Risen

Rasmus&Maria <3

109 posts in this topic

Hej skønne Bridezillas ,

Nu kan jeg endelig joine jer I bridezillagruppen, for vi har fået sat dato på! JUBIII :blush:

Den 20.august 2011 klokken 14:00

Vi er lidt sent ude i forhold til mange andre, men vi har først fundet lokale og kirke nu. Vi skal giftes i Kastelkirken og også have taget billeder der. Derefter bliver gæsterne sejlet i "cruise" til islandsbrygge hvor vi har fundet et fedt lokale som har Islandsbrygges skønneste udsigt. Dog er lokalet lidt kedeligt i sig selv (beton og atter beton) så vi har valgt selv at stå for pynten og lave temaet ( hvis I har erfaringer med lilla pynt så sig endelig til ) :) lilla. Det skal nok blive sjovt :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig meget til at følge jer og fortælle lidt om mine egne projekter -HAHA-

Vores bryllups planlægning

Gjort= Rød

Mangler= Sort

Igang= Blå

Selve festen

Dato: 20.08.2010

Sted/feststed: Kastelkirken og Havneholmen Islandsbrygg

Kørsel: Audi TT (Vi låner den af en ven) - Billede her

Transport fra kirken gæster: Kanalrundfart - Vi tilrettelægger ruten fra kirken til festlokalet

Mad

Drikkevarer

Toastmaster

Forlover

Fotograf - Er ordnet 400 kroner :lol: - Fantastisk

Underholdning - Karaoke og dj?

Det kreative hjørne ideer:

Tema: Nu pæoner

Masser af levende lys - også udenfor

Blomster:

Rød løber med lys?

Bruden

Kjolen - Se billede her

Buketten - Vælger Rasmus vidst?

Smykker - Se billede her

Hår - Se billede her

Sminke - Se billede her

Andre accessories - Sko Her

Min datter som brudepige

Praktisk gris:

Toastmaster- Min bror

Forlover - Rasmus buddy

Brudepige + dreng = Min skønne datter og hendes fætter

Invitationer

Bordkort

post-45303-1290172808.jpg

post-45303-1290956172.jpg

post-45303-1291406916.jpg

Edited by Risen
0

Annonce ♥

Men har været tidligt ude med kjolerne og har fundet 2 smukke smukke kjoler som jeg er fuldstændig forelsket i. De er begge fra Jesper Høvring (Kan klart anbefale butikken) . Desværre har jeg ikke nogle billeder hvor jeg har dem på, men det får jeg forhåbentligt snart for skal da lige ind og prøve dem igen :P - men jeg kan love jer for jeg synes de sidder godt og strammer "mordellerne" ind. Har født for 4 måneder siden og mangler stadig liiiige de sidste kiloer.. I må meget gerne komme med jeres meninger om hvilken en I bedst kan lide..

- Også er der også lige lidt billeder af forskellige buketter. Vil gerne have en lilla - da temaet jo er lilla, men det skal være med "vilde blomster" og det er svært at finde synes jeg,

post-45303-1290072864.jpg

0

Annonce ♥

Velkommen til :blush:

Sikke nogle skønne kjoler! men uha en pris ;) Mht hvilken der er flottest er man nok nødt til at se billeder af dig i dem næsten, for billederne er mere kunstneriske end modelbilleder af kjolen så det kan være ret svært lige at se synes jeg, så glæder mig til at se dig i dem snart :)

0

Velkommen til :)

Sikke nogle skønne kjoler! men uha en pris ;) Mht hvilken der er flottest er man nok nødt til at se billeder af dig i dem næsten, for billederne er mere kunstneriske end modelbilleder af kjolen så det kan være ret svært lige at se synes jeg, så glæder mig til at se dig i dem snart :thumbsupsmileyanim:

Hej -HAHA- Tusinde tak. Ja det er nemlig noget af en pris .. Heldigvis får jeg lidt tilskud fra familien af. Men nøøøj var også ved at falde bagover da jeg hørte den :/

Ja det har du helt ret I , men ved faktisk ikke engang om man godt må tage billeder derinde af dem? - Kunne forstille mig de er lidt ekstra opmærksomme på kopivarer osv? :lol: Men må jo spørge..

Tak for din velkomst

:blush:

0

Annonce ♥

Er dog lige lidt forvirret.. Er det 20. august 2011 eller 20. juli 2013 du skal giftes? ;)

Hej :) Den 20 august 2011. Har jeg skrevet noget andet ? - Undskyld men er bare en hat til cpmputerhalløj :thumbsupsmileyanim:

0

Velkommen :thumbsupsmileyanim:

Supersmukke kjoler :blush: jeg vil også meget gerne se dig i dem, for at kunne komme med en reel mening om hvilken en der er flottest, men som udgangspunkt er jeg helt vild med kjolen med de store roser :)

Ja er også selv vildt spændt på det.. Lige pt er nok mest til den med roserne, men det er jo også den dyreste -HAHA-

0

Annonce ♥

Er dog lige lidt forvirret.. Er det 20. august 2011 eller 20. juli 2013 du skal giftes? ;)

Hej :) Den 20 august 2011. Har jeg skrevet noget andet ? - Undskyld men er bare en hat til cpmputerhalløj :thumbsupsmileyanim:

ja ude i venstre side under dine oplysninger om dig selv står der forkert dato ;) du ændrer det oppe under mit kontrolpanel.

0

ja ude i venstre side under dine oplysninger om dig selv står der forkert dato ;) du ændrer det oppe under mit kontrolpanel.

Sådan, tak -HAHA-

0

Annonce ♥

Velkommen, glæder os til at følge dig.

Flotte kjoler og bliver spændende at se dig i dem. Der er også en anden i forumet som er forelsket i den med roserne.

Ja? :blush: Det kan godt være en af mine tidligere tråde.. :P Jeg skrev nemlig at jeg elskede den men ikke havde råd.. :P hehe - er det mon den tråd?

0

Flotte kjoler og bliver spændende at se dig i dem. Der er også en anden i forumet som er forelsket i den med roserne.

Ja? :) Det kan godt være en af mine tidligere tråde.. :P Jeg skrev nemlig at jeg elskede den men ikke havde råd.. :P hehe - er det mon den tråd?

He he ja det er det jo så kan jeg se på tråden...... :blush: Nåh men så er du altså den eneste alligevel....

0

Annonce ♥

Ja? :) Det kan godt være en af mine tidligere tråde.. :P Jeg skrev nemlig at jeg elskede den men ikke havde råd.. :P hehe - er det mon den tråd?

He he ja det er det jo så kan jeg se på tråden...... :blush: Nåh men så er du altså den eneste alligevel....

Hihi ja , der er nok ikke mange :thumbsupsmileyanim:

0

Kunne være modigt at vælge den i lilla. Min veninde har en lilla fetish og hun ville til enhver tid vælge den lilla.

Men også smuk i hvid og alligevel anderleds med de blomster. Kan sgu godt forstå du har forelsket dig i den.

Den ser super lækker og blød ud.

0

Kunne være modigt at vælge den i lilla. Min veninde har en lilla fetish og hun ville til enhver tid vælge den lilla.

Men også smuk i hvid og alligevel anderleds med de blomster. Kan sgu godt forstå du har forelsket dig i den.

Den ser super lækker og blød ud.

Lilla er også hittet her, men når det kommer til brudekjoler er jeg nok mere traditionel og skal bære hvidt. Forelskede mig faktisk også i en sort kjole fra Høvring, men fyfy ikke sort brud til mig -HAHA- hehe..

0

SÅ skal jeg ud og prøve kjolen idag.. Jeg snakkede med dem i butikken fra Jesper Høvring og må desværre ikke tage billeder derinde. Meeen jeg har jo så fundet den ene kjole brugt og skal ud og prøve den i Hellerup i dag.. Masser af billedspam :P - Der er en hel del at spare, men det er en str 36 og er ikke sikker på jeg kan klemme mig ned i den.. :blush: Håber inderligt! Kryds for mig og mine deller ;) hehe..

0