Posted November 22, 2010 · Report post Jeg har hele tiden tænkt, at jeg skal have guldsmykker og evt. guldsko på til brylluppet, men nu er jeg blevet i tvivl Min forlovelsesring og vielsesringen er guld. Kan man så godt have hårsmykke, øreringe og sko i sølv?? Jeg har sååå svært ved at finde et hårsmykke i guld, men der er SÅ mange i sølv, som bare er så flotte. De øreringe jeg gerne vil have, kan fås i både guld og sølv.. Åh, jeg ved snart ikke... Hvad mener i? Kan man blande uden at det ser dumt ud? Eller skal jeg holde mig til min første indskydelse? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2010 · Report post God ting at tage op... Jeg har det på samme måde... Min vielsesring, øreringe og halskæde er også i guld, men mit hårsmykke og perlerne på min kjole er i sølv. Så vil også gerne høre hvad andre har at sige om det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Slet ingen?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Min vielsesring er guld og smykkerne på bryllupsdagen var sølv. Synes det er ok! Ellers vil jeg jo aldrig kunne bruge sølvsmykker igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Jeg ser heller ikke noget problem i det. Min forlovelsesring er i hvidguld og min vielsesring kommer nok til primært at bestå af alm. guld, så der kommer jeg også til at blande. For min forlovelsesring skal da bestemt ikke af. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Min vielsesring er guld og de andre smykker på bryllupsdagen var sølv - så ja jeg syntes sagtens man kan have den kombination. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Det er jeg glad for at høre, for en af mine veninder blev lidt stram i betrækket, da jeg sagde at jeg ville blande guld og sølv, og så tænkte jeg hvad gør jeg så.... men nu er jeg da noget mere beroliget 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Min vielsesring er i guld. Perlerne på kjolen er klare/sølv-agtige, øreringene er perler indfattet i sølv. Dekorationen på mine brudesko er sølv og ret markant! Så jeg blander derudad Gør som du har lyst til Mvh Mette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Man kan sagtens mixe guld og sølv Min forlovelsesring er hvidguld (som jo ligner sølv) og guld, og jeg synes den er helt særligt fordi det er et mix. Selvom det er blandet om folk kan li' det... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post ja så satte jeg det forkerte billede ind så i ikke kunne se mixet af guld og hvidgild, men det kommer her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post ja så satte jeg det forkerte billede ind så i ikke kunne se mixet af guld og hvidgild, men det kommer her Super sød ring 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2010 · Report post Ja, hvor er den smuk.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2010 · Report post Det er jeg glad for at høre, for en af mine veninder blev lidt stram i betrækket, da jeg sagde at jeg ville blande guld og sølv, og så tænkte jeg hvad gør jeg så.... men nu er jeg da noget mere beroliget Det var nemlig lidt det samme, jeg oplevede, bare med et familiemedlem. Men så blander jeg også løs, alt det jeg har lyst til! Tak for svar 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2010 · Report post Uh, jeg er i samme dilemma. Tror jeg ender med at blande. Vi er enige om at vielsesringene skal være i guld og det er min forlovelsesring også. Men jeg overvejer at tage en anden ring på også, som er både i guld og sølv. Og har et diadem i sølv... Men vil helst have så mange smykker som muligt i guld, for det er jeg mest til (også hvis jeg skal bruge smykkerne igen ved senere lejligheder), men jeg ved ikke om de passer til kjolen + vores farvetema til festen er blandt andet med sølv. Så det er lidt svært. Jeg tror dog, at jeg vil forsøge at være så "guld" som muligt... Men nu må vi se. Jeg tror næsten ikke, at jeg kan undgå at blande lidt og det synes jeg faktisk heller ikke gør noget. ja så satte jeg det forkerte billede ind så i ikke kunne se mixet af guld og hvidgild, men det kommer her Fantastisk ring!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2010 · Report post Hmm, jeg synes der er forskel på hvad man blander. Så længe der er et overodnet look, der hænger sammen, så synes jeg god at man kan blande. F.eks. ivory kjole, guldsko, guldkæde og så sølv ringe og diadem. Men hvis det bliver for rodet, og hvor tonerne i kjolen ikke passer til skoene og så smykker der stikker i hver sin retning, så tror jeg, det bliver rodet at se på. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2010 · Report post Altså man kan jo hvad man vil Spørgsmålet er nok nærmere om man bryder sig om det... jeg har også den viste ring, bare omvendt - altså i rødguld med et lille hvidguldshjerte. Jeg bryder mig normalt ikke om at metalfarverne bliver blandet - kun lige i dette særlige tilfælde Men altså summasumarum - jeg ville personligt ikke blande - men hvis du/I synes at det er pænt, så gør I da bare det Så er det da ligegyldigt om der er en veninde der rynker på næsen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 · Report post Hey Bland bare løs Jeg kender flere i branchen og har snakket med dem om netop dette, og alle er enige: Det er hipt at blande. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2010 (edited) · Report post Sådan, nå Ki siger det, så er det rigtigt.... Kan ikke sige dette nok Edited November 30, 2010 by mhahm85 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites