Sign in to follow this  
Followers 0
SørenogAnette

Søren og Anettes bryllup d. 09-10-10

66 posts in this topic

Så vil jeg starte på en beretning.

Jeg vågnede lørdag morgen kl. 6.30 og vækkede min veninde og hendes kæreste som lå og sov i stuen. Kaffen blev sat over og jeg slappede af den første time med en kop kaffe som jeg plejer.

Alle mine 3 børn blev vækket og vi gik alle over til vores dejlige naboer der havde lavet morgenmad til os.

post-35393-1287127530.jpg

post-35393-1287127548.jpg

0

Annonce ♥

Min frisør Pia kom ca. kl 8.30 og gik i gang med min mor, mine 2 piger og mig. Jeg gik helt roligt rundt imens alle blev gjort klar, jeg er ellers en lille hidsigprop når jeg skal huske en masse og have styr på det hele, men aftenen før da Søren kørte op til sin fætter tænkte jeg at nu må tingene ske som de nu sker. Alle der kender mig troede ikke på det da min mor fortalte i kirken at jeg var helt rolig haha.

post-35393-1287128033.jpg

post-35393-1287128049.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Da jeg stod ude og ventede på at komme ind kunne vi ikke finde min brudebuket selv om den stod ved siden af døren, kirketjeneren og min store pige kiggede flere gange på den overdækkede æske med en blomst men nej det var ikke den.. Så Caroline stak hovedet ind og spurgte hvor bukketten var, Søren blev helt forvirret men fik fortalt at det var den blomst der stod ude ved døren. Alle i kirken begyndte at grine højt da caroline spurgte efter den. :)

Endelig kunne brudepigerne gå ind

post-35393-1287129072.jpg

0

Endelig kom jeg...

Jeg ved ikke hvad der skete, men jeg blev fyldt med glæde og en masse overskud så jeg smilede og smilede fra jeg kom ind til cermonien var overstået. En ung pige sagde jeg lignede dronningen(positivt) jeg smilede og viste overskud til alle.

Jeg så kun de første rækker og så jeg Søren og resten af vejen op kan jeg ikke huske kun at jeg så min kommende mand stå med vand i øjnene og se meget lykkelig ud.

post-35393-1287129545.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaaaaaa... beretning! :)

Man venter spændt - ligesom mænderne, så kom endelig med mere beretning og flere billeder :cheerleader3:

JAAAAAAHHHHH endelig din beretning Anette. Og du er jo gude smuk som brud

Tak rødmer jo

:blush:

:):):):):):cheerleader3:

Glæder mig til at læse mere... Sjov kirke, hvad er det for noget?

Det er en hel almindelig kirke.

Jamen du stråler jo også bare helt vildt!!! Men kan man andet, når man er på vej op til sin elskede, som man nu vælger at dele resten af livet med?

Synes det er skønt at se på billeder :)

Jeg skal nok finde lidt flere billeder

Yay! Fantastiske billeder! Glæder mig til mere! :cheerleader3:

tak

0

Ihh, kan ikke få den til at qoute!!

Hvor har jeg ventet længe på at se billeder, som dem der er i besvarelse 13, hvor du storsmilende går op ad gulvet med din søn!! Du har jo været lidt ekstra i mine tanker, nu hvor vi tidligere havde samme bryllupsdag.

Søde Anette, så blev det endelig din dag, og den ser bare FANTASTISK ud! :cheerleader3:

Og det gør du også - såååååååååå småååååååååk :)

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Ihh, kan ikke få den til at qoute!!

Hvor har jeg ventet længe på at se billeder, som dem der er i besvarelse 13, hvor du storsmilende går op ad gulvet med din søn!! Du har jo været lidt ekstra i mine tanker, nu hvor vi tidligere havde samme bryllupsdag.

Søde Anette, så blev det endelig din dag, og den ser bare FANTASTISK ud! :cheerleader3:

Og det gør du også - såååååååååå småååååååååk :)

Tak skal du have merlin.. Ægteskabet har helt sikkeret været værd at vente på.. Det var en fantastisk dag..

Jeg rødmer jo :0)

0