Posted October 28, 2010 · Report post Svigermor har givet mit slør - og det bliver speciallavet af Nurgul i Bridehouse i Århus. Det koster cirka 1000 kroner, hvilket jeg synes er meget fair, når hun selv laver det, og det er efter mine ønsker. (Lag på lag i lange bladformede tylstykker) Men forsøgte først selv - købte tylslør for 80 kroner i stof2000 og kamme i Pandure - tre for 20 kroner. Resultatet blev okay, men da svigermor tilbød at give sløret (efter hun havde set, hvad jeg havde lavet ) slog jeg til:) Jeg får det først omkring jul og skal heldt sikkert nok lægge billeder ind. (Overvejer stadig om kjolen skal herind. Jeg er jo ved at dø af at vise jer den, men huha, det er en stoooor beslutning!) Selvfølgelig skal du da det, vi forstår jo rigtig at værdsætte det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2010 · Report post Det lyder som om, i er gode til at skaffe flotte og billige slør.Hvor køber i dem henne, og hvordan kan vi kommende brude gøre et godt kup? Jeg købte mit på Nicolai's lagersalg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 6, 2010 · Report post til jer der har købt slør over ebay.Hvordan har I kunnet se ud fra billederne at det var kvalitetsslør? Jeg synes det er lidt svært at gennemskue. Det er også svært. Men en god sælger, har ofte gode og fyldestgørende beskrivelser og gode billeder, samt (det vigtigste)gode anmeldelser fra andre købere. Og hvis et slør koster et par hundrede kroner er det jo lidt et sats, men jeg ramte plet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 9, 2010 · Report post Hej til jer alle.. Mit slør hænger nede i butikken, da jeg ikke vil have det hængende her hjemme... Marianne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 · Report post Mit kostede 2500,- i Bridefashion, og jeg endte med at give 1500,- for det. Det er vel ca. 2,5 m. langt og med broderi og palietter langs kanten. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2010 · Report post Jeg købte mit herinde fra - fra Frk. R mener jeg det var.. Gav 125 for det, det er et-lags omkring 70 cm langt helt enkelt også er jeg igang med at kniple en kant der skal sættes på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2010 · Report post Jeg synes i øvrigt at alle de store afslag i prisen og pakke rabatter nogle butikker bruger tit og ofte vidner om hvor meget de egentlig tjener på de enkelte varer. Man kan jo næsten ikke regne med normalprisen hos dem... Jeg er helt enig! Selvom jeg fik mit slør gratis med og nedslag i kjolens pris, så tror jeg bestemt ikke, at det er noget, de taber penge på! Så ville de jo heller ikke være så hurtige med deres "tilbud"... Du har fuldstændig ret, et slør indkøbt i f.eks. Kina kan sagtend koste omkring 10kr. så butikkerne tjener vildt på det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2010 · Report post er lidt øv over, at jeg brugte 900,- på mit slør igår, (normal pris 1800,-) For har hele tiden holdt ved, at jeg bare kunne lave det selv til INGEN penge, men alligevel, følte også at det var rart på en måde, at både kjole, slør og diadem var købt i en rigtig brudeforretning,( måske bare en undskyldning jeg bruger overfor min konto ;b ) Men i den store helhed passede det jo også bare godt med kjolen:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 25, 2010 · Report post Det kostet 100 Nkr på eBay. ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 25, 2010 · Report post Mit slør kostede 1500 kr.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 25, 2010 · Report post jeg har givet 500 i vejle nypris 1500 ååh det er fiiint <3 Lige sådan noget, jeg leder efter... bare i taljelængde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 25, 2010 · Report post jeg har givet 500 i vejle nypris 1500 ååh det er fiiint <3 Lige sådan noget, jeg leder efter... bare i taljelængde Hvis det ikke behøver at være lige nøjagtigt med de blomsterbroderi så kik her: http://ewas-brudetilbehor.dk/Brudesloer/Br...et/default.aspx broderiet kan sagtens laves helt ud til kant og slør i den længde og lag du ønsker :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 25, 2010 · Report post 400 kr. og det er super flot - se i min planlægningstråd. Skal egentlig sættes til salg, men har ikke fået taget mig sammen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites