DitteWisti

Kirkehæfterne er nu færdige :D

111 indlæg i dette emne

Så er kirkehæfterne færdige (Eller i hvert fald 10 på nuværende tidspunkt :P Tihi...!) Men det skal da ikke afholde mig fra at vise jer resultatet :D

Jeg vil sige MANGE tak til Stikan for at have delt sine skabeloner! :thumbsupsmileyanim:

Forsiden

post-43013-1286386027.jpg

Bagsiden

post-43013-1286386042.jpg

Til glædestårer :cheerleader3:

post-43013-1286386065.jpg

Redigeret af DitteWisti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Ej hvor er de bare super flotte.... Kan da godt være jeg lige skal lure dem af til jeg skal lave vores. Er helt vild med dem.... :cheerleader3:

De er det nemlig :D Men det er et kæmpe arbejde når man som jeg skal lave omkring 100 :balloons: Men de er super flotte, så det er det hele værd! :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: Ej hvor er de bare super flotte.... Kan da godt være jeg lige skal lure dem af til jeg skal lave vores. Er helt vild med dem.... :cheerleader3:

De er det nemlig :D Men det er et kæmpe arbejde når man som jeg skal lave omkring 100 :respekt: Men de er super flotte, så det er det hele værd! :thanks:

Ja, det skal man altid lige tænke over, men så længe der kommer et flot resultat ud af det i sidste ende, så vil man jo gerne bruge tiden på det. Og jeg skal også lavet lidt over 100, så skal da lige overveje det... :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:thumbsupsmileyanim: Ej hvor er de bare super flotte.... Kan da godt være jeg lige skal lure dem af til jeg skal lave vores. Er helt vild med dem.... :cheerleader3:

De er det nemlig :D Men det er et kæmpe arbejde når man som jeg skal lave omkring 100 :respekt: Men de er super flotte, så det er det hele værd! :thanks:

Ja, det skal man altid lige tænke over, men så længe der kommer et flot resultat ud af det i sidste ende, så vil man jo gerne bruge tiden på det. Og jeg skal også lavet lidt over 100, så skal da lige overveje det... :balloons:

Ja det er jo det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de blevet fine! :)

Jeg nåede lige at blive færdige med vores 106 inden præsten kom i tirsdags og tog dem med (så slipper vi for at skulle huske dem selv på selve dagen) og hun syntes også de var vildt flotte ift. de løsark som folk oftest kom med :)

Ihh ja i skal jo giftes lige rundt om hjørnet :D Jeg glæder mig meget til beretning og billeder ;)

Jeg tror dog vi selv skal aflevere vores.. Men har fået fat i en fin kurv til dem, så det er let at transportere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er VILD med det program! Jeg var i tvivl om vi skulle lave et, til vores vielse. Men det er jeg nu ved klart at overveje, om vi skal alligevel! Men lavede du ekstra, hvis nu der skulle komme flere i kirken? Jeg regner ikke med,a t der kommer ret mange flere end dem der skal med til festen, men jeg vil nu alligevel heller ikke, at folk som ikke skal med til festen står uden program. :-s

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej ditte

hvilket type papir brugte du til selve " coveret" for skal selv lave en lignende men er ikke helt klar over hvilket type papir jeg skal vælge, da jeg tænker at alm printer papir ikke vil kunne bære lommeletten og tyllet..'

mvh Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Til antennen, og program

post-43013-1286386208.jpg

Hvor er de fine. Hvad skal tylet bruges til? Er det til alle gæsternes biler eller? - kender ikke lige den tradition? :rolleyes:

Ja tyllet (eller organza som jeg brugte) er til at gæsterne kan sætte på deres antenne. Derved signalerer man at man er på vej til/fra bryllup :cheerleader3:

Jeg er VILD med det program! Jeg var i tvivl om vi skulle lave et, til vores vielse. Men det er jeg nu ved klart at overveje, om vi skal alligevel! Men lavede du ekstra, hvis nu der skulle komme flere i kirken? Jeg regner ikke med,a t der kommer ret mange flere end dem der skal med til festen, men jeg vil nu alligevel heller ikke, at folk som ikke skal med til festen står uden program. :-s

Jeg regnede med at der ville komme en 80 stykker i kirken, så mener jeg endte med at lave en 80-100 stykker. Jeg havde ca 20-30 stk til overs.. Så det er meget en smagssag :blush:

hej ditte

hvilket type papir brugte du til selve " coveret" for skal selv lave en lignende men er ikke helt klar over hvilket type papir jeg skal vælge, da jeg tænker at alm printer papir ikke vil kunne bære lommeletten og tyllet..'

mvh Michelle

Jeg brugte farvet pap til coveret. Jeg buggede det, og gjorde kanten på `bugningen´ skarpere vha. siden på en saks. Man kan også bruge siden på en smørekniv.

