Sunspirit

Kagestativ- nogle sjove butikker?

10 indlæg i dette emne

Hejsa

Kæresten er kommet med et kreativt indslag :thumbsupsmileyanim: så jeg vil se om jeg ikke kan imødekomme det og finde det perfekte kagestativ.

Kender i nogen gode steder, hvor man kan købe nogle lidt anderledes typer. Kæresten vil gerne have et der er formet som et træ, hvor kagen står oppe i kronen.

I må selvfølgelig også gerne komme med andre alternative forslag, gerne naturinspirerede. :D Og meget gerne nogle netsteder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Kæresten er kommet med et kreativt indslag :thumbsupsmileyanim: så jeg vil se om jeg ikke kan imødekomme det og finde det perfekte kagestativ.

Kender i nogen gode steder, hvor man kan købe nogle lidt anderledes typer. Kæresten vil gerne have et der er formet som et træ, hvor kagen står oppe i kronen.

I må selvfølgelig også gerne komme med andre alternative forslag, gerne naturinspirerede. :D Og meget gerne nogle netsteder.

Er det til en kage eller fx Cupcake stativ som dette?:

post-43938-1289659002.jpg

Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nej vi er ikke til cupcakes :thumbsupsmileyanim: men der har jeg ellers fundet nogle lignende søde stativer.

Det er mere ala den her.. men den sælges selvfølgelig ikke mere.

post-44861-1289659389.jpg

okay, ja det er noget helt andet ;)

Har du prøvet ebay m.m.?

Hilsen Charlotte

--------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaa, det er det nok :thumbsupsmileyanim: men jeg elsker at gå i skoven og bringe ting med hjem. Og Robert er meget dygtig til bruge sine hænder til fx at skære i træ, så måske er det løsningen.. ville dog stadig også gerne finde en på ebay eller noget, men vi får at se :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer