Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 posts in this topic

Hejsa

Velkommen til min tråd :)

Lidt om os. Jeg er 29 år, uddannet salgsassistent og bor i Jelling sammen med min skønne H2B. Han er 36 og vi har været sammen i 3 år :loveboard:

Sammen har vi 2 børn, Malthe på 2 og Lara på 8 mdr. Derudover har H2B Rasmus på 14 år fra et tidligere forhold.

Vi drømmer om en supersjov fest uden alt for meget opstyltet og kedeligt. Det skal være HAMRENDE sjovt og det er faktisk vores eneste krav :thumbsupsmileyanim: Fest til den lyse morgen og der er naturligvis arrangeret overnatning til alle gæster, så ingen er tvunget til at holde sig ædru :balloon:

Jeg ser frem til at hente en masse inspiration hos jer andre herinde og følge jeres planlægning :heart:

Indeks:

Sådan mødtes vi og FRIERET :-)

DE STORE TING:

Kirken

Feststedet

Farvetema

Fotografen - Tina Liv :thumbsupsmileyanim:

Musikken

Ringene

Bryllupsrejsen :)

Menuen

ALT MIT GEJL :-)

1. Kjolekøb-sælges :fløjt:

KJOLEN! og Her

og Her

Birdcage

Sko - inspiration og Her

Smykker

Undertøj/strømpebånd

Buketten - inspiration

Hår - inspiration

Make-up inspiration

MANDENS GEJL :-)

Jakkesættet

Skoene

ALT DET ANDET:

Borddækning Her

Invitationerne-udkast, endelig invitation Her

Bordkort

Favouræsker

Underholdning

Se den skønne scrapbog min dejlige veninde har lavet til os Her

Der skal nok komme mere på, men nu er der da lidt at gå igang med :)

Edited by Mallara
0

Annonce ♥

Velkommen til! :thumbsupsmileyanim:

Hvis der er noget du er i tvivl om spørger du selvfølgelig bare! Vi er masser, der gerne vil hjælpe hvis der er problemer af nogen art.

Og så ser jeg da frem til at følge din planlægning! :boohoo:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Velkommen ombord... det er et skønt og som du måske allerede har opdaget vanedannende forum..

Og som Charite også har skrevet, så spørg endelig hvis der noget du er i tvivl om :boohoo:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning og se hvad du finder på..

Knus

0

Annonce ♥

Tak for de søde ord :)

Jeg har desværre ikke et billede af den bagfra, men der er slæb på den, dog ikke et kæmpeslæb.

Jeg overvejer at købe et birdcage/french veil, men ved endnu ikke om det overhovedet vil være pænt.

Jeg er på udkig efter noget i denne stil

post-45827-1289212436.jpg

Jeg kan godt lide det specielle :thumbsupsmileyanim:

Og så med en frisure i denne stil tror jeg

post-45827-1289212587.jpg

men det kan også sagtens være at jeg finder et "ganske almindeligt slør" når jeg skal ind og prøve kjolen igen :)

Jeg har ikke sat mig fast på noget....brainstormer bare :boohoo:

0

Annonce ♥

Jeg har været meget i tvivl omkring farvetemaet til vores bryllup, da jeg synes at der er så mange flotte farver Derudover kan jeg rigtig godt lide grøn, men da min veninde blev gift i Maj og havde grønt som tema, har jeg gerne ville finde noget andet.

Nu tror jeg faktisk at det er lykkedes mig og min h2b at finde nogle farver vi begge kan lide

post-45827-1289334233.jpg

Brun, blåt og kobber :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil gerne have en masse "varme" i rummet, så derfor synes jeg at der skal kobber med også, da de to andre farver godt kan være lidt kolde....meeeen jeg tror at det kunne være superflot :cheerleader3:

0

Annonce ♥

WAUW sikken kjole, du blir en fantastisk smuk brud :thumbsupsmileyanim:

Mht farvetemaet syns jeg brun-kobber sammen giver rigtig meget varme, så super fedt hvis i vælger at bryde med lyseblåt.. Og rigtig godt inspirationsbillede!

Tak for de søde ord :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Sådan mødtes vi :cheerleader3:

Vi mødtes faktisk på dating.dk!

Jeg var lige kommet ud af et forhold og var ikke synderligt interesseret i at starte et nyt allerede, hvilket jeg også havde skrevet i min profil. Jeg søgte derimod bare chatvenner, både kvinder og mænd.

Efter et par dage på dating modtager jeg et brev fra en sød fyr, som jeg da liiiige bliver nødt til at tjekke på facebook, selvom jeg jo IKKE søger en kæreste :)

Det viser sig så at han kender min kusine, så jeg ringer straks til hende og får hendes varmeste anbefaling til at mødes med ham :thumbsupsmileyanim:

Efter kun nogle få dages chatten, vil han gerne mødes, da han ikke vil "spilde sin tid", hvis nu der ikke er kemi mellem os. Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om at der er kemi, da hans breve bare får mig til at klaske mig på låret af grin...vi har fuldstændig samme humor :grin2:

Vi mødes efter ca 3 dage og det siger BANG!! Vi er som skabt for hinanden og han er uden tvivl manden i mit liv, som jeg er så ufattelig lykkelig for at jeg mødte...lidt mod min vilje ;)

Nu har vi været sammen i 3 år -HAHA-

FRIERIET

Han friede på en bjergrestaurent i Toscana d.17/9-2010!

Vi sad på den hyggeligste restaurent i Toscanas bjerge og drak et glas rødvin, mens den italienske familie der ejede stedet vimsede rundt og skabte en fantastisk stemning!

Min kæreste bad mig lukke øjnene og stikke hænderne frem. Jeg kunne mærke at han hængte noget på mine fingre og jeg forstod overhovedet ikke hvad der foregik! Det var tungt det jeg bar på, så kunne virklig ikke regne ud hvad det var :)

Da han sagde at jeg måtte åbne mine øjne, sad jeg med min mors gamle brudekjole og han sad på knæ foran mig :b223:

Jeg begyndte at ryste og måtte da også lige fælde en tåre, da han sagde at jeg var det smukkeste og bedste der var sket for ham og om jeg ville gifte mig med ham :marryme:

Vi hørte Frank Sinatra med "My way" i baggrunden, havde levende lys på bordet og så var det selvfølgelig fantastisk dejligt vejr...jeg kunne på ingen måde have forestillet mig et mere romantisk frieri!

2 dage efter tog vi til San Marino og købte den smukkeste diamantring til mig, som jeg nu går og flasher til alle jeg kan komme i nærheden af :c166:

Edited by Mallara
0

:cheerleader3: Velkommen til -HAHA-

Super flot kjole du har fundet. Der er nogle brude herinde der har haft brigadeslør, og det har været rigtig flot. En af dem er i denne tråd og en anden her Syntes det er så flot med brigade, tror det kunne blive flot til dig. :thumbsupsmileyanim:

0

Ihh hvor er det bare romantisk et frieri.. :cheerleader3:

Jeg synes det er fantastisk at din kusine kendte ham, for ellers havde du måske ikke mødtes med ham?? Dejligt som ting nogle gange bare falder på plads.

Jeg synes det lyder som en skøn ferie -HAHA-

Og så er det en super flot kjole du har købt, meget smuk!! :thumbsupsmileyanim:

0

Tusind tak for de søde ord :cheerleader3:

Det var også et meget romantisk frieri og jeg er også helt overbevist om at det er skæbnesbestemt at vi er sammen...der var bare for mange ting der passede sammen :thumbsupsmileyanim:

Og tak for roserne for kjolen og brigadeslør -HAHA-

0