Guest jis

Et århusiansk bryllup d. 14 maj 2011

301 posts in this topic

Lyder jo som top lækker menu :thumbsupsmileyanim:

Og de der kager, er da for vilde.. Synes den sidste SER lækrest ud, men smagsmæssigt kan det jo sagtens være noget helt andet :cheerleader3: Sidder lige og overvejer, hvordan jeg kan få det til at se vores kage så god ud!! Hmmm...

Jaaa det er en lækker spise :thumbsupsmileyanim:

Amen forresten så glemte jeg helt at sige at det kan være det slet ikke ender med nogle af ovenstående kager, fordi vi er blevet tilbudt en bryllupskage lavet af Wassim (kokken på Varna) og det takker vi måske ja til....sååå opdatering venter :fløjt:

Men du kan tro white love også smagte himmelsk....og jeg kan fortælle dig at det er hvid chokolade der er stablet op omking kagerne. Så det er jo bare at komme i gang med at øve sig, hihi, er sikker på du kan!

0

Annonce ♥

Og de der kager, er da for vilde.. Synes den sidste SER lækrest ud, men smagsmæssigt kan det jo sagtens være noget helt andet :cheerleader3: Sidder lige og overvejer, hvordan jeg kan få det til at se vores kage så god ud!! Hmmm...

Amen forresten så glemte jeg helt at sige at det kan være det slet ikke ender med nogle af ovenstående kager, fordi vi er blevet tilbudt en bryllupskage lavet af Wassim (kokken på Varna) og det takker vi måske ja til....sååå opdatering venter :fløjt:

Men du kan tro white love også smagte himmelsk....og jeg kan fortælle dig at det er hvid chokolade der er stablet op omking kagerne. Så det er jo bare at komme i gang med at øve sig, hihi, er sikker på du kan!

Ah, det lyder jo også top lækkert med en kage af Wassim.. Spændende, hvad det ender med i den kage historie :thumbsupsmileyanim:

Ja, problemet er nok at så skal jeg ordne det chokolade på dagen og ikke dagen forinden. Det kan måske godt blive lidt presset... men må lige se om/hvordan det kan lykkes :cheerleader3:

0

Imponerende kager :thumbsupsmileyanim:

Hvad er fyldet - ud over passionsfrugt-noget (går jeg ud fra :wink: ) i den første?

Prøv at kigge i et mit indlæg på side 8, der har jeg skrevet alt hvad de indeholder hver i sær :thumbsupsmileyanim:

Ups :blush: Det havde jeg ikke lige fået med. Meget avanceret - lyder rigtig spændende :)

Og ja.. Varna er et meget charmerende sted! :loveflag:

0

Annonce ♥

Ah, det lyder jo også top lækkert med en kage af Wassim.. Spændende, hvad det ender med i den kage historie :thumbsupsmileyanim:

Ja, problemet er nok at så skal jeg ordne det chokolade på dagen og ikke dagen forinden. Det kan måske godt blive lidt presset... men må lige se om/hvordan det kan lykkes :cheerleader3:

Ja det kan jeg godt se kan blive lidt presset, men prøv da! Kunne være mega sejt om det så lykkedes dig! Det giver kagen en masse lækkert crunch! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeps, jeg elsker at shoppe (hvem gør ikke det...) Men det fedeste er når man virkelig får noget for pengene :thumbsupsmileyanim: Så føler man sig virkelig som en mestershopper!! :shopping:

post-46079-0-90480400-1302171288.jpg

Yes, disse tre par sko fik jeg igår for ialt 500 kr. :respekt:

SPAR næsten 1000 kr! :super:

De er alle sammen købt i dope, fordi de skulle flytte - altid godt. Så har jeg lidt ekstra til ferien lige om hjørnet.

Derudover skal i da også lige se noget undertøj jeg bestilte hjem. Egentlig har jeg jo bryllupsundertøj, men damen i butikken syntes mine bryster fyldte lidt for meget med den BH, så derfor har jeg bestilt det her....

Bllede kommer lige i næste indlæg

0

Annonce ♥

post-46079-0-53085500-1302171645.jpg

Har prøvet BHén. Den sidder enormt godt, men altså, jeg synes bare ikke den farve er sexede. Når vi skal hjem til bryllupssuiten, så vil jeg da gerne være lidt, ja lad os sige, frækkere end end bedstemor :badgirl: ...og jeg føler virkelig ikke fræk i det undertøj...hmmm, tror jeg må levere det tilbage og så må vi lægge overdelen lidt ud i stedet.

0

nu går jeg selv efter "behageligt at have på"-undertøj til dagen. Det jeg gør, det er at jeg så har købt noget sexet lingeri (som jeg stadig mangler at modtage) og det skifter jeg så over i, når vi kommer tilbage til suiten. Ja, hudfarvet/behageligt undertøj er langt fra sexet.. men du skal jo også føle dig godt tilpas. :-)

0

Annonce ♥

nu går jeg selv efter "behageligt at have på"-undertøj til dagen. Det jeg gør, det er at jeg så har købt noget sexet lingeri (som jeg stadig mangler at modtage) og det skifter jeg så over i, når vi kommer tilbage til suiten. Ja, hudfarvet/behageligt undertøj er langt fra sexet.. men du skal jo også føle dig godt tilpas. :-)

Det har du selvfølgelig ret i! Måske skal jeg gøre som dig, hmmm, må ligge hovedet i blød!

0

Så blev det mandag igen efter en skøn weekend med duften af sommer lige om hjørnet! Heldigvis er min uge kun idag og lidt af i morgen, så drager EW og jeg til KBH for at dase den af på Playa Del Ingles på Grand Canaria. :thumbsupsmileyanim:

Iiihh hvor bliver det skønt at komme ned og slappe af efter nogle travle uger. Vi har ikke rigtig lagt nogle planer for turen udover at vi nok skal ud og svømme med delfiner. En stor drøm af mine! Kunne være så fedt hvis den gik i opfyldelse.

Så lejer vi nok et par scootere, ELSKER at køre på scooter! For en bilpige som mig, er det befriende at få vind i håret og mærke solens stråler på skuldre og i nakken. Sidst jeg kørte på scooter på cypern vovede vi os endda ud på motorvejen! :badgirl: SHIT det var vildt, haha! Vi kørte i to timer til en vandpark og var fuldstændig svitsede af solen da vi kom frem! Det skal blive sjovt at prøve det igen...

På bryllupsfronten skal vi have lavet bordplan på ferien. Jeg skal have bestilt bordkort når jeg kommer hjem og så skal vi have valgt salmer og jeg skal have lavet et menuhæfte. Det virker helt som om alt er ved at komme til sin ende...underligt, dejligt, trist og fantastisk på een gang :blink:

Nåååå ja, så har jeg forresten gjort et mega kup i weekenden! Min søde kæreste havde overrasket mig med en tur til modemekka og her fandt jeg extensions lige osm dem jeg gerne har ville købe gennem frisøren. Her kostede de bare mellem 3-5000 kr. for den type og mængde jeg skulle bruge. Jeg fik samme mængde og type på messen for 1000 kr fordi EW havde gået i klasse med pigen :thanks: Det var SÅ fedt!

Jeg havde nemlig overvejet at droppe det fordi jg synes det var for dyrt. Men nu lykkedes det alligevel på grund af EW :blush::heart: Dejligt!!

0

Ahhhhh, sol og varme... heldigvis for os andre, er der også lidt duft af forår herhjemme. Nej, det lyder til at det bliver en dejlig ferie. Har to kolleger der lige har været nede på en af de øer, og kite-surfe! Cool tøser. Måske det var noget for Jer?

Ellers håber jeg at I bare får ladet batterierne op.

Lyder super fedt med de extensions! Altid godt at spare penge :thumbsupsmileyanim: Har selv fået lavet extensions engang hos Djarling, og var dybt afhængig i et godt stykke tid. Kunne godt bruge ekstra fylde til brylluppet, men vi må se hvad det bliver til.

