mille1981

Trash the dress

31 indlæg i dette emne

Så har jeg fået enkelte billeder fra den ene fotograf (Jan Christensen) der var ude og tage TTD billeder af mig...

Jeg bander mine tykke arme, deller ved armhulerne og vinterblege hud langt væk, men ellers synes jeg han har lavet et par gode billeder ;)

post-39816-1286358874.jpg post-39816-1286358880.jpg

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte billeder... glæder mig til at se flere. :thumbsupsmileyanim:

Er selv ret lun på idéen med trash billeder.. ville bare gerne have nogle med min motorcykel på og så min flotte kjole. Må sgu nok tage mig sammen og spørge min ven og han er med på idéen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og det sidste i denne omgang. Mangler stadig resten fra fotograf 1, men mon ikke de kommer om et par dage?!

Dette er forresten taget med total zoom, da hendes støvler ikke var vandtætte og jeg måtte ret langt ud, før der var bare lidt mere end 2 cm. vand...

post-39816-1286723986.jpg

Redigeret af mille1981
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da meget gerne se flere. De er da rigtig gode :) :)

Men må lige spørge, hvordan kan det være du har brugt 2 forskellige fotogafer?

Tak skal du have, og selvfølgelig må du da spørge om det :)

Jeg lavede en foresprøgsel på Fotostart om TTD-billeder, og fik simpelthen så mange tilbagemeldinger, at jeg slet ikke kunne nøjes med at vælge en!

Jeg synes det fungerede ganske fint med 2 fotografer - det tog nok lidt længere tid, men til gengæld har jeg også fået dobbelt så mange billeder som ellers... Og de havde 2 forskellige ideer (Jans er mere mørke i baggrunden, hvor Pia mere bruger skoven), så synes også det er skægt at se forskellen på de 2.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer