Malouski

Emotion on the ocean

1,808 posts in this topic

Ej øv altså, hvad skal jeg nu læse . Har brugt de sidste 3 dage på at læse hele din tråd :biggrin:

Heh ja det er sjovt at læse om alle dine køb, det er helt vildt så mange ting du har været igennem... Og jeg ville nu bare "lige" have læst det sidste - fordi vi selv går med tanker om den lille bådfart i Lyngby - så selvom det er ikke er så stort og flot som Klods Hans - så er det hjemby for mig - så det var virkelig spændende at læse hele din planlægning :lol:

0

Annonce ♥

Uuh det er længe siden, jeg har været herinde... men en bryllupsberetning, hvor jeg må følge min drømmekjoles nye eventyr, lokkede for meget.

Amina, jeg glæder mig så meget til at læse din beretning!

Men en lille update er da også på sin plads for mit vedkommende - selvom det er old news for mange af jer skønne damer, jeg fulgtes med i bryllupsplanlægningen for et år siden :lol:

For efter bryllup kommer baby :heart: Og jeg er nu i min 22. uge af graviditeten og venter vores lille søn d. 1. august :heart:

Det var helt planlagt, men skete dog hurtigere, end mit hoved egentlig var med. Men vi er lykkelige og glæder os til at blive forældre :7himmel:

Så jeg fik faktisk slet ikke brugt min nye fantastiske tyldrøm til nytår, som ellers var planen. Var egentlig ikke så babystor på det tidspunkt - bare oppustet og utilpas og kun til løse kjoler. Men den hænger der, og mit kadaver skal med alle midler ned i den, når jeg forhåbentlig engang får min talje tilbage ;)

2

Annonce ♥

Fantastisk! Stort tillykke!! Spændende med den lille ny!! Det skete måske allerede i første forsøg?(o; Glæder mig til det bliver min tur!!

Ikke helt, 3. men stadig en omvæltning ;)

Men ja, det er helt vildt. Kommer på vores 1 års bryllupsdag til at være en hval, der kan se tilbage på bryllupsbillederne og undres over nogensinde at kunne passe den fantastiske kjole :o

Tillykke Maluoski, så følges du igen med cmtoft :loveshower:

Jaaah, det er så hyggeligt :cheerleader3:

0

Nu er det jo efterhånden ved at være længe siden du er blevet gift, men jeg er forholdsvis ny herinde og faldt over din beretning. Blev da lige fanget med det samme. Wow, hvor det ser ud som om det bare var en helt fantastisk dag og nogle fede billeder må jeg sige.

Og endnu engang stort tillykke med den kommende baby. Det er en hel fantastisk oplevelse at blive forældre.

0

Annonce ♥