Marias bryllup

Maria og Sørens bryllup 21. maj 2011

351 posts in this topic

Hej alle Prinseser derude.

Nu har jeg endelig fået lidt hjælp, så jeg endelig kunne komme igang med min egen tråd herinde. for efter og have læst mange af jer andres tråde, har man jo helt vildt selv lyst til og fortælle min smukke historie.

I 2004 skulle min svigerinde og hendes kusine lege kirsten giftekniv og det blev en tur på mac D. med min storebror, min svigerinde og Sørens altså min kommende mands storebror og hans svigerinde. da vi sad og spiste fik mig og søren ikke sagt et ord til hinaden, for når vi prøvede og snakke sammen så holdte de andre op med og snakke så der blev ikke snakket meget. da vi så kom i biografen kom vi godt nok til og sidde ved siden af hinanden, men det var dog først da vi var på vej hjem i hver sin bil at vi hver især spurgte om hinadens numre og derefter gik sms´erne og weekenden efter så vi film og siden har vi været sammen.

Nå det var noget af en smøre, hehe, men nu har jeg endelig fået startet på min tråd. glæder mig til mange timer herinde :thumbsupsmileyanim:

Frieriet

Edited by Marias bryllup
0

Annonce ♥

Frieriet

Året efter valgte vi og få forlovelses ring og siden da har vi on og of snakket om hvornår vi skulle giftes.

Her gik jeg så i foråret og ikke havde nogen anelse om at Søren gik i tanker om at ville ned på knæ, men så en dag i Maj, hvor jag var på arbejde på min daværende arbejdsplds kom han pludselig ind og mit i det hele satte han sig på knæ foran mig med den smukkeste buket af røde roser. Inden han dog når og får sat sig på knæ når jeg og stamme et "Hvad laver du her" frem, men så sætter han sig på knæ og spørger mig om jeg vil gifte mig med ham. Meget paf og fuldstændig overrsket får jeg stammet et Ja frem, og alle mine kollegaer står rundt om os og tager billeder og ikke et øje er tørt og da slet ikke mig. jeg er helt rundt på gulvet og vander høns.

Det skal siges at måden han frier på i fuld offentlighed er noget jeg altid har drømt om, dog er det aldrig noget jeg har udtrykt over for ham, men at han gjorde det i fuld offentlighed var jeg meget overrasket, da han ikke er den sociale type og kan have det svært i store forsamlinger, men grunden til dette var at han ville vise mig og over for sig selv, at han godt kunne for min skyld.

For mig var det et meget romantisk frieri og lige hvad jeg altid har drømt om.

0

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Rigtig god historie og må det bare have været mærkeligt med den stilhed på Mac D. når I prøvede på at snakke sammen.

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :balloon:

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Velkommen til :balloon:

Rigtig god historie og må det bare have været mærkeligt med den stilhed på Mac D. når I prøvede på at snakke sammen.

Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :)

Kærlig Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak for velkomsten :thumbsupsmileyanim:

Ja det var lidt mærkeligt, men vi har da lært det siden... :)

0

Annonce ♥

De første tanker om planlægningerne Åh, ja hvad skal man nu... Du godeste en masse ting som skal have styr på.

Det første vi fik styr på var kirken, de kunne lige præcis den dato vi ville have.. Super!!!

Næste skridt. Hvor skal vores smukke bryllup holdes. vi havde mange steder oppe og vende, og en dag sad jeg og kiggede på nettet og der faldt jeg tilfældigvis over en meget smuk Herre gård, (lille restrup hovedgård ved Ålestrup). Et meget smukt og romantisk sted og jeg faldt pladask for stedet, så da vi havde udersøgt finanserne og fandt ud afat det godt kunne lade sig gøre var det bare om at booke dem. Fantastisk. Nu har jeg kirken, og stedet hvor brylluppet skal være. derefter fik vi styr på musikken og faldt oover en og vi fik ham anbefaldt og han kunne også på vores dato så nu var det også i hus. super duper..

Nu kommer vi til kjolekiggeriet, men det kommer i næste indslag i dejlige Prinsesser...

--------------------

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Tro mig du bliver afhængig! Glæder mig rigtig meget til at følge din planlægning.... vi er jo dato-søstre :balloon: men ikke nok med det kan jeg se vi også er navne-søstre hehe :P

Maria

Edited by Maria Kristensen
0

Annonce ♥

Velkommen til :)

Tro mig du bliver afhængig! Glæder mig rigtig meget til at følge din planlægning.... vi er jo dato-søstre :) men ikke nok med det kan jeg se vi også er navne-søstre hehe :P

Maria

Hej Maria...

Ej, hvor underligt og fedt at vi både er navnsøstre og dato søstre hehe. :balloon:

Det bliver mega fedt at følge hinandens planlægning hehe. Glæder jeg mig i hvert fald mega meget til.

Hehe, jeg kan godt mærke at jeg er ved og blive afhængig, jeg er også ved og lave forberedelser til at jeg kan komme til og ligge billeder ind osv. :thumbsupsmileyanim:

0

Velkommen til fra en prinsesse til en anden! :balloon:

Glæder mig til at følge jeres planlægning :) Og sikke et sødt frieri, og skønt at det var lige, som du havde drømt om! :)

Tak for alle de søde og varme velkomster, det er rigtig dejligt.

Jeg skal nok snart få lagt nogle billeder ind snart :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

post-44442-1288622934.jpg

Hej Prinsesser.

Lige en lille opdatering.. Jeg ved godt jeg skrev tidligere, at vi var kommet til kjolen, men jeg synes lige det er på sin plads med nogle billeder af os så i kan se hvem vi er først.

Så her kommer lige lidt billeder af os.

Jeg selv læser til Pædagog og er på mit sidste semester, så hvis alt går vel, kan jeg kalde mig selv Pædagog d 28 januar, og jegæder mig vildt for så får jeg rigtig tid til kun og skal tænke BRYLLUP!!!!!

Min kommende mand hedder Søren og er Pedel lige pt.

Jeg selv er 24 og når altså desværre og runde de 25 den 12 februar inden vi skal giftes i maj.. hhmm(Kanel), nej det håber jeg ikke men tror ikke jeg slipper. Søren fyldte 23 i oktober så, han er jo ikke i farezonen for Kanel....

nå men her kommer lidt billeder af min lille hyggelige familie med vovse.. Her sidder Søren med vores lille golden retriver, Nougi, hun er dog 3 år idag

Nå, ked af det tøser, mem de billeder som i skulle have kunne ikke være derinde, så i må lige nøjes med den ene her indtil videre. sorry..

0

:balloon: Velkommen til :)

læser selv til pædagog og bliver også færdig her til januar, og glæder mig også så meget til at være færdig. Så er lige lidt nysgerrig, hvor læser du??? Jeg læser selv i Roskilde.

:) Syntes jeres feststed ser rigtig dejligt ud. Super romantisk, lige efter min smag :thumbsupsmileyanim:

0