Millemy

Gaver til gæsterne

15 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg er ny her, og nyder allerede godt af alle jeres god råd og ideer! Mange tak!

Vi vil meget gerne give gæsterne en lille gave til vores bryllup - en æske med noget i, som evt kan stå på tallerknerne, når de sætter sig ved bordet. Men hvad putter man i, som både kan være lidt sjovt og sødt, om som ikke er al for omkostningsfuldt?

Håber I kan hjælpe...

Kærlig hilsen

MilleMy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle,

Jeg er ny her, og nyder allerede godt af alle jeres god råd og ideer! Mange tak!

Vi vil meget gerne give gæsterne en lille gave til vores bryllup - en æske med noget i, som evt kan stå på tallerknerne, når de sætter sig ved bordet. Men hvad putter man i, som både kan være lidt sjovt og sødt, om som ikke er al for omkostningsfuldt?

Håber I kan hjælpe...

Kærlig hilsen

MilleMy

Hejsa og velkommen til. :)

Jeg har spurgt tre personer indtil videre, hvad de ville ønske sig i sådan en æske og svaret var det samme hver gang: "CHOKOLADE!". Det hænger muligvis sammen med hvem, jeg har spurgt :) , men jeg har alligevel taget det til mig. Så vi skal have noget lækkert chokolade i vores favours, og så vil jeg prøve at lave/købe noget, hvor papiret er med vores bryllupsdato og monogram og sådan, så det bliver personligt. :) Udover det, forestiller jeg mig indtil videre kun at der skal tandstikkere i. Hverken sjovt eller sødt, men derimod uundværligt, og tit pænere i æsker end i en holder på bordet, synes jeg :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej alle,

Jeg er ny her, og nyder allerede godt af alle jeres god råd og ideer! Mange tak!

Vi vil meget gerne give gæsterne en lille gave til vores bryllup - en æske med noget i, som evt kan stå på tallerknerne, når de sætter sig ved bordet. Men hvad putter man i, som både kan være lidt sjovt og sødt, om som ikke er al for omkostningsfuldt?

Håber I kan hjælpe...

Kærlig hilsen

MilleMy

Hej

I vores gaveæsker ligger vi indtil videre; to tændstkker der er pakket ind, et ellet to stykker chokolade (med personligt omslag) og en pakke tyggegummi (den slags prøvepakker med to stykker i - de fylder ikke ret meget. Ved ikke om der kommer mere i, men det er sådan det ser ud indtil videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi laver nogle brændte mandler og chokolade fudge selv og kommer i. Regner også med nogle andre ting, men har ikke fundet ud af hvad endnu :) Havde vi råd, ville vi nok få lavet nogle personlige chokolader i Beter Beier og putte dem i..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa,

Til min brors bryllup var bordkortet en gavepose med et lille stykke chokolade og tandstikker som allerede er nævnt.

Derudover var der er par hovedpinepiller (til dagen efter) og et ordensreglement f.eks. "Man spiser kun af sin egen tallerken", "Af hensyn til omkringsiddende bør man ikke kilde sin borddame, mens hun drikker", "Undgå trængsel under bordet; Kravl til højre". 10 paragraffer i alt.

På bagsiden var tryk et barnecitat omkring bryllup/kirke/ægteskab; med barnets navn og alder under.

Rigtig sjovt, og en god ice breaker.

Har til andet bryllup fået en pose bolcher med bryllupsdatoen fra Løkken.

Er selv blevet gift for 6 år siden, men kan ikke helt slippe siden her :)

Vil gerne giftes igen, men elsker jo ham jeg har :cheerleader3:

Redigeret af Mimanon
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg syntes jo altdi selv det er sjovt at være i køkkenet og kreere, så jeg har nogle lækre opskrifter på bl.a. saltristede mandler og orangedrømme (marcipan overtrukket med hvid chokolade og kan pyntes med noget i den farve man ønsker).

deler gerne ud af opskrifter. odense marcipan har også mange lækre opskrifter på deres hjemmeside.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :cheerleader3:

Da vi holder middelaldertema, lægger vi en lille badge til alle gæsterne. Der er to forskellige slags som man får afhængigt om man er brudens eller gommens bekendte. På badgene har jeg designet to forskellige våbenskjold, så familierne er repræsenteret med et bestemt mærke. Det er en lille sjov ting og ikke så dyrt at få lavet på internettet, og noget som man kan tage med hjem. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer