lafberg

Lægger lige en føler ud

4 indlæg i dette emne

Jeg havde tænkt mig at sælge min smukke brudekjole, men da jeg i dag ville tage billeder af den til en salgsannonce, opdagede jeg nogle mindre skader :o :

* nogle perler er røget af øverst på toppen

* et par tråde er løbet hele for neden

* et par mindre pletter helt nederst (kjolen er renset over 2 gange og kan åbenbart ikke komme af - hvilket jeg ikke helt forstår, da de påstår, at de kan få græs o.lig. af :cheerleader3: )

Kjolen har kostet 8500,- og havde egentlig tænkt at sætte den til salg til omkring 3000,-, hvilket jeg jo ikke ligefrem kan forlange nu!

Så til det store spørgsmål: kan den sælges???? Bare til en billigere pris?!!! Hvad tænker I?

(Skal dog også siges, at jeg gav den gas til brylluppet :balloon: så helt mærkeligt er det nok ikke med et par små-skader :):) )

Jeg vil dog gerne af med den, da jeg ikke ser nogen grund til at den bare hænger herhjemme - jeg skal jo ikke bruge den igen :bearhug:

Så kom endelig med jeres mening :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan den sælges, det er kun et spørgsmål om pris og udbud. Lige nu har alle dem der ikke har en formue at bruge på kjole højst sandsynligt været til oprydningsudsalg i div. butikker. Så jeg tror personligt ikke du kan sælge den nu, men det er nok muligt senere, måske hen af april -maj måned eller før. Og der vil en pris på 1-2000 kr sikkert godt kunne lokke. Spørgsmålet er jo også hvor omfattende skaderne er, altså ser du dem med det samme eller skal du vide at der burde være perler der for at se det?

Fotografer dem i hvert fald og læg dem ærligt ind på lige fod af de billeder hvor du ser knaldgodt ud i den. For jeg føler mig i hvert fald personligt mere tryg ved at købe en vare med fejl, når det er fremhævet hvad det er og man har kunnet se det efter. Så man helt bevidst har taget valget, ja den mangler lidt perler men til den pris kan jeg godt leve med det.

Det kan hurtigt komme til at lyde som om at du sælger katten i sækken hvis du kun skriver noget med at den har visse brugsspor med manglende perler og pletter uden samtidig at lægge billeder ind.

En helt anden mulighed er at du i stedet kunne tage en fotoserie med "Trash the dress". Altså udnyt at det er lige meget nu og få taget nogen vilde billeder hvor du bader med den i en sø eller noget andet skørt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min brudekjole fik lidt småhuller i tyllet forneden, da jeg blev trådt en del på på dansegulvet ;)

Jeg satte den på DBA til 500 kr., og dagen efter jeg havde bestemt mig for at bruge den til TTD-billeder, var der en der henvendte sig på den. Så er prisen rigtig, kan den bestemt sælges!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at reparer de små skader, inden du sætter den til salg.

Jeg ved ikke, om du kan finde nogle perler magen til. Men trådene forneden kan måske reddes og de mindre pletter kan måske skjules med lidt påsyning. Nu ved jeg ikke, hvilken stil du har købt den i, men hvis du ikke tør forsøge selv, kan du spørge en syerske til råds – husk at spørge om pris for reparation.

------------------------------------------

feriebolig spanien

vindmøller til private

utæt tag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer