Ms aprilbride

Hjælp inspiration til fotos

25 indlæg i dette emne

Hey Zillas

Vi skal mødes med vores fotograf imorgen ang. forventninger og ønsker..

Så kunne i ikke lige henvise til en tidligere tråd eller flashe jeres bedste bryllupsfotos.. Gerne dem som har lidt kant ala pilgrims fantastiske bryllupsfotos..

Håber i kan hjælpe..

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stolt og glad over at blive nævnt i denne sammenhæng - både på egne og fotografens vegne :thumbsupsmileyanim:

Selv havde jeg også nogle billeder, jeg sendte til fotografen og det er en god idé, for på dagen glemte jeg næsten alt i den retning og så var det jo godt, han lige kunne huske på, at vi fx lige skulle tage det i kirkedøren...

Vi ville have haft en med alle gæster, men det nåede vi ikke. Det eneste jeg umiddelbart fortryder, er at vi ikke fik taget nogle billeder af os hver især - men det havde vi slet ikke tænkt på.

Flasher nogle af vores inspirationsbilleder og håber ligeledes det er ok med evt. brugere herinde

post-37330-1288637625.jpg

post-37330-1288637676.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pilgrim du er en stjerne :balloon: lige vores stil.. men må sige der er også en hel del billeder fa jeres store dag i mappen :thumbsupsmileyanim: det håber jeg er okay... vi har valgt en anden end torben thorhauge.. men hun har samme stil.. men er noget billigere

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for den gode inspiration. Har nuppet mange af dem til min inspiationsmappe :)

Her er et lidt anderledes billed som jeg er helt vild med. Det skal vi helt klart lave med vores 2 piger. :bearhug: Kan ikke huske hvor jeg har fundet billedet henne

post-40260-1288731422.jpg

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer