henius

Så blev jeg fru

23 indlæg i dette emne

Så blev jeg endelig gift og sikke en dag :shopping:

Vi havde haft en møg travl uge, hvor tingene ikke gik helt som planlagt...........men hvornår gør det det ;) Jeg vil spare jeg for alle detaljerne og komme til sagen.

Lørdag d 18 september 2010 kl 8.00 stod jeg op, jeg kunne ikke sove mere og skulle liiiiiiiiiiige nå.....

Kl. 9.30 sad jeg ved frisøren (sorry ingen billeder, havde glemt kamera) fik sat hår og lagt makeup. Når jeg tænker på hvor sorte rander jeg havde pga manglende søvn, var jeg SÅ glad for at jeg valgte at få lagt makeup for hun kunne trylle :huh:

Kl. 12.30 var vi hjemme og jeg gjorde først min datter klar og så var det min tur puha... der begyndte at komme sommerfugle i maven.......

Kl. 13.15 sad nerverne uden på tøjet og vi kom lidt for tideligt afsted haha.......eller et par gæster var lidt for sent på den ;)

post-37880-1285931809.jpg

Den nervøse brud på vej

Redigeret af henius
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg trådte ind og så nogle ansigter jeg ikke havde forventet, men blev SÅ glad over at se, var jeg ved at briste ud i grim gråd, istedet lavede jeg den der hvor man puster (ligesom når man har veer) ved ikke hvad der havde været kønnest haha....men vi har godt nok grint bagefter :shopping:

post-37880-1285930412.jpg

Redigeret af henius
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præsten holdte den mest personlige tale med et strejf af humor, som hun senere fik meget ros for at alle gæsterne. Jeg var SÅ glad for den tale, men hun er også en go' præst, hjertelig og elskelig og det var lige netop derfor vi valgte dagen efter hvornår hun kunne :shopping:

Så blev vi mand og kone

post-37880-1285931373.jpg

Redigeret af henius
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-37880-1285927676.jpg

Jeg havde valgt istedet for favour bokse, at lave blommechutney (til herrene) og rababer marmelade (til damerne). Det havde jeg putte i små glas hvor jeg havde sat tyl på låget og et markat med navn på. Det var et kæmpe hit og jeg fik både sms'er og mail dagen efter, hvor de fortalte at de sad og nød deres bordkort :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så det sidste billede for nu, jeg mangler stadig at få en del billeder og glæder mig især dem fra min onkel der er super fotograf.

post-37880-1285928122.jpg

Både maden og bryllupskagen havde min pragtfulde søster lavet og hun høster stadig ros fra gæsterne og os :shopping:

Jeg var glad for alle de overvejelser vi gjorde med bordplanen, vi tænkte meget over IKKE at splitte familier og på at sammensætte folk der havde noget tilfælles. Det gjorde at alle hyggede sig, slappede af og fik grint :huh:

Og de kære børn, NØJ hvor de bare hyggede!!! så gyngede de.........så gik de ind og legede lidt.....så festede de lidt og da de blev trætte gik de ind og fandt en plads og sov :)

Vores bryllup var mere end vi havde drømt om, det var bare FANTASTISK!!! og vi ridder stadig på bølgerne..........

Måske kommer der mere senere, men det var det for nu.............

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-37880-1285933066.jpg

Nærbillede af kjole og min smukkebuket

Jeg er faktisk ikke så meget til de der buketter, hvor det 'hænger ned' - men hold da op en smuk, smuk buket, jeg er helt misundelig! Farverne, blomsterne - kan rigtig godt lide denne lidt 'kontrolleret nonchalant' stil.

Har din mand selv valgt buketten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Og så det sidste billede for nu, jeg mangler stadig at få en del billeder og glæder mig især dem fra min onkel der er super fotograf.

post-37880-1285928122.jpg

Hvor er det en flot kjole - flot med de der lange ærmer, må man sige, og ret specielt :shopping:

Tak :huh: jeg blev også forelsket i den ved første øjekast og netop pga de lange ærme :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-37880-1285933066.jpg

Nærbillede af kjole og min smukkebuket

Jeg er faktisk ikke så meget til de der buketter, hvor det 'hænger ned' - men hold da op en smuk, smuk buket, jeg er helt misundelig! Farverne, blomsterne - kan rigtig godt lide denne lidt 'kontrolleret nonchalant' stil.

Har din mand selv valgt buketten?

Og tak igen :huh:

Faktisk var jeg heller ikke helt til de buketter der "hænger ned" især hvis de er for voldsomme. Men jeg fandt et billede for længe længe siden, som minder lidt om min og viste det til min mand :) Det kunne han åbenbart huske og ja han havde selv valgt :shopping: Det eneste jeg havde sagt var, at han skulle huske at sige at jeg ikke var særlig høj, så det ikke blev en KÆMPE buket som jeg forsvandt bag. Og jeg må sige at jeg var både stolt og rørt, synes selv det var en meget meget smuk buket og som du selv siger, i en lidt 'kontrolleret nonchalant' stil.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:huh: Stort tillykke herfra!! Ja ser lovende ud glæder mig meget til a se mange flere fantastiske billeder!!

(Vi skal jo os holde festen i telt :)) Og hvor er det bar en knaldflot buket!! Wauw nogle farver og blomster og... ja den er bar super flot og romantisk uden det blir for meget. Jeg kan nu godt li de hænge-nogen :shopping:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer