tanteette

Skotten og fynboen 23.06.12

115 indlæg i dette emne

Tak for fødselsdagshilsnerne!

Det var en dejlig dag, hvor jeg om formiddagen blev fejret af kæreste og børn og om aftenen holdt jeg en dejlig voksenfest, som varede til kl 5 om morgenen. Puh det har været hårdt at komme over...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken type mad er i til?

Kan godt forstå at i vælger at sove der. Så må i hellere huske sådan et:

013.jpg

Jeg har planer om at spørge min ældste lillebror om at følge mig op af gulvet, da vi ikke har noget med vores far at gøre, og han derfor slet ikke er inviteret. Kunne slet ikke forestille mig at det skulle være nogen andre end min bror (selvom han er en skide bølle)... Men gør som du selv føler mest for :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hvilken type mad er i til?

Tror vi er til noget forholdvist traditionelt mad :Du ved: en fiskeforret, noget kød med tilbehør til hovedret,- og desserten bliver nok rørt is med jordbær serveret sammen med kaffen!

Kan godt forstå at i vælger at sove der. Så må i hellere huske sådan et:

013.jpg

Jeg har planer om at spørge min ældste lillebror om at følge mig op af gulvet, da vi ikke har noget med vores far at gøre, og han derfor slet ikke er inviteret. Kunne slet ikke forestille mig at det skulle være nogen andre end min bror (selvom han er en skide bølle)... Men gør som du selv føler mest for :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal jeg vist til at rykke lidt igen! :cheerleader3:

Næste step er vist at bestille musik! Har allerede nogen bands, der lige skal undersøges!

Og så skal vi snakke om mad, gæster, ringe, ....

Kjolen må vente lidt, .......jeg skal som så mange andre lige tabe mig et urealistisk antal kilo :balloons: Så om ca 10 kg må jeg begynde at prøve....

Håret har jeg faktisk besluttet "faconen" på. Ser lige om jeg kan finde et billede af det!

Og så nyder jeg at jeg nu kan sige:" NÆSTE år skal vi giftes :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ei, der sker AAAALT for lidt i min bryllupsplanlægning!

Må vist hellere snar få lavet sådan en smart to-do-liste!

Men planen er at bestille kirke i løbet af næste uge. Og så overvejer jeg at tage ud og prøver kjoler et

sted tæt her på. OG kun fordi jeg håber at kunne sætte lidt skub i mit vægttab ved at se mig i de der kjoler,- og tænke ok, om 10 kg ville de sidde pænt...

Synes det er viiiildt svært med mad! Tror vi ender med en kogekone/mand, som kan lave maden on location :biggrin: og så må jeg sætte gang i alle mine kontakter for at finde serveringspersonale. Mht natmad vil hbt såååå gerne ha' en pølsevogn,- og da festen jo skal holdes i en uhøjtidelig spejderhytte, så passer det meget godt! Hvor, hvad, hvem skal man bestille??? NOgen erfaringer???

0

Del dette indlæg

Jeg har fri fra arbejde idag og er sleeet ikke kommet i gang med alle de gøremål, jeg havde planer om! Til gengæld har jeg vist besluttet, hvilke indbydelser vi skal ha'. :biggrin:

Vi vil ikke ha' det fint og prinsesseagtigt, så det skal indbydelsen heller ikke signalere.

Skal lige ha' tjekket med hbt! :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi starter også kl 13 da vi har ½ time til og fra kirken til feststedet:O)

det er særligt med kirken ikke;O) så er det lidt tættere på

Ja, det var faktisk lidt specielt at snakke med præsten om det, selvom, der stadig er 100 år til.

Tror jeg må i gang med sådan en huskeliste...

0

Del dette indlæg

Tror sørme også musikken snart er på plads!! :cheerleader3: Og endda til en goooood pris endnu mere :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Er gået i invitations-mode. Har nogen ideer, men skal vist i gang med at afprøve dem. Havde ellers set nogen på nettet, men de blev simpelthen for dyre. Det er en post, jeg gerne vil spare på, så "keep-it-simple" må være kodeordet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg vist besluttet mig for et farvetema:

-inspireret af stranden, som ligger ved siden af vores feststed:

sand, brun, hvid og sort.

Og så tænker jeg, at jeg vil ha' nogen pink/lyserøde/røde/lilla blomster på bordene på selve dagen.

Har i hovedet designet en invitation, så nu vil jeg snart tage på shoppingtur efter karton og papir. Så jeg kan prøve om det vil lykkedes. Det skal være enkelt, da jeg IKKE er til at bruge MANGE timer på sådan noget. Og jeg er heller ikke villig til at bruge mange penge på denne post!

Redigeret af tanteette
0

Del dette indlæg

Så har jeg fået købt karton til at lave lidt prøver. Blev selvfølgelig endni mere forvirret end afklaret, da jeg stod og skulle vælge karton/kort. Men er stadig til sådan noget sand/genbrugskarton/papir.

Og så ang. kjolen:

Ih jeg ville så gerne ha' en eller anden VILD kjole på, men kan mærke at htb bliver skuffet hvis jeg kommer i en knaldrød kjole, så vi er nok ude i hvid/ivory/beige. Har lige surfet lidt rundt efter kjoler og kom så i tanke om at Monsoon, da også har brudekjoler. Dem skal jeg da ind og prøve til sommer, når vi er i Edinburgh. De er billige,- og ritige søde. Ret enkle, men tænker at de da kan dresses lidt op! :c166:

Håret satser jeg på skal være i en form for knold. Måske i den ene side. Og så tror jeg det ender med birdcage i stedet for slør...Men who knows,-man har jo hørt om en del brude, som er blevet overrasket over deres valg, da de først stod der :lol:

Har nu 2 tlf på noget mad, som skal tjekkes ud.

Det tager stille og roligt form :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Super hyggeligt lyder det da med det der er fundet frem til indtil nu:-)

Jeg er HEEEELT vild med din kjole nr.1, den sort/hvide-tyl kjole. Fantastisk på den utraditionelle måde. Men i øvrigt er det en fed ide med Monsoon, det havde jeg da overhovedet ikke selv overvejet:-)

Glæder mig til at læse mere...

Knus Eva

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige læst mig igennem din tråd. Det lyder til at blive et helt fantastisk dejligt og uhøjtideligt bryllup :cheerleader3: Kan godt forstå, du overvejer Monsoons brudekjoler - dem har jeg også selv kigget på mange gange. De er både super fine i designet og lavet i gode materialer. Har du set på ebay? Der er mange! Men uh, brudekjolekig i Edinburgh - en af mine totalt yndlingsbyer - drømmer bare om at komme dertil igen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg

Har brugt de sidste par dage på at tænke stil...

Pt. hælder jeg til 50'er stil.

En ivoryfarvet knækort kjole med lidt strut. V-udskæring for at fremhæve min udemærkede kavalergang. Man må jo fremhæve det man har...;-)

Birdcage- knold i nakken/evt i siden. Blå sko.

Kan I følge mig??

Er på fra Tlf så ingen smileys!

Redigeret af tanteette
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wee endnu en 2012'er brud :) Vi er jo lidt i god tid endnu, men pludeselig går tiden stærkt. Jeg håber da meget at han lige får rubbet sig sammen til at fri, men ellers kan du to snyde ham godt og grundet og fri til ham ? :rolleyes:

Det lyder skønt sådan med en hytte nær strand og vand. Vi skal selv vies med udsigt over vandet.

Og så synes jeg forresten at skotter er noget så sexede, så tillykke med ham :fløjt: :wink:

0

Del dette indlæg

Tak!

He he det viser sig at jeg kender flere, der er misundelig på, at jeg skal giftes med en mand i kilt!!

Ja, jeg synes faktisk tiden går hurtig. Mine 3 unger tager jo en del tid så det er ikke så tit, jeg kan fordybe mig i planlægningen. Idag har jeg dog været hjemme med 2 syge børn som har givet mig lov til at snuse på computeren!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer