Guest Minanne

Hvad har i givet for jeres slør

38 posts in this topic

Hej Zilla'er..

Hvad har I måtte give for jeres slør????? Hvis jeg må være så fræk at spørge.

Jeg har fundet mit drømmeslør og det er købt... Blev en smule chokeret over prisen, men sys bare det var det værd...

Normal pris var 3300 og jeg gav 2640 kroner for det..

Marianne

0

Annonce ♥

Jeg gav lige omkring 475,- for mit. Det var 3 meter langt, 2,5 meter bredt, havde en enkel syet rullekant og vores monogram broderet på i sølvtråd. Det var bare rigtig flot!

131.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Hej Zilla'er..

Jeg har fundet mit drømmeslør og det er købt... Blev en smule chokeret over prisen, men sys bare det var det værd...

Marianne

Hejsa.

Jeg skal ikke have slør, så 0 kr :(). Jeg er til blomster.

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem...

Edited by Miss-Lena
0

Jeg følger lige lidt med her, for synes nemlig også at det virker som om, at man bliver flået lidt på de der slør... Sidste slør, jeg prøvede, kostede 1250 kr... Og det var enkeltlags og forholdsvist kort! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem...

Helt enig, tror ikke butikkerne giver ret meget for slør. mange af de steder jeg prøvede kjoler snakkede de i hvert fald om rabatter på sløret, så kunne man få det for næsten ingen penge.

0

Jeg kan jo se hvad jeg gav for mit slør - og selvom hende der lavede det også skal tjene sin løn, kostede det langt mindre end i butikkerne.

Men synes også der er mange kjoler, hvor ekspedienten giver et "godt" tilbud, men så skal man også slå til NU! Altså det virker som om de bare sætter en høj normalpris for at nemmere kunne presse en beslutning igennem med et såkaldt tilbud

Edited by Miss-Lena
0

Jeg har givet 200kr. Mit er ligesom Lenas, dog kun 250cm langt. Det er ligeså flot kvalitet som i brudebutikkerne og genrelt bare rigtig flot. Overvejer dog også at sy et med blondekant, for aner ikke hvad jeg helst vil have.

Men... hvis man skal have et simpelt slør, så er det altså bare at lure på ebay, man kan finde kvalitets slør til ingen penge.

0

Hej Zilla'er..

Marianne

:( det var godt nok dyrt.

Jeg gav 80 kr. for "stoffet i Stof2000 og så syede min mor en meget lille kant, eller kant var det ikke engang hun bøjede det bare 5 mm. op i den ende jeg skulle have i håret - det var det. (Ellers helt magen til det jeg ellers skulle givet 1.200,- for i butikken :thumbsupsmileyanim: )

Det var ca. 150 cm bredt og 170 cm langt.

0

Annonce ♥

Hejsa... :(

Jeg var først i Lilly for at kigge på kjole. - Der kostede et kort slør 1.200kr.

Så fandt jeg den rigtige kjole et andet sted, og der fandt jeg et slør til 600kr. - Men så fik jeg "pruttet" mig til at få sløret med i den allerede meget "ned-pruttede" pris for kjolen... :thumbsupsmileyanim:

Edited by Freja T
0

Annonce ♥

Jeg er helt enig! Selvom jeg fik mit slør gratis med og nedslag i kjolens pris, så tror jeg bestemt ikke, at det er noget, de taber penge på! Så ville de jo heller ikke være så hurtige med deres "tilbud"...

0

Annonce ♥

Helt enig, tror ikke butikkerne giver ret meget for slør. mange af de steder jeg prøvede kjoler snakkede de i hvert fald om rabatter på sløret, så kunne man få det for næsten ingen penge.

Du har fuldstændig ret. De giver stortset ingenting for slør. Specielt hvis de køber i Østen og dete rder mange af de store kæder der gør. Er lamgt slør kan sagtens lille på 15 kr og op efter i indkøb

0

Svigermor har givet mit slør - og det bliver speciallavet af Nurgul i Bridehouse i Århus. Det koster cirka 1000 kroner, hvilket jeg synes er meget fair, når hun selv laver det, og det er efter mine ønsker.

(Lag på lag i lange bladformede tylstykker)

Men forsøgte først selv - købte tylslør for 80 kroner i stof2000 og kamme i Pandure - tre for 20 kroner.

Resultatet blev okay, men da svigermor tilbød at give sløret (efter hun havde set, hvad jeg havde lavet :thumbsupsmileyanim: ) slog jeg til:)

Jeg får det først omkring jul og skal helt sikkert nok lægge billeder ind.

(Overvejer stadig om kjolen skal herind. Jeg er jo ved at dø af at vise jer den, men huha, det er en stoooor beslutning!)

Edited by siesta keys
0