tanteette

Skotten og fynboen 23.06.12

115 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, men størstedelen af dem er små runde:-) Og for at h2b har lidt at vælge imellem har jeg også taget nogen andre:-)

Er ikke til dråbeformet!

Ja, for sørensen - fedt slør :thumbsupsmileyanim:

Du kommer lidt omkring med buketterne, hva?! Men der ER altså også bare mange smukke :a1221:

0

Del dette indlæg

Hold da op nogle fine ting du kommer med! Er fuldstændig syg med brudebuketten med den syede rose (lilla rose og grønt) - den var selv i kraftig overvejelse her, for synes simpelthen at den er FANTASTISK! :)

Synes det ser ud til at blive en dejligt ig farverigt bryllup...glæder mig til at se hvad du mere finder på :)

Vil lige nævne at jeg har et strimleslør som jeg gerne vil sælge. Det minder lidt om det du har vist, men det er ikke helt det samme.

Du kan se det her http://www.bryllupsklar.dk/forum/65027/k-s-store-dag-68-2011.html/page__view__findpost__p__1044623

Det poser ikke så meget i virkeligheden og så skinner det heller ikke - det er mat tyl :) Jeg sælger det for 150 kr, så send mig en PM hvis du er interesseret :)

0

Del dette indlæg

Så er lærerens ferie slut,- så der bliver sikkert stille herinde det næste stykke tid.

Den 3. nov. skal jeg ud og kigge på brudesko sammen med min mor, som gik glip af kjoleprøvningen. Hun er total skofreak, så det er lige hende! Jeg skal til noget Lola Ramona-udsalg, så måske jeg er heldig!!

Og så venter jeg 2 mulige dansekjoler med posten i næste uge;-) Hvis de passer, smider jeg billeder herind, hvis jeg ligner lort, gider jeg ikker;-)

Vender snart tilbage!

0

Del dette indlæg

Lige lidt hårinspiration!

Jeg har næsten altid sat mit hår op, jeg er virkelig dårlig til hængehår,- så det skal op og væk fra ansigtet,- som det plejer!

OG det bliver nok i en høj knold. Det er i hvert fald, det jeg tænker lige pt. Om den skal være glat eller "vild" eller snoet eller....Det er jeg ikke afklaret med.

Tænker at mit slør skal udenpå,- og så ha' 70'er puf :c166:

Her lidt billeder:

post-43723-0-40365800-1319572433.jpg

post-43723-0-80159800-1319572448.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi vil ikke ha' favourboxes. Gider ikke besværet og tror ikke folk sætter pris på dem.

Men lidt underholdning til børnene vil jeg lave. Forestiller mig, at vi tager wii'en med, en Dvd-afspiller, nogen bolde (der er boldbane og legeplads), noget tegnegrej etc.

Der er en dagligstue, som jeg regner med at lave til børnerum. Der kan vi også smide en masse madrasser, så de kan sove der allesammen,- sammen med en barnepige.

Lige lidt tanker fra idag!

0

Del dette indlæg

Så tror jeg dansekjolen er på plads! :7himmel: Jubel jubel!

Køber Pixies tylkjole. Jeg vil ha' den kortet af og så har min svigerinde og jeg planer om at "spice" den op med fx lidt blomster og evt et bælte:-)

Var meget i tvivl, da jeg prøvede den selv. Den er jo umulig at binde selv, Fik så min svigerinde til at hjælpe mig igår, og så var jeg ikke i tvivl mere!!

:heart:

På torsdag skal jeg kigge sko...skal man ha' 2 sæt sko, når nu man har 2 kjoler... Ja det tror jeg nok man skal :) .

synes stilen og outfittet er ved at tage form! Skønt!

Har pt tabt 5,5 kg og 19,5 cm siden 7. sept. Det går den rette vej!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så tror jeg dansekjolen er på plads! :7himmel: Jubel jubel!

Køber Pixies tylkjole. Jeg vil ha' den kortet af og så har min svigerinde og jeg planer om at "spice" den op med fx lidt blomster og evt et bælte:-)

Var meget i tvivl, da jeg prøvede den selv. Den er jo umulig at binde selv, Fik så min svigerinde til at hjælpe mig igår, og så var jeg ikke i tvivl mere!!

:heart:

På torsdag skal jeg kigge sko...skal man ha' 2 sæt sko, når nu man har 2 kjoler... Ja det tror jeg nok man skal :) .

synes stilen og outfittet er ved at tage form! Skønt!

Har pt tabt 5,5 kg og 19,5 cm siden 7. sept. Det går den rette vej!! :loveshower:

Sko kan man jo aldrig få for mange af :wink: Nu skal jeg ikke selv have to kjoler, men ender sikkert ud med 3-4 par sko alligevel (hvis jeg kender mig selv ret) - medmindre jeg finder de helt rigtige CL-sko!!!

Og hold op, hvor er det sejt at du har smidt så mange kilo og cm :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅÅÅÅÅ er det da på tide med en opdatering!!!

Ringe: Vi har besluttet, at det kun er mig, der får en ring.

Hår: jeg skal lave prøveopsætning på lørdag!

Kjolerne er renset og den ene er ved skrædderen. Den anden skal jeg ha' afleveret i næste uge!

Sko: jeg har købt nogen fede sko ved Lise Lindvig! De er nude farvet, så kan bruge dem bagefter også!

Mad: vi skal mødes med kokken på mandag og aftale menu!

Drikkelse: vi er begyndt at købe. Vi har købt: rødvin og Asti. Div. slags sprut: gin, rom, vodka, baileys, cognac,... Hvidvin får vi ved min mor. Hun har det til overs fra hendes 60 års fødselsdag. Mangler: Øl og sodavand og juice.

Er begyndt at folde pompom'er i 3 farver. De ligger foldet i skotøjsæsker.

Bordkort er næsten lavet færdig. e skal dog stadig skrives.

Jeg har lavet en hvem-er-hvem folder, som jeg mangler at oversætte til engelsk. (Google translate må være min ven.:-) ja ja ved godt den laver mange fejl)

Jeg mangler undertøj... Kan sgutte finde ud af, hvad det skal være...

Og jeg mangler et bælte til min danskjole. Vakler imellem et bling-bling bælte,- eller en hvidt bælte med påfuglfjer...Argh, kan ikke huske, hvordan jeg sætter billeder ind...

Redigeret af tanteette
0

Del dette indlæg

Så er der købt undertøj!

Tøj og sko til børnene er købt!!

Bordkort er alle skrevet- bordplan skal laves!

Doorhangers mangler!

Jeg mangler:

-et bælte til min dansekjole.

- noget enkelt hårpynt

-muligvis triumph shapeweartrusse

-at lave hvem er hvem-hæfte færdig!

-at sy flagvimpler med teksten "All we need is love". Stof er købt!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer