Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Rebeccakbf

Blomsterne i kirken

9 posts in this topic

Øhm.... Snupper man dem med når man går??

0

Annonce ♥

Øhm.... Snupper man dem med når man går??

nej dem sørger kirketjeneren for at fjerne den. Hvis i har familie eller andre bekendte på pågældende kirkegård, så kan i bede om at få lagt blomsterne på dennes gravsted

0

Haha ja godt spørgsmål? Ved godt at kirketjeneren normalt fjerner dem, men kunne da være meget rart at få dem med hjem hvis man ikke har familie på den kirkegård der hører til kirken. Så det da dumt de bliver smidt ud ihvertfald :shopping:

0

Jeg har familie på kirkegården, men de ligger i de ukendtes grav og der vil jeg have det mærkeligt med, at lægge blomsterne....

Jeg tænker, at de vel lige så godt kan gøre gavn på buffetten! :huh: Men det er nok ikke velset..... :shopping:

0

Annonce ♥

Tja, tror godt jeg kunne finde på at gøre det samme, har bare ikke tænkt på det.. Så det ved jeg ikke? Hehe..

0

Jeg ville få min fars kone til det.... Hun ville heller ikke være flov over det!! :-)

Men tror da det kunne være en lille fin buket :shopping: jeg har iøvrigt planer om at lave dem selv... Kan ikke lige overskue hvor mange der skal være, men det KAN ikke tage så lang tid, at vikle lidt brudeslør omkring en blomst ...med lidt silkebånd.... :huh:

0

Spørg da kirketjeneren om det ikke er ok I tager blomsterne med igen!

Der var et bryllup eller barnebåb efter os, så vores blev siddende - vi havde heller ikke betalt for det, så det var slet ikke på tale at de skulle med ;)

0

Kirketjenere spurgte mig, da jeg aftalt alt omkring pyntning med hende, om jeg ville have blomsterne med hjem. Så ville hun sørge for at det blev pillet ned og så kunne en af gæsterne få dem med.

Men vi havde jo aftalt fælles pyntning sammen med et andet par, så vi blev enige om at lade det blive i kirken, så kunne "søndags gæsterne" få lidt glæde af det også.

Men tror helt bestemt I gerne må tage det med.

0

Annonce ♥

SUPER spørgsmål. Havde selv tænkt lidt over det. Det er da helt åndssvagt, hvis de bare bliver smidt ud. Må vist lige få snakket med kirken. :thumbsupsmileyanim:

0