gittegeo

Flotte sko gerne i farve

16 posts in this topic

Hej alle

Jeg søger med lys og lygte lilla eller lys lilla sko med en lille hæl, syntes ikke de skal være helt flade, da det at der er en lille hæl på giver en pænere gang efter min mening.

Jeg kan heller ikke tåle at gå i høje sko desværre, samt min kommende er 1 cm mindre end mig

Er der nogen af jer der har nogle bud på hvor jeg kan finde disse :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej,

jeg havde selv svært ved at finde lilla sko så fik et par hvide farvet ved Tåstrup sko- de blev super fine.

I sidste weekend var jeg dog i Odense, hvor jeg fandt et par lilla sko med lille hæl, som skal være mine ekstrasko. De kostede vist kun 225 kr. på udsalg. Jeg kan desværre ikke huske hvad butikken hedder, men den ligger i Vestergade tæt på Matas, hvis det kan hjælpe dig :-)

Mvh. Signe

0

Jeg har overvejet dem her fra terrier playnet - der kan man selv bestemme hælhøjden

post-40019-1288028704.jpg

post-40019-1288028695.jpg

0

Annonce ♥

Du kan også prøve på brandos.dk

0

Jeg har kig på disse, som noget blå. Men vil ikke købe noget før jeg er helt sikker på kjolen.

Syntes de er super fede og lidt rå.

post-41835-1288081844.jpg

Knus janni

0

Ja de sko er bestemt både rå og fede på en gang, men jeg kan desværre ikke komme op på de hæle :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

prøv Ebay.uk... der fandt jeg mine flotte sko. ..

Jeg gav 295 kr med porto.

post-43541-1288096055.jpg

0

Jeg leder sjovt nok også efter lilla sko, og synes det er vildt svært at finde nogen her hjemme. Jeg har fundet mange fine på engelske og amerikanske hjemmesider men ved ikke om jeg tør bestille dem hjem. Synes det er mange penge at give for et par sko hvis man så ikke kan passe dem. Nogen der har prøvet at bestille sko hjem fra udenlandske hjemmesider ??

0

Man kan vist nok få farvet sine sko- hvis man har nogle der er hvide/elfenbensfarvede :)

Det gør de i hvert fald både i UK og USA... så mon ikke der er nogen herhjemme der kan gøre det?

0

Jeg har lige købt disse sko på www.brandos.dk (339 kr)

xBTvK.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har købt mange sko på nettet, mest Ebay og de passer mig fint i den størrelse jeg bruger.

0

Hvad med fest-sko.dk? De farver deres satin sko i forskellige farver.. Men ved ikke om nogen har erfaringer med den side?

0

Mange tak jeg prøver lige fest-sko.dk kan også se de har i forskellige breder sko :)

0

Annonce ♥