Posted October 26, 2010 · Report post Hej Zilla'er.. Hvad har I måtte give for jeres slør????? Hvis jeg må være så fræk at spørge. Jeg har fundet mit drømmeslør og det er købt... Blev en smule chokeret over prisen, men sys bare det var det værd... Normal pris var 3300 og jeg gav 2640 kroner for det.. Marianne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 (edited) · Report post Jeg gav lige omkring 475,- for mit. Det var 3 meter langt, 2,5 meter bredt, havde en enkel syet rullekant og vores monogram broderet på i sølvtråd. Det var bare rigtig flot! Edited October 26, 2010 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Skal vi i øvrigt ikke se dit slør, da der må være helt vildt fantastisk til den pris 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Hej Zilla'er..Hvad har I måtte give for jeres slør????? Hvis jeg må være så fræk at spørge. Jeg har fundet mit drømmeslør og det er købt... Blev en smule chokeret over prisen, men sys bare det var det værd... Normal pris var 3300 og jeg gav 2640 kroner for det.. Marianne Hejsa. Jeg skal ikke have slør, så 0 kr ). Jeg er til blomster. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg Gav 800 kr for mit, det er incl transport og told da jeg købte mit i Kina. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg vil også gerne se dit slør! Mit eget slør kostede 1.200 kr., men jeg fik det gratis med i kjolekøbet såå ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 (edited) · Report post Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem... Edited October 26, 2010 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg følger lige lidt med her, for synes nemlig også at det virker som om, at man bliver flået lidt på de der slør... Sidste slør, jeg prøvede, kostede 1250 kr... Og det var enkeltlags og forholdsvist kort! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem... Helt enig, tror ikke butikkerne giver ret meget for slør. mange af de steder jeg prøvede kjoler snakkede de i hvert fald om rabatter på sløret, så kunne man få det for næsten ingen penge. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 (edited) · Report post Jeg kan jo se hvad jeg gav for mit slør - og selvom hende der lavede det også skal tjene sin løn, kostede det langt mindre end i butikkerne. Men synes også der er mange kjoler, hvor ekspedienten giver et "godt" tilbud, men så skal man også slå til NU! Altså det virker som om de bare sætter en høj normalpris for at nemmere kunne presse en beslutning igennem med et såkaldt tilbud Edited October 26, 2010 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg har givet 200kr. Mit er ligesom Lenas, dog kun 250cm langt. Det er ligeså flot kvalitet som i brudebutikkerne og genrelt bare rigtig flot. Overvejer dog også at sy et med blondekant, for aner ikke hvad jeg helst vil have. Men... hvis man skal have et simpelt slør, så er det altså bare at lure på ebay, man kan finde kvalitets slør til ingen penge. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Hej Zilla'er..Hvad har I måtte give for jeres slør????? Hvis jeg må være så fræk at spørge. Jeg har fundet mit drømmeslør og det er købt... Blev en smule chokeret over prisen, men sys bare det var det værd... Normal pris var 3300 og jeg gav 2640 kroner for det.. Marianne det var godt nok dyrt. Jeg gav 80 kr. for "stoffet i Stof2000 og så syede min mor en meget lille kant, eller kant var det ikke engang hun bøjede det bare 5 mm. op i den ende jeg skulle have i håret - det var det. (Ellers helt magen til det jeg ellers skulle givet 1.200,- for i butikken ) Det var ca. 150 cm bredt og 170 cm langt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg har givet 400kr for mit blondeslør og mit rive slør har jeg givet 200kr for 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post jeg har givet 500 i vejle nypris 1500 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 (edited) · Report post Hejsa... Jeg var først i Lilly for at kigge på kjole. - Der kostede et kort slør 1.200kr. Så fandt jeg den rigtige kjole et andet sted, og der fandt jeg et slør til 600kr. - Men så fik jeg "pruttet" mig til at få sløret med i den allerede meget "ned-pruttede" pris for kjolen... Edited October 26, 2010 by Freja T 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post jeg har giver 1395, - for mit slør og det er købt i lily 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Tror jeg endte med at give 4-500 kr for mit BC inkl forsendelse og påsætning af sådan nogen sten-tingester 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Det lyder som om, i er gode til at skaffe flotte og billige slør. Hvor køber i dem henne, og hvordan kan vi kommende brude gøre et godt kup? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem... Jeg er helt enig! Selvom jeg fik mit slør gratis med og nedslag i kjolens pris, så tror jeg bestemt ikke, at det er noget, de taber penge på! Så ville de jo heller ikke være så hurtige med deres "tilbud"... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post jeg købte mine på ebay og qxl 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2010 · Report post ebay er et super godt bud! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2010 · Report post Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem... Helt enig, tror ikke butikkerne giver ret meget for slør. mange af de steder jeg prøvede kjoler snakkede de i hvert fald om rabatter på sløret, så kunne man få det for næsten ingen penge. Du har fuldstændig ret. De giver stortset ingenting for slør. Specielt hvis de køber i Østen og dete rder mange af de store kæder der gør. Er lamgt slør kan sagtens lille på 15 kr og op efter i indkøb 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2010 · Report post Det lyder som om, i er gode til at skaffe flotte og billige slør.Hvor køber i dem henne, og hvordan kan vi kommende brude gøre et godt kup? Hvis jeg må vlre så fræk , f. eks. hos mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2010 (edited) · Report post Svigermor har givet mit slør - og det bliver speciallavet af Nurgul i Bridehouse i Århus. Det koster cirka 1000 kroner, hvilket jeg synes er meget fair, når hun selv laver det, og det er efter mine ønsker. (Lag på lag i lange bladformede tylstykker) Men forsøgte først selv - købte tylslør for 80 kroner i stof2000 og kamme i Pandure - tre for 20 kroner. Resultatet blev okay, men da svigermor tilbød at give sløret (efter hun havde set, hvad jeg havde lavet ) slog jeg til:) Jeg får det først omkring jul og skal helt sikkert nok lægge billeder ind. (Overvejer stadig om kjolen skal herind. Jeg er jo ved at dø af at vise jer den, men huha, det er en stoooor beslutning!) Edited November 6, 2010 by siesta keys 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2010 · Report post til jer der har købt slør over ebay. Hvordan har I kunnet se ud fra billederne at det var kvalitetsslør? Jeg synes det er lidt svært at gennemskue. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites