inden I blev gift fandt ud af hvad han er for en, men derfor er det stadig mget hårdt..

Mange :huh: Og et stort ønske om at det skal gå dig rigtig godt i fremtiden :shopping:

0

Annonce ♥

Hej Piger

Ja så endte jeg med at blive forladt lige inden vi skulle op ad kirkegulvet... Det havde jeg nu alligevel aldrig troet skulle overgå mig... :)

Han er stukket af med en anden pige, huset er sat til salg... Ja det kunne vel næppe være meget være... Nå jo, han har tømt vores konto for alle vores surt opsparede bryllupspenge... :)

Øv hvor jeg synes det er noget lort alt sammen....

tak tøser... Det har nu været hyggeligt at være en del af det herinde....

ØV ØV- Lyder absolut ikke rart! du trænger vidst til sådan en her

0

Har slet ikke ord for hvad jeg mener om ham lige nu. Er fuldstændig i chok :blush:

Men du får lige en masse af dem her :shopping::huh::) :) :) :)

0

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige - du får et kæmpe :shopping: herfra... Håber du snart bliver okay.. Han har ihvertfald ikke fortjent at du sidder og græder over ham...

0

Kan kun være enig med alle de andre her inde :huh: , du fortjener et STORT :shopping: Håber du har en dejlig familie og venner omkring dig der kan muntre dig lidt op.

Du kan trøste dig selv med at det nok var for det bedste - en person der kan gøre sådan imod dig fortjener dig ikke..

0