jannimor77

Til Miss-Lena

5 indlæg i dette emne

Hejsa Lena :thumbsupsmileyanim:)

Har kun fuldt med herinde på sidelinjen, men nu har jeg altså lige et spørgsmål :cheerleader3:) Til dit bryllup bar du en pels omkring skuldren, er der ikke noget med du har fået den hjem fra usa??? spørger fordi jeg skal holde et vinterbryllup her til januar og tænker den kunne lune godt. Hvad kostede det dig af told og hvor lang tid gik der før du havde den hjemme???

Håber det ok at spørge -HAHA-)

Hejsa fra Janni.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey

Nu hedder jeg ikke Miss Lena men har spurgt hende om nøjagtigt det samme..

Den er købt på etsy og mht told skal du få sælger til at skrive det er en gave også har det vidst noget med værdien og lidt held at gøre..

Men muligvis kan Miss Lena uddube dette..

Er selv i gang med at købe en fra Etsy.... Skal giftes i April men man ved jo aldrig med det danske vejr :thumbsupsmileyanim:

mvh michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Jannimor.

Velkommen til :thumbsupsmileyanim:

HVis du vil skrive privat til en bruger så kan du søge på brugeren ved at gå ind under "medlemmer" som du finder øverst på den side sammen med gæsteliste, bordplan søg osv. Derinde er der så forskellige søgefunktioner du kan bruge :cheerleader3: Bare lige en hilfer...

god fornøjelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen der er jo svaret på det meste... Det er selvfølgelig ikke lovligt at slippe for told, men ja muligheden med at det bliver sendt som gave er der. Den varmede rigtig godt og som noget af det eneste fra brylluppet ligger den i skabet og venter på en anden god lejlighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer