Mallara

Fotograf i Vejle-området?

12 indlæg i dette emne

Hejsa

Er der nogle der kan anbefale en god fotograf i Vejle-området? Vi vil gerne have lidt specielle billeder....altså ikke bare "smil og se sød ud her foran kirken"-billeder :thumbsupsmileyanim:

Jeg har siddet og luret lidt på nettet, men synes ikke at jeg kan finde noget rigtig interessant..

Kh Kristina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey, har hørt meget godt om fx Pinkstudio, som osse er annoncør herinde - men har desværre ikke nogle erfaringer med det selv.. Mener hun er fra Odense, men du kan tjekke hjemmesiden HER

Men kan da se vi er datosøstre og så endda i samme by :thumbsupsmileyanim: hvilken kirke skal I vies i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hey, har hørt meget godt om fx Pinkstudio, som osse er annoncør herinde - men har desværre ikke nogle erfaringer med det selv.. Mener hun er fra Odense, men du kan tjekke hjemmesiden HER

Men kan da se vi er datosøstre og så endda i samme by :thumbsupsmileyanim: hvilken kirke skal I vies i?

Hejsa

Tak for linket :) Jeg lurer også lige på en der hedder Tina Liv fra Fredericia...hun har også nogle rigtig flotte billeder! (Har set dem på facebook) :boohoo:

Vi bor i Jelling og skal også vies her :)

Hvad med jer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale Torben Thorhauge, som kører ud fra Randers. Han kan tage nogle super lækre billeder med kant. han kan noget med vinkler og lyset og så er han åben for forslag. Lige et par eksempler. Du kan se flere i min beretning og han er desuden annoncør her på sitet :thumbsupsmileyanim:

post-37330-1289302924.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer