Musen0

Maidor

40 indlæg i dette emne

Hejsa Zilla'er

Vi har skrevet til Maidor for 3 uger og spurgt på nogle ringe, men har intet svar fået endnu.

Noget der har ventet så længe på svar?

Ved ikke om jeg skal være bekymret, men må sige at tilliden falder lidt, når man intet hører - tør jeg bestille der?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej..

Jeg havde først spurgt til et sæt ringe som jeg fik svar på inden for et par dage og da jeg lavede en ændring og ville høre prisen for det gik der også kun et par dage, MEN jeg skrev så en uges tid senere for at høre til et andet sæt ringe som vi havde fundet... Det er snart 5 uger siden nu... jeg fik en mail en uge efter hvor de skrev at de ville sende mig et tilbud i løbet af den næste uge... da den var gået skrev jeg til dem igen for at høre om de snart kom med et svar men stadig intet svar... jeg forstår udemærket godt at du er ved at miste tilliden til dem. jeg synes også det er lang tid at vente. hvis de ikke kan lave ringene fx kunne de jo bare skrive det og så var det jo iorden...

måske har de noget ferie eller noget siden vi nu er to der har ventet så længe?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man bliver jo lidt nervøs for at bestille ved dem, nu hvor de ikke svarer - trods alle de zilla'er herinde som har været tilfredse med dem.

Der flyver en masse tanker rundt i hovedet om, hvorfor de mon ikke svarer. Tør man så sende dem penge, når den tid en gang kommer?

Synes bare det ville være dejligt, at kunne få de ringe vi virkelig gerne vil have - og spare på denne post, som jeg kan se alle der har bestilt ved dem har gjort.

Vi har sendt mailen til info@maidor.com - på deres hjemmeside kan man også sende til creations@maidor.som. Hvilken har I sendt til?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige modtaget min ring fra dem i Mandags og i skal bestemt ikk være bange for at bestille hos dem, mon ikke det er fordi de har travlt hun skrev i hvert fald at der gik lidt længer tid med modtagelsen pga ferie. men hun sendte den tirsdag lørdag fik jeg kvittering og mandag kom ringen... og de er virkelig gode til deres arbejde.. jeg kan kun varmt anbefalde dem.

camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Man bliver jo lidt nervøs for at bestille ved dem, nu hvor de ikke svarer - trods alle de zilla'er herinde som har været tilfredse med dem.

Der flyver en masse tanker rundt i hovedet om, hvorfor de mon ikke svarer. Tør man så sende dem penge, når den tid en gang kommer?

Synes bare det ville være dejligt, at kunne få de ringe vi virkelig gerne vil have - og spare på denne post, som jeg kan se alle der har bestilt ved dem har gjort.

Vi har sendt mailen til info@maidor.com - på deres hjemmeside kan man også sende til creations@maidor.som. Hvilken har I sendt til?

Ja nemlig...

Jeg sendte vidst til begge dele men det var kun den der info mail der virkede... :S jeg har jo så fået svar men jeg synes stadig 5 uger er lang tid...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har lige modtaget min ring fra dem i Mandags og i skal bestemt ikk være bange for at bestille hos dem, mon ikke det er fordi de har travlt hun skrev i hvert fald at der gik lidt længer tid med modtagelsen pga ferie. men hun sendte den tirsdag lørdag fik jeg kvittering og mandag kom ringen... og de er virkelig gode til deres arbejde.. jeg kan kun varmt anbefalde dem.

camilla

Har du fået ringen nu? :thumbsupsmileyanim: ej hvor spændende... passede den som den skulle og det hele? jeg har simpelthen gået og være så spændt på dine vegne.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidsel R

ja den kom i mandags og den er bare helt som den skal være virkelig smuk... :thumbsupsmileyanim: så jeg er bare glad.... hvad med jer har i fundet ud af mere???

og Tusind tak for din hjælp....

camilla

Det er jeg glad for. :pokey: jeg gik og var så bange for at jeg havde fået skrevet noget forkert eller noget så det er dejligt at høre at det gik som det skulle.. :)

Når man snakker om solen... for få minutter siden har jeg fået en mail fra Maidor :cheerleader3::rolleyes::tunge:

De beklager at det tog så lang tid for dem at svare og er nu kommet med en pris... weee... så mon ikke du (Musen0) også får svar snart?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sidsel R

ja den kom i mandags og den er bare helt som den skal være virkelig smuk... :thumbsupsmileyanim: så jeg er bare glad.... hvad med jer har i fundet ud af mere???

og Tusind tak for din hjælp....

camilla

Det er jeg glad for. :pokey: jeg gik og var så bange for at jeg havde fået skrevet noget forkert eller noget så det er dejligt at høre at det gik som det skulle.. :)

Når man snakker om solen... for få minutter siden har jeg fået en mail fra Maidor :cheerleader3::rolleyes::tunge:

De beklager at det tog så lang tid for dem at svare og er nu kommet med en pris... weee... så mon ikke du (Musen0) også får svar snart?

Jo det håber jeg - er meget spændt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Redigeret af Musen0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Så lang tid ventede jeg nu også... vi har stadig ikke bestilt derfra men regner med at gøre det... det kan jo være de har travlt her op til jul måske? der er sikkert mange der gerne vil give smykker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Så lang tid ventede jeg nu også... vi har stadig ikke bestilt derfra men regner med at gøre det... det kan jo være de har travlt her op til jul måske? der er sikkert mange der gerne vil give smykker...

Ja, det er sikkert derfor - men man synes jo ventetiden er lang og så bliver man en smule "bange".

Man skal vel også bestemme sig hurtigt hvis man vil bestille der fra så - ville jo blive mere nervøs omkring ventetid hvis ringene er bestilt.

Havde I undersøgt priser herhjemme inden, så I havde noget at sammenligne med? Eller har I valgt at designe helt fra bunden og så høre på en pris?

Redigeret af Musen0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Så lang tid ventede jeg nu også... vi har stadig ikke bestilt derfra men regner med at gøre det... det kan jo være de har travlt her op til jul måske? der er sikkert mange der gerne vil give smykker...

Ja, det er sikkert derfor - men man synes jo ventetiden er lang og så bliver man en smule "bange".

Man skal vel også bestemme sig hurtigt hvis man vil bestille der fra så - ville jo blive mere nervøs omkring ventetid hvis ringene er bestilt.

Havde I undersøgt priser herhjemme inden, så I havde noget at sammenligne med? Eller har I valgt at designe helt fra bunden og så høre på en pris?

Jeg vil sige en blanding... vi har en god idé om hvad vores ringe ville koste herhjemme i dk men vi har ikke kunne finde nogen der forhandlede de ringe vi vil have herhjemme.. såe...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Så lang tid ventede jeg nu også... vi har stadig ikke bestilt derfra men regner med at gøre det... det kan jo være de har travlt her op til jul måske? der er sikkert mange der gerne vil give smykker...

Ja, det er sikkert derfor - men man synes jo ventetiden er lang og så bliver man en smule "bange".

Man skal vel også bestemme sig hurtigt hvis man vil bestille der fra så - ville jo blive mere nervøs omkring ventetid hvis ringene er bestilt.

Havde I undersøgt priser herhjemme inden, så I havde noget at sammenligne med? Eller har I valgt at designe helt fra bunden og så høre på en pris?

Jeg vil sige en blanding... vi har en god idé om hvad vores ringe ville koste herhjemme i dk men vi har ikke kunne finde nogen der forhandlede de ringe vi vil have herhjemme.. såe...

Og I vil som de fleste andre herinde kunne spare en del ved Maidor?

Synes det er vildt hvad andre har sparet i forhold til DK.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har skrevet en mail til Maidor igen, da de nu 5 uger efter stadig ikke har svaret, så håber snart vi hører noget.

Har i været tilfredse/ urolige pga. den lange ventetid??

Så lang tid ventede jeg nu også... vi har stadig ikke bestilt derfra men regner med at gøre det... det kan jo være de har travlt her op til jul måske? der er sikkert mange der gerne vil give smykker...

Ja, det er sikkert derfor - men man synes jo ventetiden er lang og så bliver man en smule "bange".

Man skal vel også bestemme sig hurtigt hvis man vil bestille der fra så - ville jo blive mere nervøs omkring ventetid hvis ringene er bestilt.

Havde I undersøgt priser herhjemme inden, så I havde noget at sammenligne med? Eller har I valgt at designe helt fra bunden og så høre på en pris?

Jeg vil sige en blanding... vi har en god idé om hvad vores ringe ville koste herhjemme i dk men vi har ikke kunne finde nogen der forhandlede de ringe vi vil have herhjemme.. såe...

Og I vil som de fleste andre herinde kunne spare en del ved Maidor?

Synes det er vildt hvad andre har sparet i forhold til DK.

Ja det ville vi.. :thumbsupsmileyanim: i hvert fald i forhold til priserne herhjemme.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige skrevet til Maidor for at bestille vores ringe fra dem... Jeg er da lidt spændt på om der går 5 uger igen før de svare eller om der ligger svar i morgen fordi der står at vi gerne vil bestille dem.. ;)

Vi fik endelig svar igår, så nu går det da den rigtige vej.

Må man se hvilke ringe i har tænkt Jer at bestille?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvfølgelig... Vi har valgt dem på billedet men med en tynd guldkant på begge sider. :thumbsupsmileyanim: forstår du hvad jeg mener?

Ja - hold da op de er flotte...

Hvad måtte i give for dem ved Maidor, hvis man må være lidt nysgerrig - og hvad er prisen herhjemme?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig... Vi har valgt dem på billedet men med en tynd guldkant på begge sider. :thumbsupsmileyanim: forstår du hvad jeg mener?

Ja - hold da op de er flotte...

Hvad måtte i give for dem ved Maidor, hvis man må være lidt nysgerrig - og hvad er prisen herhjemme?

8300 ved maidor ca. herhjemme tror jeg det i hvert fald er det dobbelte hvis ikke mere... har ikke kunnet finde lige netop dem herhjemme... så ved det ikke præcist... men tror næsten over 15000....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

wow spændende tråd :thumbsupsmileyanim:

Er der så nogen af jer der har fået dem vurderet? om det passer med ægthed osv osv.?

ja men er jo nysgerrig, nu hvor man kan sparre så meget.

Men spændende lyder det da. Vi har faktisk lige selv sendt en forespørgelse afsted på nogen vi godt kunne tænke os :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
wow spændende tråd :thumbsupsmileyanim:

Er der så nogen af jer der har fået dem vurderet? om det passer med ægthed osv osv.?

ja men er jo nysgerrig, nu hvor man kan sparre så meget.

Men spændende lyder det da. Vi har faktisk lige selv sendt en forespørgelse afsted på nogen vi godt kunne tænke os :cheerleader3:

Jeg mener at have læst et sted på nettet at der var nogen der havde fået deres ringe vurderet og at de var rigtig god kvalitet... men generelt er smykker billigere i udlandet da de af en eller andet grund jeg ikke kan huske ikke har så store udgifter som i Dk... kan bare ikke huske om det er afgifter eller hvad det er der gør det... men man skal være obs på når man bestiller uden for EU at der kan komme told og moms oven i... så det skal man lige have med i beregningerne når man fx bestiller fra Canada som Maidor ligger i...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvfølgelig... Vi har valgt dem på billedet men med en tynd guldkant på begge sider. :thumbsupsmileyanim: forstår du hvad jeg mener?

Ja - hold da op de er flotte...

Hvad måtte i give for dem ved Maidor, hvis man må være lidt nysgerrig - og hvad er prisen herhjemme?

8300 ved maidor ca. herhjemme tror jeg det i hvert fald er det dobbelte hvis ikke mere... har ikke kunnet finde lige netop dem herhjemme... så ved det ikke præcist... men tror næsten over 15000....

Ja det er jo helt vildt det man kan spare - det er kun H2B der er lidt nervøs omkring dette.

Vi har spurgt til flere ringe, og ved alle har der været en kæmpe besparelse i forhold til Danmark - det er fedt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvfølgelig... Vi har valgt dem på billedet men med en tynd guldkant på begge sider. :thumbsupsmileyanim: forstår du hvad jeg mener?

Ja - hold da op de er flotte...

Hvad måtte i give for dem ved Maidor, hvis man må være lidt nysgerrig - og hvad er prisen herhjemme?

8300 ved maidor ca. herhjemme tror jeg det i hvert fald er det dobbelte hvis ikke mere... har ikke kunnet finde lige netop dem herhjemme... så ved det ikke præcist... men tror næsten over 15000....

Ja det er jo helt vildt det man kan spare - det er kun H2B der er lidt nervøs omkring dette.

Vi har spurgt til flere ringe, og ved alle har der været en kæmpe besparelse i forhold til Danmark - det er fedt.

Ja det er utroligt... men jeg tror også det har meget at sige hvad de kan få materialerne til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer