Lundager

Hvem kender Lille Restrup Hovedgaard ved Aalestrup?

10 indlæg i dette emne

Vi overvejer at holde vores bryllup på Lille Restrup Hovedgaard ved Aalestrup (ca. 30 km nord for Viborg, i nærheden af Hobro). Er det nogen af jer, der kender til dette sted?

Vil gerne høre fra nogen der kender stedet inden vi beslutter os endeligt. Vi kan fx ikke få lov at smage på maden inden festen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejer at holde vores bryllup på Lille Restrup Hovedgaard ved Aalestrup (ca. 30 km nord for Viborg, i nærheden af Hobro). Er det nogen af jer, der kender til dette sted?

Vil gerne høre fra nogen der kender stedet inden vi beslutter os endeligt. Vi kan fx ikke få lov at smage på maden inden festen.

Hey Vi skal holde vores bryllup deroppe...Vi har en aftale om at skal smage på maden inden den store dag.. SÅ måske I bare skal snakke med dem igen.. Men vi hr kun hørt positive ting deroppe fra..

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg har været til min venninde og hendes mands bryllup, det var sååå hyggeligt, det med at man lige kunne gå udenfor og trække vejret i skønne omgivelser. Super mad, drikke og betjening!

Kan kun sige at vi som gæster synes det var rigtig dejligt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har vi også kigget, og det er pt. det bedste bud :( Så håber der kommer lidt flere tilbagemeldinger.... ;) Hvilken dato skal i holde det? og hvilket lokale vil i gerne have....

Vi har booket det den 2 april 2011 :thumbsupsmileyanim: og skal "kun være" 50 pers derfor skal vi være den lille sal med kaffestuen..

hvornår har I påtænkt at holde bryllup??

Mvh Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til bryllup der. Maden var rigtig god, men måske er jeg snerpet når jeg synes det var forkert at maden blev serveret af folk i alm tøj (til den pris) og samtidig synes jeg også det var forkert at køkkenfolkets datter rendte rundt og legede i festlokalet mens der blev serveret.

Jeg må indrømme at jeg havde forventet en noget mere stilfuld fest fordi jeg ved hvor mange penge mine veninde brugte på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har afholdt vores bryllup på Lille Restrup 18. Maj 2012. Vi kan på det varmeste anbefale stedet. Vi har også læst nogle mindre positive bedømmelser af stedet, men må bestemt sige at vi intet har at udsætte på noget som helst. Hele vejen ignnem har vi oplevet : god vejledning, professionel betjening, udsøgt betjening og en masser gode muligheder for selv at sætte sit præg på det hele. Ingen uforudsete udgifter af nogen karakter. Lokalerne var smukt pyntet op og meget indbydende og hele bryllupspakken, var som tilbud noget af det bedste på markedet til prisen. Alle måltider ligefra reception, aftensmenu, natmad, brunch og vin var super lækkert og veltilberedt. Vi oplevede kun professionelle tjenere i korrekt påklædning, ligeledes var der på stedet nydeligt rengjort, samt de smukkeste blomsterdekorationer. Dugene var af flot og god kvalitet, samt et stort udvalg alt efter smag i forhold til udseende af duge og servitter og blomster. Værtsparret har været meget imødekommende og venlige overfor os og besvarede alle de spørgsmål vi nu engang havde, samt åbende stedet op for os døgnet forinden, så vi selv kunne sætte bordkort og komme med mogle personlige ting, som vi ville have med. Ligeledes kunne vores overnattende gæster tjecke ind på værelser allerede fra tidlig formiddag. Vi blev viet i poppel-alleen som var smukt pyntet og dekoreret. Så en rigtig god oplevelse herfra vores side.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer