Sign in to follow this  
Followers 0
N&B

Hvor fik i jeres indbydelser lavet?

8 posts in this topic

Hej søde piger,

Ja overskriften siger det hele, men hvor har i fået jeres indbydelser lavet, for nu er jeg ikke lige det mest krea menneske. men mindre vores gæster skal have indbydelser der ligner noget en 1 klasse har har lavet :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke et bud, men vil da lige støtte op om en anden ikke-fingernem type. Jeg er stadig i tvivl om, vor jeg skal købe invitationer, for jeg dur heller ikke til at klippe/klistre selv. Jeg har kigget på flere net-steder f.eks. inviterdesign og Something Blue, men indbydelser inkl kuvert til ca 100 personer løber nemt op i over 2500 kr og så kommer der jo porto oveni, hvis man ikke lige kan aflevere de fleste personligt.. Det synes jeg er noget dyrt.. har overvejet at få en grafiker som min veninde kender til at lave et oplæg for en 300-400 kr og så printe via Vista Print eller en anden relativt billig print solution.. Hører gerne hvis du finder en super løsning :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg er bestemt heller ikke særlig fingerfærdig og springer gerne over, hvor gærdet er lavest.

Vi regner med at lave vores invitationer i Publisher, og min kæreste har en printer på job, som kan printe i de rigtige formater.

Men ellers kan man jo bare designe, som man vil have det i Publisher eller PowerPoint, som jeg synes er nem at bruge og så printe i passende størrelse og kliste det over på kort/foldet pap i rigtig størrelse. Det tror jeg godt kan gøres rigtig fint. Fx sort baggrund med påklistret invitation.

Men altså... jeg har jo ikke prøvet det endnu, så kan jo være, det ikke er så nemt eller bliver så fint, som jeg forestiller mig ;-)

0

Hej

Vi fik lavet vores på www.optimalprint.no...

Der er mange forskellige at vælge mellem... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Vi regner også med at bruge vistaprint! Selvfølgelig tager det også noget tid at lave det grafiske inden, selvom man ikke skal klippe klistre...

Men når den første invitation er lavet er det jo bare at kopiere x-antal. Og det er der vi kommer til at spare tid, da jeg tror vi skal have omkring 50 invitationer.. Så for ikke at få spat af lim og pap, så bliver det sådan vi ordner det :thumbsupsmileyanim:

0

Vi skal bruge calligraphen, syntes de har nogle super flotte indbydelser. :thumbsupsmileyanim:

0

Vi lavede selv et design i Photoshop, og lige bestilt print ved Vistaprint. Vi skulle have 40 invitationer med forside og bagside i A5 inkl. konvolutter og levering indenfor 7 dage (man har 3 valgmuligheder/priser), og skal give 312kr.

Vi valgte dette, da vi ikk er specielt kreative, og faktisk ikke gider begive os i krig med at prøve at være det. Synes der er så mange fantastiske idéer herinde, men selv at gå igang har vi ikke tålmodighed til, og projektet vil sikkert koster os 3 gange så meget som det vi har bestemt os for.

Dette var for os et sted at spare lidt håndører...

0

Jeg har hørt godt om både calligrafen og vistaprint, som to af mine veninder/bekendte har brugt. Calligrafen er nok lidt dyrere, men begge har været god kvalitet :thumbsupsmileyanim:

Vi (eller rettere min mand :) ) lavede dem på computeren. Vi henetede meget inspiration fra en anden bruger her på BK, da man jo også skal være kreativ og have nogle ideer for at lkunne ave dem på computeren. Invitationerne blev enkle og stilfulde, synes jeg :)

0

Annonce ♥