Marias bryllup

Maria og Sørens bryllup 21. maj 2011

351 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

:7himmel: Hold da op en helt igennem fantastisk fortryllende og helt eventyrlig dag vi havde :7himmel: !!!

Nu er jeg gift og haft min helt igennem prinsessedag. :c166: nu er vi ()()

Hvor vil jeg bare savne den dag resten af mit liv, men vi skal jo huske på de dejlige minder og glæde os til billederne.

Min dejlige mand gjorde det jeg slet ikke havde troet han kunne, Han holdte den smukkeste tale til mig og derefter sang han en sang for mig som betyder rigtig meget for os, nemlig "Can´t help falling in love with you" af Elvis og der var ikke et øje tørt!!!!!!!!!!!!!!

Glæder mig til at kunne smide billeder ind, jeg skal nok gøre det såå snart jeg kommer i besiddelse af nogen!!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Et kæmpe stort forsinket tillykke herfra :) forståeligt nok var jeg ikke lige på BK i lørdags ;)

Håber i havde en helt fantastisk dag som indfriede alle jeres forventninger... glæder mig til at se billeder!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå prinsesser!!! Jeg vil såå gerne fortæller osv. herinde om vores fantastiske dag, men har godt nok lidt svært ved at overskue det og skal skrive så meget, men nu vil jeg prøve at ligge billeder ind sådan lidt efter lidt også se om min bryllupsberetning ikke bliver fint afsluttet, hvis den da nogensinde bliver helt afsluttet hehe. ()()

Et af mig og min far

post-44442-0-90117500-1308433396.jpg

Nu et hvor vi lige er blevet viet WEEE

post-44442-0-53980200-1308433422.jpg

0