Stikan

Så har jeg været ude og svømme

26 indlæg i dette emne

Jeg havde et par sjove timer ved og i Vejle Fjord med en super fotograf (eller det tror jeg da han er - har jo ikke set billederne endnu ;)).

Vi startede i skoven hvor jeg sad i bladene og kastede med dem.

Derefter op i et træ hvor jeg lå på en ret tyk gren (faktisk en vandret stamme).

Så ned og ligge på ryggen i sandet og ud på badebroen både stående og siddende.

Og da solen gik ned gik jeg i vandet - og det var dælme koldt!!

Først i vand til midt på skinnebenene, derefter ned og sidde på knæ (det passede lige med at vandet gik til min mås og da der var bølger var det ikke til at lade være med at grine når bølgerne skvulpede på om måsen på mig :thumbsupsmileyanim:).

Så ned på ryggen UUUUUHHHH!! Egentlig ikke så slemt da jeg først var kommet under, men det gjorde ret ondt i hovedet af det kolde vand, så det blev ikke til så mange billeder på ryggen.

Om på maven og til sidst på ryggen igen for at få de sidste inden det blev for mørkt.

Jeg tror nu godt jeg kunne have fortsat 10 - 20 minutter endnu, men det begyndte at blive for mørkt.

Det koldeste var faktisk at få kjolen af og komme op til bilen, for vandet var faktisk omkring 10 grader mens luften kun var 4, og så blæste det en del.

En time hjem i bil med masser af varme på og så et meget langt og varmt bad og nu er jeg ved at være varm igen :boohoo:

Kjolen tog jeg med i brusebad og man kan ikke se jeg har fræset rundt i skoven med den i flere timer, så jeg tror jeg gemmer den og prøver at se om jeg kan lave en eller flere fotosessions senere.

Har flere ideer :

- forårsbilleder i blomstermarker

- 'rå' billeder i nedlagte fabrikker, lege med lys og skygger

- billeder med ungerne. Tænker de tre mindste kun iført sorte boksershorts og så mig i brudekjole og så en masse fingermaling som de må male mig med :)

Jeg glæder mig super meget til at se billederne fra i dag og selvfølgelig skal i også nok få lov til at se dem :)

Redigeret af Stikan
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal lige holde fast i bordet.... sikke nogle flotte billeder...... :boohoo::):)

Tror egentlig din mand er ligeglad med "forkert" kavalergang og tykke arme (det har du så ikke)... du ser jo hammergodt ud :thumbsupsmileyanim: og det gør du helt sikkert også i hans øjne.

Jeg har 2 fotografer som jeg også vil prøve... så nu skal vi bare finde nogle dage og så må jeg i kjolen og ud til motorcyklen og få taget nogle billeder. Vil dog også en tur i skoven... og ned til Skanderborg sø...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skal lige holde fast i bordet.... sikke nogle flotte billeder...... :boohoo::):)

Tror egentlig din mand er ligeglad med "forkert" kavalergang og tykke arme (det har du så ikke)... du ser jo hammergodt ud :thumbsupsmileyanim: og det gør du helt sikkert også i hans øjne.

Jeg har 2 fotografer som jeg også vil prøve... så nu skal vi bare finde nogle dage og så må jeg i kjolen og ud til motorcyklen og få taget nogle billeder. Vil dog også en tur i skoven... og ned til Skanderborg sø...

Hvis du skal i vandet så forestil dig det koldeste du nogensinde har prøvet... og så gang det med 1000!! ;)

Tror det kan blive vildt fedt med sådan en motorcykel og det 'rå' look.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje billeder, er især vild med nummer 2. men for søren da hvor jeg tror på det må have være koldt!! har lige været på ferie hvor vandet var 23 grader og det synes jeg var for koldt at bade i, men 10 grader... godt gået :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der lidt flere :thumbsupsmileyanim:

Jeg er højdeskræk så det at sidde i 3 - 4 meters højde var faktisk værre end at skulle i vandet.

og04l4.jpg

På disse to kan jeg slet ikke kende mig selv. Synes det er super smukt og slet ikke som hende jeg ser i spejlet herhjemme.

34il6wy.jpg

33bz4oz.jpg

Super smukt vejr!!

2881a2e.jpg

Vandmand i solnedgangen

2zegpp3.jpg

Strandvasker

2100gmf.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da fest, sikke nogle fantastisk flotte og smukke billeder!!! Man sidder jo nærmest med åben mund her og kan ikke lukke den igen af bar forbavselse! Wauw! :thumbsupsmileyanim:

Overvejer jo helt selv at få taget nogen, når den tid kommer :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig i koret! Hvor er du smuk og sikke nogle gode billeder!!! :cheerleader3: Man aner jo slet ikke at vandet er koldt på de billeder, det har du skjult godt ;) Jeg er vildt med billedet, hvor du sidder oppe i træet!!!! Og alle nærbillederne af dit superkønne ansigt. Og "vandmanden". Eeeej, de er jo fantastiske alle sammen. Godt gået! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor er det bare super fede billeder!!!!

Og man skulle jo tro det var en lun sommerdag du var hoppet i bølgen blå :cheerleader3:

Jeg ved godt vi alle klager over et eller andet ved vores krop når vi ser billeder, men du har absolut intet at klage over!

Virkelig smuk er du :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer