Guest Mette2502

min kjole, flasher lige:-)

46 indlæg i dette emne

Hejsa alle

Flasher lige min kjole :thumbsupsmileyanim:. Jeg har valgt samme slør, men lidt kortere.

Farverne til brylluppet er lavende, hvid og sølv. Brudebuketten bliver i lavendel og hvide liljer. Jeg har valgt et par enkle perle øreringe, ellers ingen smykker.

Hvad tænker i?

Mvh

Mette

Jeg er mere eller mindre PANISK.....Er kommet så meget i tvivl om den kjole...for hulen....Jeg skal giftes på LØRDAG og jeg er i tvivl....Hvad sker der nu for det......!!?!!

Synes bare pludslig den ikke er så MIG som først antaget....DET er bare ikke fedt :)

post-44924-1290765642.jpg

post-44924-1290766986.jpg

post-44924-1290767079.jpg

post-44924-1290767783.jpg

post-44924-1296641673.jpg

Redigeret af Mette2502
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak!

Kender i det med at man vælger kjole og blive så pludslig i tvivl!

For djævlen da, der er SÅ mange smukke kjoler derude og til særdeles fornuftige priser.

Men denne er bare SÅ mig og sidder perfekt! Det er jo også fordi det ikke rigtig kan deles med nogen det kjole halløj :) Så er det let at komme i tvivl synes jeg.

Men der er noget langt fra mit undgangspunkt for kjole valg: Helt enkel kjole uden dikkedarer, ingen slæb og intet slør, pris under 5000,-. Nu står jeg med kjole med masser af detaljer, slæb og meget langt slør og en betragtelig sum over 5000,- (godt kjolen er en gave) ellers var den aldrig blevet købt! :thumbsupsmileyanim:

Sjovt som det bryllupshalløj pludslig griber om sig.

Tak for opbakningen, det betyder meget.

Mvh

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuk smuk kjole - og er ligesom Miss-Lena, helt vild med de lange ærmer til et vinterbryllup.

Og sløret....wow

Kender rigtig godt den der med, at man svinger meget i forhold til hvilken kjoler man tror man vil have. Havde også til en start en klar forestilling om, at jeg skulle i en meget enkel kjole - men nu har alting vendt sig på hovedet! Måske fordi man kigger alt for mange kjole-stilarter, og finder så meget smukt som man kan lide.

Jeg er ihvertfald også gået fra det helt enkle, til også at ville have både stort skørt m.slæb og en masse "bling"

Så du er altså ikke den eneste - og det der med at dele - der er det jo godt vi har BK.

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var NETOP de lange ærmer jeg synes var så passende til vinterbryllup :) Ingen grund til at fryse når det kan afhjælpes. Skoene og tasken er selvfølgelig det jeg har valgt til. Og en hvid pels med grå kant på hætten.

Jeg er så glad for den positive repons :thumbsupsmileyanim: Tusind tak.

Mvh

Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa alle

Flasher lige min kjole :thumbsupsmileyanim:. Jeg har valgt samme slør, men lidt kortere.

Farverne til brylluppet er lavende, hvid og sølv. Brudebuketten bliver i lavendel og hvide liljer. Jeg har valgt et par enkle perle øreringe, ellers ingen smykker.

Hvad tænker i?

Mvh

Mette

Synes personligt at halsudskæring skriger på en enkelt perle i en lille kæde eller noget tilsvarende enkelt pynt (smykke)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Jeg bliver helt rørt over alle de søde kommentarer, jeg er så glad for at andre også synes kjolen er smuk. Jeg ved jo godt at det der betyder mest, er hvordan man selv synes den er, men alligvel.....Sikker på i forstår hvad jeg mener :cheerleader3:

Tusind tusind tak!

Andre der mener at en kæde vil være passende? Jeg har valgt ikke at have så meget bling på, som sagt kun perle øreringe, fordi der er helt vildt mange detaljer på kjolen. Sten og blonder i rige mængder. Tænkte at det blev for meget hurlumhej hvis jeg også tager smykker på.

Tanker......???

Knus Mette

Redigeret af Mette2502
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

enig med dig i du IKKE skal have en kæde på, kjolen er så flot i sig selv om med fantastiske blonder. Lad dem stjæle opmærksomheden. Jeg regner ikke med at skulle have kæde på selv, også selvom min kjole er stropløs. Synes der er et eller andet flot over en bar hals ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en smuk kjole :thumbsupsmileyanim:

Tror det er helt almindeligt at blive lidt i tvivl ang. kjolen. Måske fordi man har så store forventninger til denne ene kjole, måske fordi man ser så mange smukke kjoler herinde eller måske fordi, at der er mange forskellige kjoler man kunne blive lige glad for.

Jeg synes, du har valgt en virkelig flot kjole og du bliver uden tvivl en smuk brud, så der slet ingen grund til at tvivle ;)

Mht til smykker synes jeg, ligesom Mette, at kjolen har så mange smukke detaljer at den sagtens kan stå alene og faktisk måske endda fortjener at stå alene, så alt fokus går på de smukke blonder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sys heller ikke du skal tage kæde på til. Blonderne er jo et smykke i sig selv! :thumbsupsmileyanim:

og vil lige tilføje at den er meget smuk, perfekt til den kolde tid, hvor man jo gerne skulle ligne en sneprinsesse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er godt nok smuk, den kjole :)

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

Jeg er også blondebrud, og endte med kun at have nogle ret enkle øreringe og min halskæde på, meget enkel tynd kæde med et lille y-formet vedhæng som jeg også bruger til dagligt og som jeg fik som gave da jeg og min mand først blev kærester, så det var mit 'det gamle'. Men det var virkelig i sidste øjeblik at jeg valgte at tage den på, for jeg syntes også at der i forvejen foregik så meget på kjolen med alle blonderne....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa alle

Flasher lige min kjole :thumbsupsmileyanim:. Jeg har valgt samme slør, men lidt kortere.

Farverne til brylluppet er lavende, hvid og sølv. Brudebuketten bliver i lavendel og hvide liljer. Jeg har valgt et par enkle perle øreringe, ellers ingen smykker.

Hvad tænker i?

Mvh

Mette

Må jeg spørge hvor du har købt din smukke kjole? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer