Sign in to follow this  
Followers 0
Stikan

Hvor mange billeder købte i fra fotografen?

4 posts in this topic

Jeg syntes det var meget svært at vælge, men købte de 50 stk på cd som var med i prisen. Valgte de helt specielle billeder og dem fra location, da dem foran kirken af lykønskningerne og af gæsterne i forsamlingshuset var der mange andre der også havde taget med deres alm. kameraer.

...men nu er jeg lige kommet til at bestille 15 mere, for der var nogle 'huller' i serien (f.eks. havde jeg ikke fået et billede med af da jeg gik op af kirkegulvet med min far :cheerleader3:)

I pakken fra fotografen var også nogle papirbilleder, men da jeg laver fotobøger (oplagt julegave til mine forældre og svigerforældre ;)) så havde vi ikke brug for dem. Så i stedet fik jeg lavet super flotte takkekort og dem der ind til videre har modtaget dem har været super glade :thumbsupsmileyanim:

(Kan kun anbefale Tosafoto.dk - søde mennesker, super billeder og vildt god service!!)

Hvor mange har i købt? På hhv. cd og papir?

0

Annonce ♥

Nu er jeg ikke gift endnu :thumbsupsmileyanim: Men vores fotograf vil tage omkring 1200 billeder, redigere, efter hans mening, de ca. 100 bedste, og så får vi ALLE billeder på dvd'er. Vi får så ingen på papir, men det gør os nu heller ikke noget :cheerleader3:

Edited by 26 feb 2011
0

Vores tog også langt over 1000 hvoraf de 330 blev redigerede som vi så kunne vælge mellem :thumbsupsmileyanim:

Vi fik dem i farver også så enten i duotone (som vi valgte), sort/hvid eller retrofarver :cheerleader3:

...det var faktisk rigtigt svært at vælge - er glad for at vi ikke skulle se alle 1000+ og vælge ud fra dem!!

0

Vores tog også langt over 1000 hvoraf de 330 blev redigerede som vi så kunne vælge mellem :thumbsupsmileyanim:

Vi fik dem i farver også så enten i duotone (som vi valgte), sort/hvid eller retrofarver :cheerleader3:

...det var faktisk rigtigt svært at vælge - er glad for at vi ikke skulle se alle 1000+ og vælge ud fra dem!!

Hehe, vi er så billedfreaks, så vi kan ikke få for mange billeder ;) Og så synes jeg, at det er fedt, at vi får samtlige billeder - Som vores fotograf også sagde, det kan jo være, der er billeder i blandt, som han måske ikke synes er så fantastiske, men som VI synes er det, og hvorfor så vælge det fra! -HAHA-

Men folk er forskellige og har forskellige ønsker, og heldigvis for det :b223: Og du/I har da også fået nogle super fine billeder ud af det :c166:

0

Annonce ♥