Guest janni+2

Hvis ikke tale eller sang til manden...

5 indlæg i dette emne

Hvad så? Jeg frygter meget at skulle stå og holde en tale for min kæreste. Jeg ved ikke om han gør det for mig, fordi jeg ved han har det på samme måde. Jeg kunne heller ikke finde på at stille mig op og synge, men udover de to ting hvad kan man så give sin mand? Noget vil jeg give og finder jeg ikke på noget så bliver det en kort tale hvorefter jeg vil give han en fisketur sammenmed en god ven, i gave, fra mig.

Vi skal have dinner musik og kvinden synger fantastisk, men vi har heller ikke en "vores sang" som hun evt. kunne synge for ham. Jeg er helt blank hvad det angår...

HJÆLP

Knus Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I kan da bare gøre det enkelt og aftale at I ikke holder tale eller sang for hinanden. Det gjorde vi. Vi ved godt hvordan vi føler for hinanden og når nu vi holdt bryllup gik vi ud fra gæsterne også vidste det... Så egentlig så vi ingen grund til at spilde vores følelser ud foran hele forsamlingen... Det kan vi gøre derhjemme. Jeg synes bestemt ikke der er noget galt i ikke at holde tale for hinanden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde det på samme måde - er absolut ikke til at holde tale foran alle de mennesker

Jeg skrev et brev til min mand, som han fik om morgenen. Vi sov sammen, og da jeg tog afsted til frisør gemte jeg brevet sammen med hans tøj, så han ville finde det. Han blev meget rørt, og har aldrig givet udtryk for han savnede en tale fra mig.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller man kan lave det som et lille dias show i microsoft office POWER POINT. Det kræver selvfølgelig at i har adgang til en computer på dagen og måske et lærred og en projektor at blæse det op på. Men Så kan du jo lave en serie af billeder med fine ord til. Fx billeder fra jeres første ferie, eller den gang han lavede noget meget fjollet og så skrive hen over 10 grunde til at jeg elsker dig. Så med hvert billede kommer der en grund.

1. Fordi du er dig 2. Fordi du altid formår at gøre mig glad - den slags :cheerleader3:

Noget du kan bruge? Så kigger folk i hvert fald på billederne og ikke på dig. Du kan jo også bare bruge store billeder som du får toastmasteren til at vise frem, mens du har optaget en tale med lidt romantisk musik i baggrunden. Igen :rolleyes: meget anonymt.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer