Stikan

Et sneak-peak fra vores store dag 10.10.10

29 indlæg i dette emne

Havde den mest fantastiske dag i det mest perfekte vejr, med fantastiske mennesker.

Vi endte i Århus og et par timer blev vi 'jaget' rundt af vores fotograf i gågaden, på banegården mv.

Super sjovt og anderledes og det bliver vildt fede billeder (håber jeg).

Fik flere hundrede lykønskninger fra forbipasserende og flere ville have billeder af os :) En oplevelse jeg aldrig vil glemme!

Er lige nu fyldt med følelser, mega træt og sidder med mad, gaver (havde frabedt os gaver men fik alligevel en masse) osv. over hele stuen.

Har fået en milliard mails og lykønskninger på fjæs, samt en masse der har lagt billeder ind på fjæs jeg også skal have set.

....men en mail fangede mit blik før alle andre og der var et par billeder fra vores super fotograf.

Og dem får i lov til at se - og så må vi vente på alle de andre billeder.

mud8r5.jpg

iz6gj8.jpg

Jeg har nu fået lagt en del billeder ind på vores hjemmeside.

Klik her

Tryk på overskriften (bryllupsbilleder)

Tryk på billedet - og hele albummet burde komme frem :)

Billeder

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :)

Og ja vi har 5 børn i alt.

De to store på 12 og 9 er min kærestes og bor hos os hver anden uge.

Ham på 6 er min og er hos sin far hver anden weekend.

De to små er vores to fælles og lille Frida blev også døbt i går - og præsten glemte helt hvad hun skulle sige fordi Frida charmede så meget :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WOW en fantastisk kjole :) I ser alle sammen total fine ud... Kunne desværre ikke se billederne på jeres hjemmeside :)

Et stort forsinket tillykke med både dåb og bryllup- hvordan tog din mand overraskelsen?

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det nogle fantastiske billeder - og I er altså super smukke. Specielt dig, du havde en prinsesse drøm - og den bliver da helt sikkert opfyldt. Det ser ud til at have været en fantastisk dag, der bestemt må have indfriet alle forventninger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
WOW en fantastisk kjole :) I ser alle sammen total fine ud... Kunne desværre ikke se billederne på jeres hjemmeside :)

Et stort forsinket tillykke med både dåb og bryllup- hvordan tog din mand overraskelsen?

Knus Michelle

Han blev MEGET overrasket, men han nød det :)

Og vi tænker lidt ens for min morgengave var en bog med hjemmelavede gavekort til oplevelser i året der kommer (hapset ideen herinde :)) og april-gavekortet er en weekend på B&B i Skagen.

Hans morgengave til mig var en tur på Hotel Skagen Strand, og vi skal afsted 29. december - 1. januar :)

Jeg havde jo lavet små digte der stod på bordene, men dem havde han ikke haft tid til at læse, så det gjorde han i aftes mens jeg var til gymnastik - og jeg kom hjem til en noget snøftende og rødøjet mand :)

Vi tuder stadig begge to når vi ser billederne, og må indrømme at denne dag var den mest fantastiske i mit liv (og det selvom jeg har 3 børn, men fødslen af dem var meget dramatiske og 3 x kejsersnit, så de dage var også fantastisk men ikke på samme positive måde)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke tillykke tillykke.... Hvor ser i bare dejlige ud... :) Hvor er det nogle skønne børn i har - pris jer lykkelige for dem...

Hvor er du smuk i din kjole. Det hele virker totalt gennemført - bliver helt misundelig...

Endnu engang tillykke med barnedåben og ægteskabet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer