Sign in to follow this  
Followers 0
pilgrim

hva så nu?

16 posts in this topic

Brylluppet var kulminationen på en laaaang planlægning og tror alle brude er enige med mig i, at dagen bare er helt ubeskrivelig fantastisk!

Nu er takkekort forlængst afsendt, billederne sat i album og jeg føler mig egentlig ganske mættet af alt bryllupshalløjet som sådan... Alligevel savner jeg det fede i at have et stort projekt, hvor man kan undersøge, bestille, afprøve, flashe, arbejde med, udveksle, følge med div. (relevante) blogs, forholde sig og ikke mindst glæde sig til...

Egentlig skal vi have bygget til og havde regnet med, at så gled min iver bare i den retning nu her efter brylluppet, men det trækker nu ikke på samme måde :)

Tja, ikke tomrum som sådan, bare sådan lidt la la- agtigt. Véd ikke om jeg har forklaret mig godt nok, og om det er noget de gifte fruer kan nikke genkendende til? Men i hvert fald rart lige at få luftet tankerne lidt :)

0

Annonce ♥

Jeg følger lige med her.

Har selv tænkt tanken selvom jeg ikke er gift frue :-)

Men hvad gør man lige bagefter?

0

Jeg har personligt mange projekter og mange kreative sysler. Men det betyder ikke at jeg ikke kan lide at hænge ud herinde og følge andre kommende brude og glæde mig på deres vegne.

Men ja, det vil være så cool at arrangere endnu en fest snart igen

0

Jeg har tænkt det samme og har sammenlignet det med at få et barn - på en måde...

Man går og glæder sig til at han frier / at man bliver gravid.

Den helt specielle dag hvor han endelig frier / der er to streger på g-testen.

De mange måneder man planlægger, køber ting, læser bøger og på nettet, nusser om de sidste ting, tæller ned osv. osv.

DAGEN hvor man bliver mor / kone.

...men som mor har man sin lille dejlige baby, men når man er kommet over brylluppet- hvad så? Det er jo ikke fordi der sket noget fysisk eller psykisk og gaverne er kun materielle (modsat en baby) :)

0

Annonce ♥

Øhhh kan nok godt forestille mig det, men hvis i keder jer for meget så har jeg da en masse jeg gerne vil bestille hos jer kreative mennesker ;) Altså bare hvis i keder jer for meget :)

0

Det kan jeg ! Ikke fordi jeg selv har prøvet det :) men fordi jeg gennem årene har talt med mange brude hvor jeg, efter at have spillet til deres bryllupsfester, er stødt på dem efter et stykke tid i forbindelse med at veninderne efterfølgende har booket os til deres bryllupsfest, firmafester, fødselsdagsfester o.l. Der har de ofte givet udtryk for denne tomhedsstemning efter brylluppet: Lang tids planlægning kulminerer og det hele løber af stabelen og er overstået på kun én dag. Det kan forståeligt nok godt være en lidt svær kamel at sluge for mange. Der har mændene typisk et lidt andet forhold til det for de har som regel ikke været lige så engageret og tændt med hensyn til planlægningen.

Det er dog noget som går over for nu er de jo blevet gift med den mand de ønskede og der kommer andre ting i billedet. Man behøver vel bre at nævne Babyklar :) Min oplevelse er så iøvrigt også at brudene har så mange andre gøremål ved siden af at de ikke keder sig efterfølgende.

0

jeg er også en af dem, som er aktiv herinde, selvom jeg for længst er blevet gift, jeg er så rykket videre til babyklar og et nyt projekt der, som er begyndt at optage mig mere og mere. :-)

0

jeg er også en af dem, som er aktiv herinde, selvom jeg for længst er blevet gift, jeg er så rykket videre til babyklar og et nyt projekt der, som er begyndt at optage mig mere og mere. :-)

Udover projekt baby, hvilket projekt optager dig så?

det er jeg ikke helt klar til at fortælle om herinde endnu, så på du på babyklar :), for at finde ud af det. Men jeg skal bla til at begynde på assistenten, så kommer der til at gå tid med det, og ellers har jeg brugt meget tid på mit arbejde

0

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt følge dig. Men jeg synes egentlig også det er rart at få det hele lidt på afstand netop fordi det har taget så meget tid og energi.

Jeg tror muligvis også at tomrummet er relateret til BK. Vi går og "gejler" hinanden op herinde, og det er også rigtig hyggeligt. Og det er fedt at dele sine ideer og få respons. Men når man så er blevet gift og har vist sine billeder frem, er der lige pludselig ikke så meget mere, man kan skrive herinde og man falder lidt i baggrunden for den nye generation af brude. Det er i hvertfald sådan jeg har følt det.

Det har også været svært at lægge bryllupsvanerne på hylden. Jeg tager stadig mig selv i at kigge på brudekjoler i Lilly, når jeg går op ad strøget. Eller skrive mig ting bag øret, når jeg ser en god idé til enten det ene eller det andet. Og pludselig skal man ikke bruge de ideer til noget alligevel.

Jeg kan rigtig godt lide at bage, så jeg er begyndt at gå op i det i stedet for. Til glæde for alle mulige andre :)

Jeg har ikke nogen gode rådtil, hvad du skal bruge din tid på nu :) Men se det fra den lyse side. Det er en kæmpe opgave og til tider temmelig stresset at planlægge et bryllup. Og det slipper du for nu :)

0

Hvor er det dog dejligt at vide at jeg ikke er alene med det tomrum. Jeg ville gifte mig igen imorgen (med samme mand selvfølgelig) og ser også stadig på brudekjoler... suk... Havde jo en fantastiskdag lige som jeg gerne ville have det. :)

Nu hvor det hele er overstået bruger jeg tid på ALT det jeg ikke nåede i sommers... haven ligner, tjaaaa, og plankeværket mangler lige den sidste gang... suk... og så har jeg fundet ud af at jeg ikke havde så mange fisk tilbage i akvariet.. Det har så lige kostet en smule penge at "fylde op" igen.

Jeg mangler sandelig ikke noget at lave, men mangler "spændingen"

0

Uh jeg kender det også godt.

Jeg kan ikke helt slippe bryllups-stemningen og det er også derfor jeg stadig læser jævnligt herinde. Og EEELLLLSSSSKKKEEERRR bryllupsprogrammer, og ville også ELSKE at hjælpe andre med råd til at planlægge bryllup :)

Jeg er faktisk begyndt at glæde mig til jeg bliver 40 år - om 3 år ha ha ha - for så kan jeg arangere en større fest igen :)

Jeg har ikke lige nogle råd om projekter at kaste sig over :)

0

Jeg kan godt forstå jer, men I MÅ IKKE GÅ!!

0

Annonce ♥

Jeg tror muligvis også at tomrummet er relateret til BK. Vi går og "gejler" hinanden op herinde, og det er også rigtig hyggeligt. Og det er fedt at dele sine ideer og få respons. Men når man så er blevet gift og har vist sine billeder frem, er der lige pludselig ikke så meget mere, man kan skrive herinde og man falder lidt i baggrunden for den nye generation af brude. Det er i hvertfald sådan jeg har følt det.

Der er nok noget om snakken men det er også noget man oplever hos brude som ikke har brugt BK. Ja sådan nogle findes der faktisk også :)

0

Jeg har også masser af projekter som jeg kan lave efter brylluppet, men der er jo ingen der er lige så spændende som at planlægge sit bryllup (og jeg har fået de børn jeg skal have).

0

Man kan jo spørge sig selv om hvorfor jeg selv er udstyret med nogle flotte tylkjoler til fester nu??? Det er da bestemt interessen for smukke kjoler, det udspringer af. Min datters fødselsdag bliver da også med små gør det selv sysler som flag og banner - har fået så mange gode ideer herinde, jeg vil bruge fremover (til andet end bryllup)

0

Jeg har også masser af projekter som jeg kan lave efter brylluppet, men der er jo ingen der er lige så spændende som at planlægge sit bryllup (og jeg har fået de børn jeg skal have).

Præcis :) Der er nok at give sig i kast med, men det trækker nu ikke på samme måde som bryllupsplanlægning! Som sagt ikke et direkte tomrum, mere at jeg savner den kreative energi, udfordring og udvikling, der var med planlægningen - som uden tvivl også hænger sammen med dette forum for mig :) Ingen tvivl om, jeg overlever, men skønt at høre input fra jer andre!

Heldigvis fandt jeg ud af i går, at min søde veninde skal GIFTES i 2012. Ingen andre véd det endnu, men det betyder vist, jeg kan leve lidt ud dér ;) - Og jeg har selvfølgelig også henvist hende til bk...

0

Annonce ♥