Rigtig god tur! (Og pas på du ikke får "stroppe mærker" pga. solen, når nu din kjole er stropløs).

:bearhug:

0

Ahhhhh, sol og varme... heldigvis for os andre, er der også lidt duft af forår herhjemme. Nej, det lyder til at det bliver en dejlig ferie. Har to kolleger der lige har været nede på en af de øer, og kite-surfe! Cool tøser. Måske det var noget for Jer?

Ellers håber jeg at I bare får ladet batterierne op.

Lyder super fedt med de extensions! Altid godt at spare penge :thumbsupsmileyanim: Har selv fået lavet extensions engang hos Djarling, og var dybt afhængig i et godt stykke tid. Kunne godt bruge ekstra fylde til brylluppet, men vi må se hvad det bliver til.

Rigtig god tur! (Og pas på du ikke får "stroppe mærker" pga. solen, når nu din kjole er stropløs).

:bearhug:

Ja kite-surfe kunne jeg godt tænke mig at prøve!! :) Kunne godt forestille mig man blev afhængig af de extensions. Mine er jo clips, så de kan bruges over flere gange, i tilfælde af jeg bliver afhængig!! Hihi

Og TUSIND tak for dit råd om stropperne! Havde jeg slet ikke tænkt på! Pyyyhaaa godt jeg har dig! :)

0

Annonce ♥

hej hej, jeg måtte da også lige ind og kigge nærmere på din spændende planlægningstråd.... vi er jo dato søstre, jeg skal også giftes den 14. maj.... :cheerleader3:

jeg må bare lige sige en ting allerførst: WOW til kjolen, den er fantastisk smuk og klæder din flotte figur rigtig godt.... ville ønske at jeg selv kunne bære en havfrue facon.... :rolleyes:

og Varna palæet, jamen det er jo helt fantastisk.... jeg kommer selv fra Århus, og har altid synes at det ligner et lille eventyr slot, ved skov og strand.... helt fantastisk smukt sted....

jeg kan sagtens sætte mig ind i din lidt pressede situation med skole, bryllupsplanlægning osv.... jeg er selv ved at færdiguddanne mig og skal have færdiggjort en praktikrapport om ca 14 dage, er ikke engang begyndt på den endnu.... og ugen før bryllup starter jeg på mit speciale skrivning, som jeg så har en måned til at færdiggøre.... så puha, forstår godt at det hele kan blive lidt presset....

men dejligt at i lige fik tid til en lille ferie sammen alligevel, det må også være skønt at kunne komme lidt væk fra det hele og bare slappe af sammen.... :loveboard:

og så skal jeg da lige huske at sige TILLYKKE med jeres forestående bryllup, den 14. maj bliver en STOR dag.... :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg spillede bryllupsfest på Varna-Palæet sidste lørdag og jeg kan kun sige at I har noget at se frem til. Raffineret anderledes mad, superflinkt personale med 100% styr på tingene. De formåede at time middagen så der blev plads til linedance og en tryllekunstner i de 2 pauser mellem retterne (en lidt anderledes anlagt bryllupsfest). Der var heller ingen sure miner selvom klokken gik hen og blev 3 og 4. Der var et større selskab i en af de andre sale ved siden af og det bemærkede man ikke overhovedet. Så I har noget at se frem til.

0

Hej Alle Zillas!!

Så er der kun 14 dage til DAGEN! WOOOW hvor jeg glæder mig :cheerleader3: Er fuldstændig bryllupfiseret!

Jeg har en masse up-dates, så jeg håber i er læselystne :thumbsupsmileyanim: Hihi

Først og fremmest, har vi jo været på ferie - 1 uge til Grand Canaria, og det var så skønt så skønt. Jeg fik lov at svømme med delfiner, og det var en stor oplevelse for mig! Derudover så vi faktisk pænt meget af øen og Las Palmas er bare en helt vidunderlig by!

I får lige et par billeder, for at krydre indholdet :)

Mig i delfinshow

post-46079-0-22979700-1304254034.jpg

0

Et billede mere fra ferien

post-46079-0-31428700-1304254411.jpg

Efter vi er kommet hjem, har vi jo haft lidt at se til (Underdrivelse fremmer forståelsen...). :rolleyes:

Vi har blandt andet haft et møde med præsten og det var simpelthen helt fantastisk! Vi havde valgt salmer inden, så den del gik godt. Vi talte lidt om dem og så gennemgik vi hele vielsen pånær talen til os selvfølgelig. Vi blev simpelthen så rørte begge to. Det hele var så smukt og det gik virkelig op for mig der, hvor heldig jeg er at have mødt så fantastisk en mand! Iiih hvor jeg glæder mig til vielsen :heart: Vi talte begge om hvor stor indflydelse tro og velsignelse kan have på sådan en stor dag. Man bliver helt fortabt i alle de flotte salmer og i præstens vise ord. :blink Skørt og vidunderligt så samme tid.

Ellers har vi fået udarbejdet designet til bordkort og menukort - jeg skal bare have købt noget karton tirsdag!

Sæbebobler og gæstebog er bestilt fra Somethingblue og i morgen skal vi ud til svigermor som arbejder i Alexandra blomster og finde ud af hvordan bordbuketter og brudebuket skal se ud.

0

Annonce ♥

Nå de andre inspirationsbilleder er desværre for store til at ligge ind her på ...Så i må vente med at se de endelige buketter til de er valgt :biggrin:

Og så har EW været på polterarbend igår. De havde lavet et genialt program. De var 20 drenge og havde lejet en åben bus som de kørte rundt i til forskellige udfordringer og aktiviteter. Til sidst sluttede de af hos mine forældre, hvor de havde fået en kok ned for at lave en masse lækkert mad til dem. Han kom hjem ved daggry og havde haft en genial morgen, dag, aften og nat. Men det er sku også en flok fantastiske venner han har!! :heart:

På tirsdag skal jeg ind og prøve min kjole igen og så skal jeg have taget bourdoir billeder bagefter, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! De er selvfølgelig til morgengave :kiss:

Ellers skal jeg aflevere opgave på onsdag som er jeg nogenliunde færdig med. Et par timers mere arbejde, så skulle den være dér. Og for lige at runde det af skal jeg til mudtlig eksamen om torsdagen...ARGH, glæder mig til næste uge er overstået!

Håber i alle har haft en god påske!

0

Nå de andre inspirationsbilleder er desværre for store til at ligge ind her på ...Så i må vente med at se de endelige buketter til de er valgt :biggrin:

Og så har EW været på polterarbend igår. De havde lavet et genialt program. De var 20 drenge og havde lejet en åben bus som de kørte rundt i til forskellige udfordringer og aktiviteter. Til sidst sluttede de af hos mine forældre, hvor de havde fået en kok ned for at lave en masse lækkert mad til dem. Han kom hjem ved daggry og havde haft en genial morgen, dag, aften og nat. Men det er sku også en flok fantastiske venner han har!! :heart:

På tirsdag skal jeg ind og prøve min kjole igen og så skal jeg have taget bourdoir billeder bagefter, hvilket jeg glæder mig rigtig meget til! De er selvfølgelig til morgengave :kiss:

Ellers skal jeg aflevere opgave på onsdag som er jeg nogenliunde færdig med. Et par timers mere arbejde, så skulle den være dér. Og for lige at runde det af skal jeg til mudtlig eksamen om torsdagen...ARGH, glæder mig til næste uge er overstået!

Håber i alle har haft en god påske!

Sikke en masse :cheerleader3:

Dejligt at htb havde haft en dejlig PA :cheerleader3: og så kan jeg virkelig godt forstå at du glæder dig til at få alt det overstået. Puha jeg ville blive helt skør hvis min lå så tæt på bryllupet. :rolleyes:

Hvor er det spændende med billederne, jeg håber de bliver gode :thumbsupsmileyanim:

0

WOOOW der er sket meget den sidste uge! Jeg er helt smadret...men på den gode måde!

I tirsdags var jeg inde og prøve min kjole igen efter tilretningerne. Den sad bare heeelt perfekt :heart: Og jeg blev fuldstændig bekræftet i, at det er den rigtige kjole, jeg har valgt!! :toot: Gud hvor jeg glæder mig til at skulle have den på om en uge :thumbsupsmileyanim:

Efter kjoleprøvning var jeg hos fotografen og fik taget bourdoir billeder. Hun var smadder sød og har lavet nogle fantastiske billeder. Jeg har blandt andet bestilt 1 billede i 100*70 cm og 1 billede i 50*50 cm som også bliver rammet ind og er klar som morgengave! De andre billeder i mindre størrelse får vi selv rammet ind senere.

Og så har jeg været på polterabend igår! Jeg havde luret det, fordi jeg er så snu...ej haha...fordi det jo var sidste lørdag inden brylluppet, så da min ene veninde ringede og sagde jeg havde 5 minutter til at pakke en taske og komme ned, gik der 2 min til jeg stod klar med butterflies i mavsen :cheerleader3:

De havde lejet en bil uden tag vi kunne cruise rundt i, indtil jeg kom ud til mindeparken hvor de andre sad og havde sæføli disket op med morgenmad og asti :respekt:

Astien kom indenbords og eftermorgenmaden kørte vi videre ind til byen hvor jeg skulle til fotoshoot. Vi fik taget en masse sjove billeder sammen og mig sammen med hver af pigerne. Pludselig dukkede min mor op og blev gensynsglæden lige afbilledet :)

Så kom der også en pige fra pipeklubben og jeg skulle stoppe og ryge lidt pipe...hahaha, meget sjovt, men kan godt afsløre at jeg nok ikke bliver medlem af pipeklubben sådan set i fremtidsperspektiv :fløjt:

Så fik vi noget lækkert frokost og vi spillede kongespil, som jeg vandt, sjovt nok den eneste gang jeg nogensinde har vundet det, hehe...Herefter gik turen til dansestudiet hvor vi skulle undervises i poledancing! -HAHA- , tænkte jeg. Jeg kan sku da ikke svinge min krop rundt om en pole!!

Jeg blev dog faktisk klogere....Det endte jo egentligt med at jeg tog en flyer med hjem! :sm: Fik da både svunget mig den ene og den anden vej. Det var mega fedt! Og vi fik eddermame også motioneret kæberne, for sjovt var det! Som overraskelse havde de bestilt en sang jeg altid skal danse til når min forstand går ud, og da jeg skulle lave min solo kon dette nummer på og der var ikke et øje tørt, -HAHA- Glæder mig til at se hvordan jeg svanser rundt til den sang på videoen!

Så gjalt det spisning igen. Og pigerne havde bestilt det lækreste mad udefra og sammen med asti, vin og sprut i adskillige mængder kunne det næsten kun blive en succes! Og det blev det! Aftenens højdepunkt var nok da vi blev nægtet adgang til et af byen diskoteker fordi en af veninderne var lidt fuld, :lol: Dørmanden fik tudet ørerne fulde af ti piger der var godt beruset og klar til fest! Det er alligevel aldrig sket for mig før! Men vi fandt et meget bedre sted og vi drak en masse flere drinks og kl. 5 luskede vi afsted hjemad i højt humør og jeg vågende op i morges uden tømmermænd men en vældig skæg stemme!! GP Ka det blive meget bedre???

En million tak til pigerne mine! Elsker simpelthen hver een af dem for at have gjort min PA helt særlig :kiss:

Idag har vi gået en lang tur med vovse og spist madpandekager i solskindet ved vandet. Livet er nu fantastisk!

Og så er der kun 1 uge til brylluppet skal stå! What, jeg glæder mig bare helt vildt.

I morgen skal jeg have lavet manicure og pedicure :super: Glæder jeg mig til

post-46079-0-82031000-1304884322.jpg

0