Jeg tror godt alm. papir kan bærer tyllet, og lommeletten, men foldningen vil nok ikke være ligeså pæn da der skal meget papir ind i hæftet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Til antennen, og program

post-43013-1286386208.jpg

Hvor er de fine. Hvad skal tylet bruges til? Er det til alle gæsternes biler eller? - kender ikke lige den tradition? :cheerleader3:

Ja tyllet (eller organza som jeg brugte) er til at gæsterne kan sætte på deres antenne. Derved signalerer man at man er på vej til/fra bryllup :blush:

Jeg er VILD med det program! Jeg var i tvivl om vi skulle lave et, til vores vielse. Men det er jeg nu ved klart at overveje, om vi skal alligevel! Men lavede du ekstra, hvis nu der skulle komme flere i kirken? Jeg regner ikke med,a t der kommer ret mange flere end dem der skal med til festen, men jeg vil nu alligevel heller ikke, at folk som ikke skal med til festen står uden program. :-s

Jeg regnede med at der ville komme en 80 stykker i kirken, så mener jeg endte med at lave en 80-100 stykker. Jeg havde ca 20-30 stk til overs.. Så det er meget en smagssag :wink:

hej ditte

hvilket type papir brugte du til selve " coveret" for skal selv lave en lignende men er ikke helt klar over hvilket type papir jeg skal vælge, da jeg tænker at alm printer papir ikke vil kunne bære lommeletten og tyllet..'

mvh Michelle

Jeg brugte farvet pap til coveret. Jeg buggede det, og gjorde kanten på `bugningen´ skarpere vha. siden på en saks. Man kan også bruge siden på en smørekniv. Jeg tror godt alm. papir kan bærer tyllet, og lommeletten, men foldningen vil nok ikke være ligeså pæn da der skal meget papir ind i hæftet.

Jeg regner virkelig ikke med du har brugt pap! Mon ikke det er karton du mener? Pap er lidt noget andet. :rolleyes:

Mht. at bukke kanter, så vil jeg foreslå at bruge et falseben. Det giver absolut det bedste resultat!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Til antennen, og program

post-43013-1286386208.jpg

Hvor er de fine. Hvad skal tylet bruges til? Er det til alle gæsternes biler eller? - kender ikke lige den tradition? :cheerleader3:

Ja tyllet (eller organza som jeg brugte) er til at gæsterne kan sætte på deres antenne. Derved signalerer man at man er på vej til/fra bryllup :blush:

Jeg er VILD med det program! Jeg var i tvivl om vi skulle lave et, til vores vielse. Men det er jeg nu ved klart at overveje, om vi skal alligevel! Men lavede du ekstra, hvis nu der skulle komme flere i kirken? Jeg regner ikke med,a t der kommer ret mange flere end dem der skal med til festen, men jeg vil nu alligevel heller ikke, at folk som ikke skal med til festen står uden program. :-s

Jeg regnede med at der ville komme en 80 stykker i kirken, så mener jeg endte med at lave en 80-100 stykker. Jeg havde ca 20-30 stk til overs.. Så det er meget en smagssag :wink:

hej ditte

hvilket type papir brugte du til selve " coveret" for skal selv lave en lignende men er ikke helt klar over hvilket type papir jeg skal vælge, da jeg tænker at alm printer papir ikke vil kunne bære lommeletten og tyllet..'

mvh Michelle

Jeg brugte farvet pap til coveret. Jeg buggede det, og gjorde kanten på `bugningen´ skarpere vha. siden på en saks. Man kan også bruge siden på en smørekniv. Jeg tror godt alm. papir kan bærer tyllet, og lommeletten, men foldningen vil nok ikke være ligeså pæn da der skal meget papir ind i hæftet.

Jeg regner virkelig ikke med du har brugt pap! Mon ikke det er karton du mener? Pap er lidt noget andet. :rolleyes:

Mht. at bukke kanter, så vil jeg foreslå at bruge et falseben. Det giver absolut det bedste resultat!

Jo det har nok været karton :cheerleader3:

Det gik nu fint med en saks - som jeg brugte - bortset fra at der kom grimme mærker på mit skrivebord :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer